Rubik kocka á la Citroen



Akkor legyen ez egy ilyen autós nap. Most bukkantam rá a Citoen
legújabb reklámjára, amelyben a kis C1-es modellt reklámozzák
praktikus városi autóként. Az alapötlet csupán annyi, hogy a miniautó
úgy hámozza át magát a városi dugókon, mint az álom, amit egy Rubik
kocka metafora segítségével tettek érzékletessé. A film hozza a francia
autógyártótól az utóbbi időben megszokott háromdés csodákat, és bár
nem alkot merőben újat, a célját eléri, mert a nézőt a húbazdmeg
érzéssel hagyja ott a fotelben. Azt meg gyorsan felejtsük el, hogy olyan
dugó a világon nincs, ahol egy kereszteződésben három irány mindkét
oldalról telített, míg a negyediken répát lehetetne termeszteni.
A forgatásról  készült is werkfilm is tanulságos, ami a tovább gombra
kattintva érhető el. Érdekes eljátszani a gondolattal, mi lett volna, ha
Budapesten forog a film, ahol egy csatornafedél cseréje a Szőlő utcában
megbénítja az egész várost, nemhogy egy négyszer négysávos
útkereszteződés egész napos lezárása.




Címkék: autó látvány

2007.09.25. 11:07 reklámbuzi 11 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr65176351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bébicsősz 2007.09.25. 13:26:11

A reklám szuper, és közben rájöttem valamire. Én is kreatív akarok lenni. Sokat nevetni, viccelődni, unott pofával ücsörögni egy forgatáson.

kerpen 2007.09.25. 14:10:01

Tényleg nem nagy durranás az alapötlet, viszont látványban nagyon ott van. Ugyanezért szerettem a Transformeres filmjeiket is.

kovácsbélánéantropfoumdnioopne 2007.09.25. 14:44:45

...háááát ez egy fos!

haha-dejó 2007.09.25. 14:48:42

Szerintem ütős kis reklám. Különösen szexi a francia akcentusú narrátorcsaj a végén. :)

gad 2007.09.25. 15:24:37

Vicces a Nissan szalon a háttérben...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.25. 15:35:06

Nem tudom figyeltétek-e a magyar Citroen-filmek végén az új szlogent. Valami olyasmi, hogy "El sem tudja képzelni, mennyi mindent tehet Önért a Citroen". Olyan hosszú, hogy a narrátornak úgy kell hadarnia, mintha mellékhatásos jogi szöveget mondana egy gyógyszerreklám végén. Ezt a baromságot hogy találták ki a franciák?

klarky 2007.09.25. 15:58:33

Az hagyján, hogy hadarni kell, de el sem érik igazán a céljukat vele, hisz egy átlagnézőnek eszében sincs ezt megjegyezni, és így nehezen fog a márkával összetapadni, mint pl. a Just do it - Nike, de említhetnék még 1000 másikat.

Nekem a film speciel tetszett...

bozso1981 2007.09.25. 16:13:50

Sztem sem akkora ez a spot. Miért csak akkor indulhat el az első, ha alul-felül oldalt piros autó áll mellette (ha ki van rakva a "kocka"?!?!?!) Az animáció király, de itt ki is durran a lufi... A szlogen meg kényes kérdés: én gyakran "visszakérdezek" a magyar változatnak: nnna, demost tényleg, mi mindent tehet értem a Citroen???? :)

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2007.09.26. 14:11:11

szép-szép, de mi köze a termékhez? bébicsősszel értek egyet, ez a reklám biztos jó buli volt a készítőknek... hogy miért fizetett érte az ügyfél, azt viszont nem értem

bulgakov 2007.09.27. 12:42:03

a szlogen tényleg szar, illetve ez nem is szlogen már, mert egyáltalán nem felel meg a szlogennel szembeni elvárásoknak. ezt még a wikipedia is tudja:

"Advertising slogans are short, often memorable phrases used in advertising campaigns. They are claimed to be the most effective means of drawing attention to one or more aspects of a product."

egyébként nem biztos, hogy a franciák találták ki, lehet, hogy az itteni ügynökség.
és igaz, a végén én is minden egyes alkalommal hozzáteszem a választ a kérdésre: tényleg nem tudom elképzelni.

a film nem rossz, különben, nem egy odabaszós ötlet, de legalább látványos, és szép is szerintem.

a forgatás meg tényleg elég bulis tud lenni, de azért elég sok kivétel van, főleg itthon, amikor az ügyfél a rendező mögött ülve folyamatosan kommentál meg alakítgat (lehet, hogy külföldön is). néha nem világos, mi a szarnak rendező, amikor mindenki jobban tudja nála, minek kellene történnie, legjobb az ügyflet egy kontroll monitor előtt jó messzire leültetni, és ott szórakoztatni, ha már kijött. a jó hangulat meg - elvileg - része a munkának. a gyomorrákos kreatívok általában ritkábban jönnek elő marhajó ötletekkl, ha a túlélés a cél, nem azon gondolkozol, hogy hol lehetne kurvajó túlélőszettet beszerezni, ami divatos is.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics