Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az igazi Sony Bravia

Ha nem is volt csalódás a harmadik Sony Bravia kampány, nem is ütött akkorát, mint vártam. Helyette azonban surranópályán megérkezett az egyiptomi versenyző, egy negyedik Bravia-spot, ami szerintem sokkal jobban ileszkedik a sorozatba, és engem százszor jobban megfogott a nyusziknál. Kismillió spulnit legurítani a Khephrén piramis tetejéről persze nem világmegváltó ötlet, de a színes cérnazuhatagba burkolózó ókori csoda akkor is rohadt jól néz ki.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr98193380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

karas · http://www.karas.hu/ 2007.10.11. 23:37:24

hááááát... azért a nyuszis rosszabb...
de azt most lopták vagy mi?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.10.11. 23:57:16

The Pyramid spot was developed at Y&R Asia, Singapore, by executive creative director Rowan Chanen, copywriter Edward Ong, art directors Scott McClelland and Kirsten Ackland, and agency producer Kim Lim.

Filming was shot by director (and DOP) Keith Rose via Velocity Films, with producer Karen Kloppers.

Ezt találtam róla, na erre varrj gombot!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.10.11. 23:58:44

Ja, hogy a nyuszikat? Nagyon úgy néz ki.

trixilw 2007.10.12. 11:42:08

Azé a nyuszis profibban meg van csinálva. Itt látszik a távlati képeken, hogy mennyire fake :) Nekem eddig az volt a szép az összes Bravia-reklámban, hogy ott voltak és megcsinálták és nem 3D-AfterEffect-ColdFusion-stb.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása