Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Prison Break reklámkampány

Nálunk ugyan még csak mostanában indult a Prison Break, vagy ha úgy jobban tetszik a Szökés 2. szezonja, Amerikában viszont épp most kezdődött a harmadik. A 2. évad részeit a vége felé már egyre csökkenő lelkesedéssel és izgalommal néztem, de a kihagyás jót tett a sorozatnak, és az új szezonnak úgy estem neki, mint Kisteleky a Fradinak. Ennek apropóján úgy gondoltam bemutatom, hogy a bolygó értelmes lények által lakott részén hogy vezették be a sorozatot annak idején.

Portugáliában az első szezon indulásakor a szokásos ATL-kommunikáció mellett egy erőteljes gerillakampányt is indított a helyi Fox tv-csatorna, amely hatalmas sikert aratott, és komoly eredményeket produkált. Első lépésben a főhőst ábrázoló fénymásolt, Wanted feliratú lapokkal szórták tele a várost, majd  kistancolt Michael Scoefield és Lincoln Burrows fejeket pakoltak minden utcabútor tetejére, amelyek távolról úgy néztek ki, mintha rejtőzne mögöttük valaki. Aztán verbuváltak 7 fegyenc külsejű embert, akiket az amerikai rabok messziről is könnyen felismerhető narancssárga kezeslábasába bújtattak, és a lábuknál összebilincselve a járókelők legnagyobb megdöbbenésére fel-alá mászkáltattak Lisszabon utcáin. Hogy a sajtósokat is megdolgozzák, az újságíróknak kiküldtek egy könyv alakú szóróanyagot, amelybe egy börtön térképét, egy információs cédét, és egy rejtett kanalat tettek. Mondanom sem, kell a tollnokok zabálták a dolgot. Hogy nálunk mi volt? Néhány bazinagy billboard, a tévében futó teaser, aztán kezitcsókolom. Kár.

Címkék: tévé ambient gerilla

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr59171658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elemér 2007.09.21. 10:26:48

A kapcsolószekrény mögé bújt Scofield gyerek nagyon tuti.:-DD

giovanni 2007.09.21. 11:37:09

Én ismertem már, de tényleg jó. Bárcsak a mi tévéseink gondolkodnának ilyenekben. Talán majd az új TV2. Hehe

foxi 2007.09.21. 11:38:47

nálunk a filmet Zuschlag-gal kellene reklámozni,
egész nap mászkálhatna az országban fel-alá, lábán egy békjóval, és az emberek biztosan szívesen elbeszélgetnének vele jövőről, életvezetési tanácsokról, és gyermekeik táborozási szokásairól...

foxi 2007.09.21. 11:46:16

Zuschlag....

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.21. 11:51:47

foxi
Most olvasom, hogy "Az ügyészség szerint Zuschlag szökésétől lehetett tartani...". Zuschlag a magyar Scoefield! Neki is olyan cuki pofija van:-DDD

Kovács Marianna 2007.09.21. 11:54:51

Szeretnénk meghívni egy rendezvényre, de nem tudlak sehogyan sem elérni. A Rendezvény Reklámhét keretében, Debrecenben lenne megrendezve a Blog és a reklám témakörében.
Kérek vedd fel velem a kapcsolatot, S.O.S - ben.

rotting 2007.09.21. 12:01:49


Még egy ilyen ócsak szar sorozatot...

Egyszer megnéztem egy részt. 45 perci ragozták a semmit.

Azt hiszi az ember, hogy történt valami a 45 percben, mert gyorsak a snitek meg kemény pergős a zene.

Aztán ha össze kellene foglalni mi történt az adott részben, két bővített mondatban el lehetne mondani.

Ostoba amerikaiaknak való szar.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2007.09.21. 12:23:42

A sorozat valóban szar.
De a reklám szuper. Ez a jövő, csak mi még nem vettük észre. Szerintem pár év és a TV-nek annyi, több sebből vérzik. Egyrészt elkapcsol a delikvens, általában unalmas és szájbarágós, és jön a digiTV...
Emlékszik valaki igazán jó gerilla kampányra kis hazánkban?

Éva 2007.09.21. 12:25:44

Szerintem ez a valaha készült sorozatok közül az egyik legjobb. Aki nézte, mind ezt mondta az ismerettségi körömben. Az első évad szuper volt! A második sem rossz, de a végét nagyon elcseszték. Totál felesleges húzni-vonni, de hát a bevétel... Kíváncsi vagyok a harmadikra, de nem várok sokat.

rotting 2007.09.21. 12:40:39



Éva

Van egy pont, ahol a mennyiség átcsap minőségbe.

Érthetőbben: Ha az őrültek lesznek többen, akkor az őrület lesz a normalitás etalonja.

Captain 2007.09.21. 12:54:40

A sorozat tényleg nagyon jól el van találva. Megfelelően pörögnek az események, izgulhatunk is sokat. Nekem nagyon tetszett. A 3. évad is nagyon jól indult a héten...

DE saját véleményem szerint a 2. évad végén szépen és okosan be kellett volna fejezni!

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2007.09.21. 17:01:50

Ez most egy reklám blog, vagy az rtlklub.hu? :)

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.09.21. 20:50:21

a sorozat szerintem elég középszerü, tele klisékkel. de itt nem az a lényeg, hanem a kampány, ami a sorozattal ellentétben, nagyon jó, profi, és ötletes:)

TT 2007.09.21. 22:13:16

csib: Nekem ez a hazai gerilla kampány anno nagyon bejött, én is bedöltem neki... :) az nlcafe.hu fórumában találtam rá. :)

www.revision.co.hu/eutanazia_virusmarketing/

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása