Akkor legyen ez egy ilyen autós nap. Most bukkantam rá a Citoen legújabb reklámjára, amelyben a kis C1-es modellt reklámozzák praktikus városi autóként. Az alapötlet csupán annyi, hogy a miniautó úgy hámozza át magát a városi dugókon, mint az álom, amit egy Rubik kocka metafora segítségével tettek érzékletessé. A film hozza a francia autógyártótól az utóbbi időben megszokott háromdés csodákat, és bár nem alkot merőben újat, a célját eléri, mert a nézőt a húbazdmeg érzéssel hagyja ott a fotelben. Azt meg gyorsan felejtsük el, hogy olyan dugó a világon nincs, ahol egy kereszteződésben három irány mindkét oldalról telített, míg a negyediken répát lehetetne termeszteni. A forgatásról készült is werkfilm is tanulságos, ami a tovább gombra kattintva érhető el. Érdekes eljátszani a gondolattal, mi lett volna, ha Budapesten forog a film, ahol egy csatornafedél cseréje a Szőlő utcában megbénítja az egész várost, nemhogy egy négyszer négysávos útkereszteződés egész napos lezárása.
Nem tudom figyeltétek-e a magyar Citroen-filmek végén az új szlogent. Valami olyasmi, hogy "El sem tudja képzelni, mennyi mindent tehet Önért a Citroen". Olyan hosszú, hogy a narrátornak úgy kell hadarnia, mintha mellékhatásos jogi szöveget mondana egy gyógyszerreklám végén. Ezt a baromságot hogy találták ki a franciák?
Az hagyján, hogy hadarni kell, de el sem érik igazán a céljukat vele, hisz egy átlagnézőnek eszében sincs ezt megjegyezni, és így nehezen fog a márkával összetapadni, mint pl. a Just do it - Nike, de említhetnék még 1000 másikat.
Sztem sem akkora ez a spot. Miért csak akkor indulhat el az első, ha alul-felül oldalt piros autó áll mellette (ha ki van rakva a "kocka"?!?!?!) Az animáció király, de itt ki is durran a lufi... A szlogen meg kényes kérdés: én gyakran "visszakérdezek" a magyar változatnak: nnna, demost tényleg, mi mindent tehet értem a Citroen???? :)
szép-szép, de mi köze a termékhez? bébicsősszel értek egyet, ez a reklám biztos jó buli volt a készítőknek... hogy miért fizetett érte az ügyfél, azt viszont nem értem
a szlogen tényleg szar, illetve ez nem is szlogen már, mert egyáltalán nem felel meg a szlogennel szembeni elvárásoknak. ezt még a wikipedia is tudja:
"Advertising slogans are short, often memorable phrases used in advertising campaigns. They are claimed to be the most effective means of drawing attention to one or more aspects of a product."
egyébként nem biztos, hogy a franciák találták ki, lehet, hogy az itteni ügynökség.
és igaz, a végén én is minden egyes alkalommal hozzáteszem a választ a kérdésre: tényleg nem tudom elképzelni.
a film nem rossz, különben, nem egy odabaszós ötlet, de legalább látványos, és szép is szerintem.
a forgatás meg tényleg elég bulis tud lenni, de azért elég sok kivétel van, főleg itthon, amikor az ügyfél a rendező mögött ülve folyamatosan kommentál meg alakítgat (lehet, hogy külföldön is). néha nem világos, mi a szarnak rendező, amikor mindenki jobban tudja nála, minek kellene történnie, legjobb az ügyflet egy kontroll monitor előtt jó messzire leültetni, és ott szórakoztatni, ha már kijött. a jó hangulat meg - elvileg - része a munkának. a gyomorrákos kreatívok általában ritkábban jönnek elő marhajó ötletekkl, ha a túlélés a cél, nem azon gondolkozol, hogy hol lehetne kurvajó túlélőszettet beszerezni, ami divatos is.
kohlhaas mihály:
@Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: Sőt kőfaragók és balett táncosok is. Vakok mesterlövészek, siketek z... (2020.03.31. 18:02)Kerekesszékes parkolófoglalás Pesten
Dauda András:
20-30 éve nem volt még Profi jóember!
És akkor még biztos nem volt amikor 3,60 volt a kenyér, mert... (2019.06.15. 15:30)Klárikám, Gyurikám, ez profi volt!