Adott egy közepesen fantáziaszegény kampány, amely arra az eredeti gondolatra épül, hogy ha a háziasszony egy Knorr ízbombát dob a vasárnapi ebédbe, akkor az olyan finom lesz, hogy az ebéd végén az eddig legfeljebb csak egy nagyot böffentő apuka, a tévét bámuló gyerek vagy az eddig csak a szexre gondoló szerető is megjavul, és bárgyú mosollyal az arcán megdícséri a kaját. Beköszönt a bókok éve, eljövend a háziasszonyok menyországa. Eddig nem is lenne nagy baj a kampánnyal, nem lóg ki a sorból, sőt a Balázs Show szünetében direkt felüdíti a nézőt.
Csakhogy az ügynökség valószínűleg addig duruzsolt az Unilever marketingeseinek fülébe, hogy így a XXI. század, úgy a webkettő, meg szupertrendi minisite, amíg azok rá nem bólintottak erre a rettenetre.
Így készült el a Bókbolt névre hallgató szájt, ahová szándékaik szerint mindenféle vicces tartalmat tettek volna a készítők, ami egytől egyig kapcsolódik a bókoláshoz. Próbálkozni persze lehet, sőt kell is, jó az, ha egy cég innovatív. De ennek a szájtnak minden porcikájáról süt a az ötlettelenség, az összecsapottság, a kín. Bántóan béna grafikák, eddig csak a TereFere magazinban látott, kisollóval körülnyírt alakok, amelyek akkor is bántóan csúnyák, ha ez volt a készítők szándéka. Erőltetett poénok, kínrímek, agyhalott írások sorjáznak egymás után. Ezek között olyan bóktippeket olvashatunk, mint hogy vegyünk a nőknek virágot, fehérnemű, vagy töltsünk le neki egy zenét. Brávó!
Íme a Top3 bókjavaslat:Akár az egész földet is körbehajóznám veled.
Ha főiskolára jársz, akkor te biztos okos lány vagy.
Ha meghívlak egy italra, akkor holnap főzöl nekem valamit?
Ez se kutya, a honlap igazi mélypontját azonban vitathatatlanul
az előre elkészített videók képezik, amelyet talán az online ügynökség házon belül oldott meg. Összeállt az account, a kreatív, az éjszakai portás, a pénzügyes meg a futár srác, és egy mpeg4-es fényképezőgéppel felszerelkezve kimentek a gangra felvenni az "ötletet". Ez valami annyira félelmetesen szarra és idegesítőre sikeredett, hogy már azt is elképzelhetőnek tartom, hogy az egész honlap a Maggi aknamunkája. Menjetek, válasszatok "bóklovagot" majd nézzétek meg, hogy mielőtt a a karakter bekopog egy lány ajtaján, hogy adják elő a saját stílusukban amire egyedül a feliratokból lehet rájönni) az öt megadott számot. A fahangú disczkós, az elvisimitátor rock 'n roller, a mindig vicces metálos, a Majkát is alullmúló rapper de a kappanhangú hős szerelmes is jó választás. Ha a Subbára akartak bejutni ezzel, akkor telitalálat, ha komolyan gondolták, akkor nagyon kínos. Talán még nem késő levenni az oldalt.
Címkék: online reklámbűntett