Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Azt gondolná az ember, hogy a másolásnál nincs egyszerűbb dolog a világon. Nem készültél a bioszból, de mivel a stréber gyerek mellett ülsz, ügyesen leírod, amit ő, néhol esetleg ejtesz egy-két direkt hibát, ne legyen már olyan feltűnő. Nokiáéknak nem volt annyi eszük, hogy másoljanak, pedig saját magukról vagyis a saját nemzetközi kampányukról kellett volna. Adott egy jópofa, profi külföldi microsite, amit az Nseries bevezetésére készítettek. Szellemes, szórakoztató, hosszú percekig el lehet vele szöszölni, amíg az összes vicces videót és funkciót felfedezi az ember. Érdemes megnézni, mert tényleg jó: www.jealouscomputers.com
Röviden: a számítógépek megtámadják tulajdonosaikat, mert azok már csak okostelefonjaikkal hajlandóak foglalkozni. Láthatóak itt az áldozatok helyszíni beszámolói, amatőr felvételek a lábba harapó laptopról, billentyűzet-pofon nyomai az arcon, és tanácsok arra vonatkozólag, mit tegyen a gyanútlan felhasználó, ha a féltékeny pc memóriáját elönti az epe. Van itt minden, ami egy ilyen „Ne legyél áldozat!” típusú oldalon kötelező. Amúgy pedig mellékesen az új Nseries honlapjára tereli az érdeklődőt, de mindezt olyan okosan és finoman tálalják, hogy egyszerűen menni kell, nézni kell, és fogyasztani - nincs mese. De hogy mindezt miért is hoztam fel? Az ok egyszerű, a Nokia NSeries magyar mikroszájtja, ami az elmés: www.pcbosszu.hu címen található. WARNING! Kell hang, de vigyázz, ne legyen túl hangos, mert a heréd leszakad! Mert ezt... szavakkal .... ezt nem lehet kifejezni.
És hogy mi van itt? Egy színpadiasan affektáló, ripacskodó „B” kategóriás matektanár külsejű színésznő - aki elvileg a féltékeny számítógépünket személyesíti meg - óbégat, hogy 5 megapixel, meg a GPS, de olyan bántóan és idegesítően, hogy nem hogy nem nézem meg az Nseries oldalát, de legyen akármilyen a telefon, akkor se veszek ilyet, ha háromszor annyit tud, mint egy iPhone. (bevallom van néhány termék, amit egyszerűen nem vagyok hajlandó venni a reklámja miatt: Kinder Paradiso monnyonle!) Szóval, a Nokiától nem ezt várná az ember. Hallo, nem amatőr dolog a jobbaktól tanulni, urambocsá’ róluk másolni. Főleg, hogy a computerek támadása és az üvöltő picsa egy és ugyanazon cég ugyanazon termékét hirdeti. Csak az egyik rohadt jó, a másik meg magyar...
Mikor virrad már ránk a nap, amikor a hirdetők valóban arra és úgy használják az internetet, ahogyan azt érdemes? Néhány üdítő kivételtől eltekintve, mint amilyen például az SMS Bandi, vagy az Axe www.letthegamecontinue.com oldala, ( bár utóbbi szintén nem hazai, de inkább berakták nálunk is az eredetit, minthogy égessék magukat) a hirdetőknek fogalmuk sincs hogyan működik a net. A kedves büdzsépazarlók nem fogják fel, hogy van egy nagy különbség a tv és az internet között. A tévében azt nézik az emberek, amit adnak, a neten pedig azt, amit ők akarnak. Márpedig a melldöngető ostobaság nem tartozik kifejezetten a keresett webes tartalmak közé.
Megjegyzés: Most bukkantam rá a Revision cég blogjára, ahol szintén erről a kampányról írnak kritikát. Ha érdekel tovább, klikk ide.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.