Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Madárszaros Volkswagen

Bár még nincs vége az évnek, mégis szinte biztosan állíthatom, hogy nálam a gusztustalansági versenyt idén a VW Jetta legújabb filmje nyerte. Abban a pillanatban, amikor a srác nyelve hozzáér a motorháztetőhöz, akárhányszor nézem, újra és újra megmozdul a gyomrom. A filmet nem felejti el az ember egyhamar, bár az már más kérdés, hogy a szerelemautó propozíciót, és a "Love Thing" kampánysort a Jettához kicsit erőltetettnek érzem. Egy Minihez elmenne, de egy unalmas szedán Golfhoz nem stimmel. Szóval végeredményben egy kissé rossz szájízzel hagy ott a spot.

Megjegyzés: Sajnos a videót gyorsan lekapta a youtube, így azoknak, aki nem látták elmondanám, mi történik a filben. Egy srác kocsikázni indul a barátnőjével. Mikor megérkezik a lány házához és kiszáll, egy nagy madártrottyot vesz észre a motorháztetőn. Próbálja két levélke segítségével lekaparni, sikertelenül. Végül mivel sürget az idő fogja magát, és lenyalja. Utána a lányhoz szalad,és ad neki egy csókot. A csaj erre egy 10-ből 10-es arcot vág, majd beülnek a kocsiba. Ende. Vígasztalásul itt egy kép ízelítőnek.


 Hóhó! Megtaláltam, ezen az oldalon még elérhető a film, nem ért el mindenhová a VW keze! Ha nem indulna, dupla klikk az állóképre, és mennie kell. Jó fogyókúrát!

Címkék: film humor autó morbid

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr63176058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szotyola 2007.09.25. 08:35:11

"Rossz szájízzel" LOL
Mellesleg ez tényleg ultra undorító.

nemecsek 2007.09.25. 08:39:29

Szerintem jó. A célját elérte, emlékezni fogsz rá. Bár, ha ezentúl a Jettáról az embereknek a madárszar ugrik be...

bodobács 2007.09.25. 09:14:45

hányok.
amúgy mióta létezik ez a blog? én kb. 2 hete vettem észre.

Mr_Wolf 2007.09.25. 09:24:58

Valljuk be, ez a reklám bármilyen márkára elkészülhetett volna. Kocsi, motor, laptop, bicikli, ruha, bármi, amire rá tudod fogni, hogy annyira szerethető, hogy még ezt is bevállalnád érte.
Ellentétben azzal a Jetta reklámmal (biztos ezt is megtalálod r.buzi), amelyben a boltos, benzinkutas, kompos, stb. drágább árakat ír ki, amikor a jettás érkezik - hiszen olcsó, de drágának néz ki. No, ez egy komoly üzenet - meglévő konkrét igényre - elegánsan megoldva, nem pedig egy évek óta fiókban pihenő "sörös" ötlet, amit végre megvett valaki.
Persze ettől még szerethető, és bár minden reklám minimum ilyen lenne, csak ne dobjunk már hátast tőle.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2007.09.25. 10:01:42

Én sose vennék egy kocsit amit Jettának hívnak, olyan béna név! Hiába az ilyen-olyan reklám, a termék neve és ahogy kinéz, azt kell helyre tenni. Lehet más nyelven tök jól hangzik, de nekem olyan jetis.
A reklám meg gusztustalan. De én csaj vagyok, a pasik néha buknak ezekre a "vegetatív" poénokra..

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.25. 10:03:33

Igen, emlékszem rá, tényleg jó az a kampány is. Viszont érdekes kérdésfelvetés, hogy ki miről nyalná le a madárszart. Például egy Macbookról jobban esne?

bodobács. 4 hete.

Angyal 2007.09.25. 10:16:50

Kurva jó!!!!

Verbalis Inkontinencia 2007.09.25. 16:40:43

Ójaj, leszedték a linket. Pedig kíváncsi vagyok.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.25. 17:00:23

" This video is no longer available due to a copyright claim by Volkswagen of America"

Gyorsnak kell lenni vazze. Ezt hamar lekapták. Aki nem látta, annak elmondanám, annyi tröténik, hogy a srác kocsikázni viszi a barátnőjét. Mikor megérkezik a házhoz kiszáll, és egy nagy madártrottyot vesz észre a motorháztetőn. Próbálja két levélke segítségével lekaparni, sikertelenül. Végül mivel sürget az idő fogja magát, és lenyalja. Utána a lányhoz szalad, és ad neki egy csókot. A csaj erre egy 10-ből 10-es arcot vág, majd beülnek a kocsiba. Ende.

Verbalis Inkontinencia 2007.09.25. 17:06:50

Köszi!
Azért sajnálom, h. nem láttam a csaj arcát. A többi nélkül talán kibírom.. :o)

Verbális Inkontinencia 2007.09.26. 12:50:21

Jessz, a csak arcát!!! Nem a fiúét...
A képet mindenesetre elmentem fogyókúrához

Verbális Inkontinencia 2007.09.26. 12:50:30

Jessz, a csak arcát!!! Nem a fiúét...
A képet mindenesetre elmentem egy fogyókúrához

code red 2007.09.27. 11:26:28

buzi, te biztos nagyon okos vagy, de a jetta (meg úgy általában a VW) konkrétan eléggé máshová van pozicionálva az óceán túlpartján.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.27. 12:28:46

code
Összekevered. Az okos te vagy, én a szép vagyok.
Igen, tudom, hgy máshová van pozicionálva, de ha esetleg nem tudtam volna, ebből a reklámból is kiderül. A megjegyzésem arra vonatkozott, hogy egy Jettából szerintem sosem lesz szerelemautó. Nem akarok okosabb lenni a teljes VW marketing-gépezetnél, de nem tartom megalapozottnak ezt a propozíciót erre a teljesen konszolidált, inkább konzervatív kocsira. Ennyi.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása