Gesztesi a fröccskirály

Mostanában egyre több kísérletet látni arra, hogy az eddig csak a kocsmákban forgó, ott viszont nagy sikernek örvendő fröccsöt palackozott formában is piacra dobják. A legújabb versenyző a Király Ital Kft. nagyon elszánt, és úgy tűnik most először valaki komoly büdzsét is pakol a termék mögé. Ez persze nem feltétlenül jó hír, ugyanis a hírek szerint a termék lényegét a marketing és a reklámkoncepcióba is átültették, mivel mindkettő eléggé felvizezettnek tűnik. A szódával vagy kólával felengedett italok ugyanis a nagyon fantáziadús Király Fröccs illetve Király VBK (reszkess Bacardi Breezer) nevet kapták a keresztségben, míg a szlogen az ennél is eredetibb "Nagyon Király!" lett. Egyelőre csak egy szponzorációs szpotok futnak a tévékben, amelyek hamarosan feltűnnek majd a TV2, illetve a Sport1 és a Sport2 csatornák egyes műsorainak végén. A reklámfilmet még nem lehetett látni, de talán jobb is, mert a hírek szerint a spotokban a most éppen szerencselefánt-üldözéssel magából komplett hülyét csináló Gesztesi "Keresse a Borsban" Károly szerepel király jelmezben. Ígéretes nem? A reklámremek egyetlen másodpercért is vagyonokat lennénk hajlandóak fizetni, ha valakinek a birtokába kerül, kérjük azonnal össza meg a közzel. Izgatottan várjuk a tervek szerint jövő tavasszal induló nagyobb lélegzetvételű ATL-reklámkampányt is, amelyben a király szóban rejlő kreatív lehetőségek eddig még sosem látott mélységű kiaknázására nyílik lehetőség.

Címkék: pia reklámbűntett

2007.10.05. 17:32 reklámbuzi 11 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr99187291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lymmz · http://lymmz.vonz.hu 2007.10.06. 20:05:20

erdekes probalkozas. errol eszem bejutott, hogy regebben hallottam zwack unicum longdrinkrol, de sose lattam egy nagyaruhaz polcan sem.

bogi 2007.10.07. 15:50:48

gyerekek, tudom hogy nem ide tartozik, de valamennyire mégis=> reklámbűntett. alig várom hogy az új bevásárlóközpont reklámjairól szót ejtsünk (óriás a keletinél, vagy vmi ilyen f***ság), mert ha valami, akkor az bűntett. nemcsak ocsmány, hanem ijesztő is, azonkívül pompásan példázza, hogy a magyar reklám nemhogy le van maradva évtizedekkel, de inkább valami torz mellékvágányon, mindentől függetlenül fut.

bulgakov 2007.10.07. 16:16:54

"a magyar reklám le van maradva évtizedekkel."
mitől? attól, amitől az egész ország le van maradva évezredekkel, hm? vagy csak a reklám maradt le a kurvanagy fejlődésben? nem úgy tűnik. le van maradva minden, a reklám is, a kultúra is, a gazdaság is, a tévészerelőm és az urológusom is, a polizikusok is, az emberek is, az autóvezetők viselkedése is, meg egyáltalán mindenki. ezen belül a reklám is, jó észrevétel.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.10.07. 18:14:43

Bulgakov következetesen és kérlelhetetlenül képviseli ezt az álláspontot, és igazat kell hogy adjak neki. Gondoljunk a magyar filmre, a magyar könnyűzenére, vagy tévéműsorokra és könnyen beláthatjuk az állítás igazságát. A reklám nem kirívó jelenség, hanem épp ellenkezőleg, néhány üdítő kivételtől eltekintve pont olyan átlagos mint a többi.

bogi 2007.10.07. 23:36:51

ööööööööö bocsánat gondoltam itt reklámról van szó

bulgakov 2007.10.08. 10:07:23

igen, csak nem biztos, hogy úgy érted meg jobban a hibákat, ha kiragadod őket a környezetükből, ami létrehozza és életben tartja őket. nem védem az ostoba(!) reklámokat, felesleges lenne, de nem tudom elfogadni a teljesen beszűkült "a magyar reklám szar!" véleményt, mert egy értelmetlen közhely, ami ezerszer elhangzott és épp annyira öncélú, mint amilyen szarok esetleg a magyar reklámok.
hozzáteszem, az annyit szidott mosópor-jellegű (nemcsak mosópor, ez egy átfogóbb gödör annál) filmek nagyobb része a fejlett nyugat felől támad, ahol meg - elvileg - nagyon jók a reklámok és minden kreatív szakmájának csimborasszója. tudnék (nem sok, de pár) magyar reklámot említeni, ami kifejezetten tetszik, (nem említem, mert tuti rengeteg fika hullana rájuk, ez természetes itt a neten, de akkor is van pár ilyen), és azt is tudom, hogy ugyanazok készítették őket, mint azt, amelyiken én magam (ők maguk is) is röhögök, hogy ez azért durva. de ott meg azt kellett megcsinálni, nem volt mese.


és igen, ez itt felül tényleg nagyon gáz, oldschool és ostoba.


na, sokat pofázok megint, le kell állnom a gombával, szori.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2007.10.08. 17:30:55

Szerintem hatalmas üzleti lehetőség van a fröccsben, csak mindig sikerült ilyén béna kampányokkal, mint ez is jól elszúrni a boltot!
Néhány évvel ezelőtt a pálinka, mint régi magyar ital, sem volt túl népszerű a fiatalság körében, ciki volt egy dizsiben azt kérni, a fiatalok inkább tequilát ittak. Én nézzük most meg, kultúrát, trendet építettek köré, a pálinkafesztiválon nyüzsögnek az A státuszú huszonévesek - a legtutibb fogyasztó.
Én akkor vennék meg egy palackozott fröccsöt, ha valamilyen jobb bor-brand adná hozzá a nevét. Biztos van az a pénz, amiért odaadják, nem kellene megspórolni..

Zébé 2007.10.09. 10:19:49

Nekem volt szerencsétlenségem ahhoz az Unimukk longdrink-hez. Háromszor ittam olyat: először, utoljára és soha többet. Nagyon rossz volt.
Ez a palackozott fröccs meg úgy marhaság, ahogy van. A fröccs elkészítése adja annak a lényegét. Még ha neadjisten szénsavas ásványvizet öntesz a borba, még az is jobb, mint ha előre össze lenne keverve. Arról, ugye ne is beszéljünk, hogy az arányok itt adottak, holott a fröccs-kultúránkban megannyi változat ismert (hosszúlépés, házmester, kisf., nagyf., stb.). Ami pedig a nagy "bor-brandeket" illeti, azoknak -szerintem- semmi keresnivalójuk nincs fröccs-fronton. A fröccsöt nem a legjobb borokból kell készíteni, azokat nem szabad higítani, de nem is lesz jó fröccs belőlük.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2007.10.09. 12:26:08

Szerintem meg van keresinvalójuk itt a nagy brandeknek. A fröccsnek ugyanis nem (csak) az a lényege, hogy nincs pénzem jó borra, a szart fel kell higítani vízzel, hogy iható legyen! Nálam a lényeg ott van, hogy nem szeretnék fél óra alatt elázni a melegben az erős bortól. Vannak olyan jó minőségi borok, amikből remek fröccs készíthető, szerintem ezek pont a középkategóriás portékák, amikhez sok nagy brand adja ám a nevét. Ez a 600-800 Ft-os kategória. Most a Teleki fehérborok jutnak eszembe hirtelen, de sok más is van. Szóval a brand nem egyenlő a legjobb borok kategóriával. Attól függ persze, kinek mi a "legjobb bor".
Az arányokról annyit, hogy az igényeknek megfelelően lehetne ilyen-olyan változata ugyanannak a cuccnak. Nekem nem okoz eufórikus állapotot a szóda borba löttyintése, szerintem vagyunk így ezzel páran..

Parmerozpazepan 2008.03.01. 14:23:59

csib,

jó fröccsöt nem lehet szar borból csinálni. A 600-800 Ft-os, tisztes olaszrizlingekből lehet a legjobbat keverni. De ez nem a középkategória, bőven az alsó, még Magyarországon is. A Teleki sem ez a kategória (szeretne lenni).
Ez a palackozott fröccs meg szerintem baromság.

Parmerozpazepan 2008.03.01. 14:25:56

A Gesztesi is gáz, bár profin adja el magát a médiában, sok pénzt keres a semmivel... Legyen neki jó, és igyon ő palackozott fröccsöt, broáf :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Keress állást az addicton!

Ajánló

Friss anyag

site statistics