Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A múltkor már volt szó a Dove Evolution kampányáról, amelyben a szépségipar manipulációiról rántják le a leplet. A film minden elidmerést és díjat besöpört, így nem véltlen, hogy a cégnél szerették volna megismételni a csodát. Az Ogilvy Toronto most jött ki a kampány folytatásával, ami minden tekintetben magán viseli a filmiparból is jól ismert "második epizód" jelenség tüneteit. Látszik, hogy ezúttal az előzőnél is nagyobb büdzsével dolgozhattak, de így sem sikerült leplezniük az alapötlet gyengébb voltát. Ez a film is a szépségipart támadja, és bemutatja, hogy manuipulálnak bennünket, és hogyan változtatják a gyerekekeket magukból kifordult Barbi-zombikká, ha nem teszünk ellene semmit. A film elgondolkodtató és hatásos, de az előd sikereit nem fogja tudni reprodukálni. Nem baj, így is többet ér ezer Ulmann Mónikás Palette-reklámnál.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.