Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bajban a kereskedők

Jövő márciustől kivonják az 1 és 2 forintos pénzérméket a forgalomból, ami amellett, hogy elgondolkodtató, hol is áll a forint árfolyama beláthatatlan következményekkel járhat a kereskedőkre és a reklámiparra nézve. Búcsút mondhatnak ugyanis a régi beetetős pszichológiai trükknek, amely minden termék árát 9-re végződő összegben szabta meg, hogy aki egy 10000 forintos parfü möt vesz, az a 9999 Ft-os ár láttán úgy éreze, mintha csak kilencezret fizetett volna. Most ennek lőttek, és ha nem akarnak felfelé kerekíteni, akkor bizony engedniük kell az árból 4 (!!!!!!) forintot, és 95-re végződő árakkal dolgozni, ami pokoli fájdalmat fog okozni a kereskedőknek. Engedni az árból? Olcsóbban adni valamit? Inkább a halál.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr29172224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.09.23. 15:08:46

szerintem marad a kilencre végződő ár, de nem fognak visszaadni, mondván, hogy nincs egyforintosuk:))) mi meg benyeljük!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.23. 15:34:32

Toma:-DD
Állítólag a banki átutalásoknaál megmarad mint számlázási egység, csak a kézpénzforgalomból tűnik el.

cyan 2007.09.23. 16:32:46

jajj, de sajnálom a kereskedőket :D
mondjuk én eddig is fölfele kerekítettem az ilyen árakat, néha hangosan, néha csak magamban. nem is örültek nekem, a fene tudja miért :))
és mostanában láttam, h kezd divatba jönni a 9990 ft-os ár is, nyilván az a 10 ft már nem oszt, nem szoroz - nekik :(

Gasztonyi_Ádám 2007.09.23. 19:01:39

"Jövő márciustől kivonják az 1 és 2 forintos pénzérméket a forgalomból, ami amellett, hogy elgondolkodtató, hol is áll a forint árfolyama"

A címleteknek mi köze van a Forint árfolyamához?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.23. 21:10:56

Nem vagyok pénzügyes, lehet hogy nem megfelelő terminus technikust használtam, de a lényeget te is értetted gondolom. Azért vonják ki, mert jóval többe kerül az előállítása, mint amennyit egy forint ér. Ha a forint mondjuk a cseh korona árfolyamán lenne, ez nem fordulhatott volna elő. Persze nem biztos, hogy így van, úgyhogy szívesen veszek minden további kioktatást.

Karbonade · http://magyaropera.blog.hu 2007.09.24. 15:39:53

nagy ügy, eddig 1 forintot nem adtak vissza, most majd 5 forintot nem fognak. A lényegen nem változtat.

Romániában volt hasonló, amikor még milliókkal dobálóztak (azóta levágtak 4 nullát, most már van váltópénz is -bani, fillér- megint). Pl. 1 millió lej helyett 999900 lej volt valami, mert a száz lejes volt a legkisebb.

cyan 2007.09.24. 21:07:46

az új lejt meg ha egy ingben hagyod, és rányomsz egy főzőprogramot, összemegy credit-kártya nagyságúvá :DDD komoly, én láttam ilyen lejt, tiszta műanyag, csúszik mint a jég, szanaszét hullik a zsebedben is :DD

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása