Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ilyen a Nokia, ha magyar

Azt gondolná az ember, hogy a másolásnál nincs egyszerűbb dolog a világon. Nem készültél a bioszból, de mivel a stréber gyerek mellett ülsz, ügyesen leírod, amit ő, néhol esetleg ejtesz egy-két direkt hibát, ne legyen már olyan feltűnő. Nokiáéknak nem volt annyi eszük, hogy másoljanak, pedig saját magukról vagyis a saját nemzetközi kampányukról kellett volna. Adott egy jópofa, profi külföldi microsite, amit az Nseries bevezetésére készítettek. Szellemes, szórakoztató, hosszú percekig el lehet vele szöszölni, amíg az összes vicces videót és funkciót felfedezi az ember. Érdemes megnézni, mert tényleg jó:  www.jealouscomputers.com

Röviden: a számítógépek megtámadják tulajdonosaikat, mert azok már csak okostelefonjaikkal hajlandóak foglalkozni. Láthatóak itt az áldozatok helyszíni beszámolói, amatőr felvételek a lábba harapó laptopról, billentyűzet-pofon nyomai az arcon, és tanácsok arra vonatkozólag, mit tegyen a gyanútlan felhasználó, ha a féltékeny pc memóriáját elönti az epe. Van itt minden, ami egy ilyen „Ne legyél áldozat!” típusú oldalon kötelező. Amúgy pedig mellékesen az új Nseries honlapjára tereli az érdeklődőt, de mindezt olyan okosan és finoman tálalják, hogy egyszerűen menni kell, nézni kell, és fogyasztani - nincs mese.  De hogy mindezt miért is hoztam fel? Az ok egyszerű, a Nokia NSeries magyar mikroszájtja, ami az elmés: www.pcbosszu.hu címen található. WARNING! Kell hang, de vigyázz, ne legyen túl hangos, mert a heréd leszakad! Mert ezt... szavakkal .... ezt nem lehet kifejezni.

És hogy mi van itt? Egy színpadiasan affektáló, ripacskodó „B” kategóriás matektanár külsejű színésznő - aki elvileg a féltékeny számítógépünket személyesíti meg - óbégat, hogy 5 megapixel, meg a GPS, de olyan bántóan és idegesítően, hogy nem hogy nem nézem meg az Nseries oldalát, de legyen akármilyen a telefon, akkor se veszek ilyet, ha háromszor annyit tud, mint egy iPhone. (bevallom van néhány termék, amit egyszerűen nem vagyok hajlandó venni a reklámja miatt: Kinder Paradiso monnyonle!) Szóval, a Nokiától nem ezt várná az ember. Hallo, nem amatőr dolog a jobbaktól tanulni, urambocsá’ róluk másolni. Főleg, hogy a computerek támadása és az üvöltő picsa egy és ugyanazon cég ugyanazon termékét hirdeti. Csak az egyik rohadt jó, a másik meg magyar...

Mikor virrad már ránk a nap, amikor a hirdetők valóban arra és úgy használják az internetet, ahogyan azt érdemes? Néhány üdítő kivételtől eltekintve, mint amilyen például az SMS Bandi, vagy az Axe www.letthegamecontinue.com oldala, ( bár utóbbi szintén nem hazai, de inkább berakták nálunk is az eredetit, minthogy égessék magukat) a hirdetőknek fogalmuk sincs hogyan működik a net. A kedves büdzsépazarlók nem fogják fel, hogy van egy nagy különbség a tv és az internet között. A tévében azt nézik az emberek, amit adnak, a neten pedig azt, amit ők akarnak. Márpedig a melldöngető ostobaság nem tartozik kifejezetten a keresett webes tartalmak közé.

Megjegyzés: Most bukkantam rá a Revision cég blogjára, ahol szintén erről a kampányról írnak kritikát. Ha érdekel tovább, klikk ide.

Címkék: telekom online morbid magyarmocsár

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr67172768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jaszabo 2007.09.22. 09:16:29

Ebbe már én is belefutottam, de csak 5 másodpercig bírtam, bár szerintem ez is komoly teljesítmény. Ezzel tényleg csak égeti magát a Nokia.

