Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pokoli fejfájás? Hívjon papot!

Egy ötletes fájdalomcsillapító reklám a közelmúltból, ami bebizonyítja, hogy a Saridonon túl is van élet. Nem feltétlenül kell csocsózni vagy dobolni egy filmben, sőt bármilyen hihetetlennek tűnik is első hallásra, de légirányító és helikopterpilóta nélkül is működhet egy fájdalomcsillapító-reklám. Ha pokolian fáj a feje, a Weleda egy ördögűző hatékonyságával múlasztja el a migrénjét. Ha úgy érzi, mintha ezer légkalapács gyilkolná a koponyáját, a Weledával sörözni küldheti őket, ha pedig a szomszéd bekattant kutyája ugatja szét az agyát, a fejfájáscsillapító egy szál gyulai kolbásznál is jobban némítja el a dögöket. Milyen egyszerű dolog a reklám nem?









Címkék: humor print

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr28169604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mikádó 2007.09.19. 10:43:03

Tetszenek, szívesebben nézegetnék ilyeneket itthon is. Bár a nem csodálkoznék, ha a paposba belekötne valami szőrszálhasogató.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2007.09.19. 13:23:20

Nekem úgy egyántalán bajom van a gyógyszer reklámokkal, nem tudom, ki hogyan áll ezzel a kérdéssel. Megvalósítástól függetlenül, pedig ezt jól eltalálták. Kár, hogy olyat reklámoz, amit egyántalán nem kéne.

kerekes 2007.09.19. 16:12:46

Nekem bejönnek. Miért nem kellene ezt hirdetni? Migrénje bárkinek lehet, és mindenkinek másik gyógyszer válik be. Akkor miért ne lehetne reklámozni, hogy van egy új?

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2007.09.20. 14:04:09

Szerintem azért nem kellene reklámozni, mert a laikus nem tudja, mi van benne, hogyan hat, az orvosoknak kellene ajánlani a szereket. Ha mondjuk nem sikálja le a cif a koszt mégse, abba még senki nem halt bele, de minden gyógyszer egy kemikália, amit a testedbe teszel, kicsit más a tét.
Másrészt az összes reklám azt sugallja, hogy ha fáj, akkor vedd be, edd meg, old fel, csepegtess stb és meg van oldva a bajod. Vagyis tedd tönkre a tested, válj az egyik gyógyszerre immunissá, akkor jön a másik, majd ahhoz is hozzászoksz, és így tovább. És dől a lé, mert pont olyan ez, mint a cigaretta vagy a drog. De azokat nem is reklámozzák.
Elgondolkodtató, hogy kis hazánk átalgos gyógyszerfogyasztása igen magas, miközben a TV-ben okos PR-osok arról nyilatkoznak, hogy fele annyit költöttünk gyógyszerre, mint tavaly, vagyis milyen rossz nekünk. Holott milyen jó, mert kevésbé mérgeztük magunkat.. Csak az nem jó biznisz senkinek.
A gyógyszerpiac a világ 3. legnagyobb piaca, ez is elgondokodtató. Rögtön a fegyverek után. Egyikre sincs szükségünk, ezeket a civilizáció találta ki, hogy pár ember jó sok pénzt vegyen ki az összes többi zsebéből.
Én soha nem szedek gyógyszert, pláne nem fájdlomcsillapítót, kivéve krizishelyzet: lyukas fog, azt nem lehet elviselni. Szokott fájni a fejem, igen. Iszom egy pohár vizet, lepihenek, kiszellőztetek, sétálok. Ha megfáztam mézes teát iszok friss citrommal, nem neocitránt. Ha pedig nagy ritkán be kapok egy fél tablettát, azonnal elmúlik minden bajom. Nagy a kísértés, hogy pihengetés/teázgatás helyett az egyszerűbb utat válasszam és rászokjak... De eddig ellenálltam :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása