Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szalámikarikák a fürdőkádban

A tapasztalat sokmindenre megtanítja a rutinos reklmánézőt, de ez ellen a film ellen nem nyújthat védelmet. A reklám legsötétebb bugyraiba vezet ez a filmecske, amely az egészségesebbnek kinevezett Kaisers szalámikat hívatott reklámozni. Egy csinos nőt látunk az elején, aki mintha csak a Pannon napozó gyerekével akarna versenyre kelni, ipari mennyiségű arckrémet kent az arcára. Közben a narrátort halljuk, aki arra bíztatja a háziasszonyokat, hogy szépüljenek meg, és legyenek igazán szemrevalóak. Mert, hogy a szalámi az. Szó szerint! Ugyanis miután a főhősnő az elkészült fürdővízhez lép, és elmerül a habokban, a spa-élményt megkoronázandó mit helyez a szemére? Naná, hogy két szelet szalámit! Ez így leírva is borzalmas, de látványnak utolérhetetlen.

Bárki bármit is mond, ezen az egészen az sem segít, hogy a reklámblokkon belül a filmet követte egy visszavágás is, amiben egy nyereményjátékra invitálták a vevőket, amelynek díjai között volt wellness-hétvége is. Mert ez így is, úgy is csak egy üres szójáték marad, fájdalmasan együgyű megvalósítással. Bár, ha jobban belegondolok, a modell még így is jól járt, hiszen ha a Kaisers más termékét akciózza éppen, akkor a szalámi helyett talán tíz deka kenőmájast, egy pár Gyulait, egy libanyakat vagy egy egész bontott csirkét kellett volna egyensúlyoznia a kádban. Vagy ha a kreatívok nem erre a briefre sütötték volna el ezt az ultimate poént, hanem mondjuk a Praktiker őszi kampányához, kerühetett volna a pilláira egy hidegvágó, egy lombszívó vagy egy láncfűrész is. A szalámi legalább hasonlít az uborkára. Végezetül szeretném külön felhívni a figyelmet arra a kissé zsíros kacsintásra, amit a szalámítól zsíros szemhéjú modell ereszt meg felénk. Így lesz igazán szemrevaló a reklám.

Címkék: kaja reklámbűntett

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr43177014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EdBoyWW · http://twitter.com/edboyww 2007.09.26. 09:27:43

Te nem láttad az ATV-s Toyota márkakereskedő reklámot, amelyben négy kövér nő száll be egy Yarisba. Mottó: "Mi súlyt helyezünk a minőségre!" A barátnőm beszaladt a konyhából mert nem tudta, miért zokogok.

nemkellvagta (törölt) 2007.09.26. 09:33:37

Dracula, Hannibal Lecter, sikoly, chucky, bőrarc, freddy... és most itt a Szalámiszemű nő. Képzeld, ahogy áll kinn az esőben és egy villám néha megvilágítja. Vagy az ágyad szélén ül éjszaka.

nemkellvagta (törölt) 2007.09.26. 09:37:53

toplista (nem sorrendben)?

szalámi-face
margókám, friss karaj (cba)
Józsikám, magának mitől ekkora? (takarékszöv.)
...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.26. 10:02:46

Józsikámon rajta vagyok, beszerzés alatt áll. Nemsokára közkinccsé teszem azt is. Had borzonjon a nép.

szalacsi 2007.09.26. 10:55:04

Ne!!! Ez komoly? Ez így lement a tévében? Be-sza-rás!

Almaspite 2007.09.26. 11:24:24

A post címe alapján azt hittem, hogy egy fürdőkádat víz helyett szeletelt szalámival töltöttek meg! Kezd visszaesni a színvonal a bulvárlapok szintjére...

szotyola 2007.09.26. 11:48:03

Ha neked csalódás a szalámipakolás a szemre, akkor csak sajnálni tudlak. Szerintem ez jóval nagyobb faszság, mint egy kádnyi szalámi.

Retexis 2007.09.26. 11:59:34

Halál minden bölcsészre! Szemrevaló termékek mi? Idióták. Amikor először láttam a tvben blokkolt az agyam. Másodszorra muszáj volt elhinnem, hogy a nőnek tényleg egy karika szalámi van a szemén. Rettenet.

papugaja 2007.09.26. 12:05:13

Csomómentes szempillák!

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2007.09.26. 12:30:45

Biztos a nőket akarták célozni, hiszen ők veszik a szalámit a bótban és akartak keresni valami ütős fogyasztói "insight"-ot. Ja, a csajok szeretik a wellnesst.. Csak az aki nem pakol uborkát a szemére, annak a wellness hülye picsás, amire egy igazi konyhatündérnek nincs ideje/pénze, az aki igen, az meg kikészül a zsíros szalámi miatt.. Ezt a reklámot tuti pasik követték el.

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2007.09.26. 14:08:51

Várom, hogy elkészüljön a folytatás "Ez fasza" fősorral (a megvalósítást rátok bízom)

Retexis 2007.09.26. 14:16:01

A "kurvajó" kifejezés vizualizálása is várat még magára.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.26. 14:44:44

Azt hiszitek messze jártok az igazságtól, pedig a "tök jó" már megvolt a takarékszövetkezetnek. Igaz Józsikám?

striker 2007.09.26. 15:54:52

Melyik ügynökség??? Melyik ügynökség??? Fejeket akarok!!! :)

cyan 2007.09.26. 16:24:49

igen, erre gondoltam pár post-tal lejjebb :))
jó az írás, meg a kommentek is. szakadtam a röhögéstől. üde színfolt ezen a borús őszi napon :DD

a doktor ur · egyetlen1.blogspot.com 2007.09.26. 23:26:30

David Ogilvy írja: a tökéletes reklámkampányhoz két dolog kell: egy kitûnô ügynökség amelyik megtervezi, és egy zseni, aki jóváhagyja. A spotot látva úgy érzem, ez itt akkor most egy kétismeretlenes egyenlet...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.09.26. 23:38:50

doktor úr :-DD
Azt hiszem ennél pontosabban nem lehetett volna feltárni az okkat.

bulgakov 2007.09.27. 12:15:30

valszeg az lehetett a párhuzam, hogy ez a sonka pont beleillik egy jól felépített wellness életformába, talán, és egy \\\"klassz\\\" metaforát kerestek, amiben a termék kulcsszerepet kell játsszon. ez jött ki belőle, elég ciki, de ugyanakkor az alapgondolatból ki lehetett volna hozni jobbat is. vagy jobban ugynezt, mert így - láthatóan - mindenki komolyan veszi, és komolynak tényleg elég vicces, viccesnek meg szar.

bozso1981 2007.09.28. 13:30:42

ez mindennek alámegy! ilyen nincs! Aki bólintott erre, falhoz állítanám! A Józsissal együtt!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása