Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Before/After összehasonlításnál nagyobb reklámklisé kevés létezik az univerzumban. Nincs olyan kreatív, aki ne próbálta volna már meg ilyan-olyan módon kitekerni ezt a sémát, és valami eredetit szülni belőle. A ritka kivételtől eltekintve inkább csak nyögvenyelés az eredmény, bár azért a példa kedvéét összeszedtem néhány sikerültebb darabot is, amelyek alul láthatóak (sorrendben az Ariel, a BIC hibajavító és egy olasz étterem hirdetései). Mára azonban már olyannyira elcsépelt lett ez a dolog, hogy már a puszta említésétől is feláll a szőr a hátamon. Épp ezért ért meglepetésként a mexikói Vörös Kereszt kampánya, ami valami egészen újat, és értékeset hozott ki ebből. Itt a BEFORE betűit braille-írással szedték, míg az AFTER-t már rendesen, így utalva arra, hogy felajánlásunkkal segíthetünk visszaadni valakinek a szeme világát. Remélem nemcsak jó lesz a kampány, hanem sikeres is.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.