Retexis 2007.09.22. 11:37:14

www.who.is/whois-hu/ip-address/pcbosszu.hu/

"e-bola média kft."
Nomen est omen basszameg. :(

Különben meg nemtudom észrevettétek-e, hogy az affektáló rinya maga Geszti Péter.

bonduelle 2007.09.22. 12:11:35

Néztem én is hogy az ebolások csinálták. Hát róluk sok jót még nem hallottam:-(
Az pedig nem Geszti, hanem Fabríciusz maszk nélkül.

klarky 2007.09.22. 13:18:27

Azt hittem túloz a cikk ezért hajtott a kíváncsiság és megnéztem. Röviden: nem hiszem el, hogy erre valaki rábólintott. Szá-nal-mas... 8-(

lOc (a pasztafáriánus) 2007.09.22. 13:37:35

ííí, basszus. Én is azt hittem hogy túloz és azt hittem nem magyar a reklám hanem angol. Ez tényleg kib@szott idegesítő.

Retexis 2007.09.22. 14:22:55

Fabríciusz, Geszti, Rézandrás. Mindegyiken egy McDonalds pult mögött lenne a helye.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.22. 15:00:28

Retexis
Csak azért mondod, mert nem vettek fel a Werkbe:-DDD

amzso 2007.09.22. 16:43:59

öhm.. melyik is a kinder paradiso reklámja? a csokipapírból-repülő hajtogatós-celine dion zene feldolgozásos?

str 2007.09.22. 16:57:15

aztarohadt...temessetek el. akkor már inkább meztelen adsl.

szélkakas 2007.09.22. 17:12:35

amzso
Azaz, amelyikben porcukros lesz apu orra miközben a kertben tárgyal, vagy mit csinál.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2007.09.22. 17:21:11

ezdedurva!! ez nagyon szánalmas. a pirxből vették a hátteret?:)))

Taurusz 2007.09.22. 18:47:22

Hát én elszántam magam, és végignéztem. Hát... hig fos. Egyébként láttam az n95-öt egyszer élőben, arról is ez volt a véleményem, pedig nokia telefonom van... nemtom mióta. De legalább jó reklámmal hazudná jónak. De nem. Nesze. Ezért kár volt lefoglalni a webcímet.

nemkellvagta (törölt) 2007.09.22. 20:36:13

faszkorbács!faszkorbács!faszkorbács!

Supergreg 2007.09.23. 01:23:35

SMS Bandi, mint üdítő kivétel? Ouch!

grigorij (törölt) 2007.09.23. 09:50:42

A 2110-es óta a Nokia nem készített jó telefont!

beton 2007.11.12. 10:50:38

Ez a reklám kritikán aluli, annyira hogy olyan talán nem is létezik...
Ezzel a terméket szerintem így nem lehet eladni, mert azt a minimumot sem éri el , aminél ellenszenv alakul ki a reklámmal szemben. Ez egyszerűen annyira szar.

erdei négykézláb · http://ex-homar.blogspot.com/2007/12/geszti-peter-megasound-system.html 2007.12.01. 02:46:22

ex-homar.blogspot.com/2007/12/geszti-peter-megasound-system.html

Tökéletes Légelhárítás:


Grim Ace:

Ez a szám, a Rapülők feloszlásának örömére készült!

Dope-T:

Te icipici geci, Geszti Peti!
Nagy bajban vagy, mert vadászok rád kis szaros,
játszunk olyat, hogy el rapülsz és megy a rapülő show
te vagy a jó, én vagyok a rossz - a légelhárító!
Itt egy banda -a kartel- aminek minden tagja,
leszarja a fejedet! - Marha kis hímszajha!
Te kibaszottul nem humoros, ügyetlen, álzenész,
itt van velem Grim Ace! - a plasztikai sebész...

Grim Ace:

... aki benyom egyet jobbról, egyet balról!!!

Dope-T:

...és én vagyok a műtőssegéd! - kezemben a pisztoly...

Grim Ace:

Iszkolj kis köcsög! - nem te vagy a Batman!
Rapülj és majd elfelejtettem, megkérdezni, tudod-e te, hogy mi rap??
és tudod-e, hogy amit csináltál, azzal csak égeted!
Semmi bajom nem lenne veled, ha a szar zenédről úgy tudnák,
hogy az diszkós zene és nem azt hogy rap!

Dope-T:

1 kis alkalmi "rapper" vagy, aki üzletet szimatol!
Közben anyád non-stop csuklik, mert mindig szídják valahol!
Aki tudja, mi a hip-hop az gyűlöl, aki eddig nem tudta, az azt hiszi,
hogy az amit te űzöl!
- Ezért kell valaki, aki megmutatja!
- ezért van itt a kartel, az első rapcsalád, vagy banda!
és a kartel neked lőtt! - Tökéletes légelhárítás, lezuhantak a Rapülők!

Amikor először meghallottalak és láttalak, rögtön megutáltalak!
Fáradt kis köcsög voltál te mindig! - van elég okom, ilyen szövegeket írni!
Olyan levesbe köptél, amiből én eszek!
Ezek után nem vállalok garanciát azért, amit teszek,
veled, ha meglátlak! - Te és a két haverod, álljatok elém és legyetek bátrak!

Grim Ace:

Na most nyisd ki a füled, sznob fasz szopj faszt!
lerogyhatsz és leszophatsz!
Jó, hogy abba hagytad mert az egész országot tévhitbe ringattad!
Beléjük verted, hogy a Rapülők a rapzene, pedig te is tudtad, hogy csak popzene!
Örülök hogy nem csinálsz több fosgerjesztést, mert a rapperek előtt, csak egy újabb leégés!

Dope-T:

Az összes szöveged fáradt volt, mint állat,
és az országnak nem volt nagyobb seggfeje nálad!
Fogadd meg a tanácsom seggfej, ne rappelj,
mert ha mégis, anyád fia többet nem ébred fel!

Grim Ace:

Tölts el pár percet az őrült Grim Ace-el...
szemtől, szemben, puszta kézzel!
Ez neked betesz! Sőt ez neked lő!
Tökéletes légelhárítás, lezuhantak a Rapülők!

Mi van te pöcs?! - ép még a fejed??
Ha igen, akkor teszek róla, hogy ne legyen!
Ricky-D az az ember, akit soha ne kívánj ellenfelednek,
te kis silány, sirály, fasz!
Kivívtad az ellenszemvemet! és vigyázz, mert az öklöm viszket!
Menj ahova akarsz! Mindegy, hol élsz te! De ne gyere többet Geszti Pécsre!!!!!!

Grim Ace:

Miről beszéltél te a számaidban??!
a fasz se' tudja, mert mindegyiknek idétlen szövege van!
A zenéd egy szinten áll, a sok pop szarral,
de szerintem ezt te is tudtad, mégis csináltad!

...és nem új neked ez sem!
Az összes haverom azt várja, hogy meglincselhessen!
és hogy ki vagyok?? - már mondtam! - Ricky-D
Neked is, nekem is jobb , ha nem találkozunk, Geszti!

Dope-T:

Lehetetlen köztünk valaha is a békekötés!
és most következik, a kegyelem döfés!
Hülye vagy te is, meg a 2 köcsögöd is!
... sok kis ovis!
Az embereket, olyan bulira hívjuk meg Pécsre,
ahol az est fénypontja a Geszti kivégzése!
Mert a Gesztiéknél a kartel lőtt!
- Tökéletes Légelhárítás, lezuhantak a Rapülők!!


MegaSound kibaszott System - 1994
Kiadatlan 1994

Richárd 2008.01.30. 15:12:32

Szerintem nem rossz.:):D
Mármint a csaj jól játszik, meg ismerős is valahonnan.
Bár egy Nokia volumenű cégnek, egy ilyen stílusú telefonját ÍGY reklámozni, finoman szólva is égő.:D
De mondom, attól még tetszett.:D:D

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása