Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Már Vitéz László is kampányol

Az egyik módja , hogy egy ismeretlen, a piacra betörni kívánó hitelintézet megismertesse magát az emberekkel, ha kilóra megvesz egy ismert acot, akinek a népszerűségét kihasználva szépen bekúszik a köztudatba. De mi van, ha mondjuk nincs annyi pénze mint a Credit Hillnek, hogy FaVágó Pista bácsival forgasson egy százezredik megjegyezhetetlen testimonialt? Körül kell nézni a mesefigurapiacon! Hiszen miért ne lehetne mondjuk Vitéz László ismertségét kihasználni egy reklámkampányban? Hogy a termékhez az égvilágon semmi köze sincs? Kit érdekel? Csak egy kellően semmitmondó és üres szlogen kell, mondjuk az, hogy "Erre lecsapok!", egy kevés alákevert műröhögés, és készen is van a kampáy. Ha ezt elfogadjuk, akkor a kreatív lehetőségek széles tárháza nyílik meg előttünk. Hiszen bármely ismert rajz- vagy bábfilmfigurából egy pillanat alatt tudunk újabb reklámokat előállítani.

Képzeljük csak el Pityke őrmestert, ahogy a motorjára pattan, és hátrakiabál: Ezt az akciót elcsípjük! Marcipán fiam sziréna! Kész a kampány, Pitykénél szerethetőbb és pozitívabb reklámfigurát keresve sem találnánk. Hogy a koncepció mennyire életképes, mi sem bizonyítja jobban, minthogy egy kis fejtöréssel bármilyen banki szolgáltatáshoz megtalálhatjuk a hozzá leginkább illő karaktert. Az államkötvényt például hirdethetné Pom-pom, az „Itt a kamatok nem mennek fehehel lehehe” fősorral, ha pedig gyorshitelt kell reklámozni, Vukot húzhatjuk elő a kalapból (Ezt a hitelt felveszem hipp-hopp!) vagy Doktor Bubót (Kérem a következőt!). Aztán ott van Süsü, akinél keresve sem találnánk jobb karaktert a személyi hitel kampányhoz. Szinte már hallom is Bodrogi Gyula hangját a rádióreklámban, amint viccesen szavalja: Szép a ruhád, szép a lovad, csak nem hitelre vetted?  Autóhitelt Kisvakonddal, vállalkozó hitelt Mekk Elekkel, hosszú lejáratú befektetéseket Károly bácsival, alacsony törlesztőrészleteket pedig a hét trörpével hirdethetünk. A sor végtelen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr35192508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2007.10.11. 09:00:09

Pityke őrmestert kihagynám, amennyiben nincs rajta azonosító szám.

A többi figurát viszont társadalmi célú hirdetésekben is fel lehetne használni. Pompomot a túlsúly elleni, Dr. Bubót a dohányzás elleni, Kisvukot a pártcsatározások elleni, Süsüt az iskolai bukások elleni, Jimmit a csodalámpával az energiatakarékossági, Hófehérkét a nagycsaládosokat támogató, Kishableányt a környezetvédő, Mekkeleket pedig az üzleti tanácsadást népszerűsítő kampány arcaként :)))

Micsoda Férfi 2007.10.11. 11:32:04

Engem is érdekelnének a sorozat további tagjai, különös tenintettel gyermekkori kedvencemre, Aladárra, aki mondhatná például, hogy "Maga tiszta gyagya, mert magas a kamata."

szelkakas 2007.10.11. 14:04:22

El a kezekkel Vitéz Lászlótól! Ő egy nemzeti érték, egy Hungarikum! Követelem, hogy nyílvánosan kérjenek bocsánatot Kemény Henriktől! Főleg a "Milyen részeget" poénért.

Verbalis Inkontinencia 2007.10.11. 16:10:51

Csak ne adjatok nekik ötleteket!
Mézgáékat is lenyúlták:
www.wunderman.yr.hu/euconsumer/?topic=online
És pont a Homáron hirdették magukat.
Bár ez inkább segítségnyújtás, mint reklám, de akkor is.
Nem szeretem, ha megrontják gyerekkorom meséit.

cyan 2007.10.11. 21:16:51

szélkakas egyetértek, de sztem nem Heni bácsi mondta/bábozta, ő már elég beteg is, és asszem csak tanít.
amúgy meg nem fikázni a rajzfilmes, bábos reklámokat, mert ütök!!!
igen, mindkét műfajban érdekelt vagyok :))

Mária 2007.10.12. 08:18:56

Reklámbuzi: valamire nagyon ráéreztél! Tegnap egész este Mézga Aladár tartott fogyasztóvédelmi tájékoztatást a tévékettőn szinte minden reklámblokkban.

:D

cereborn 2007.10.12. 10:40:31

Marhára ki leszünk okosítva. Mézgáék a fogyasztóvédelemből, Tömör prof a bankügyekből Tótavé meg mindenből okítja a népet. Mi leszünk a 10 millió tájékozott ember osrzága.

Mária 2007.10.12. 11:33:22

Tótavé mint mesehős???

cereborn 2007.10.12. 11:39:34

Nem pont erre gondoltam, de lassan már az is, pláne ha a plüssmacit vesszük. Tóta a népbutító, 160 milliós állami támogatású rajzfilmsorozata miatt jött a képbe.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2007.10.13. 10:59:29

" Mária · maria.blog.hu 2007.10.12. 11:33:22
Tótavé mint mesehős??? "

Nem, de az MTV reformmagyarázó rajzfilmsorozatának a forgatókönyvét ő írja:

w.blog.hu/2007/09/26/talalkozas_egy_fiatalemberrel

Amúgy Dr. Bubóval már volt reklám pár éve, bár már a tárgyra nem emlékszem. Meg ide kapcsolódhat az a pár évvel ezelőtti sörreklámsorozat is, amelynek egyes darabjai híres filmeket, sorozatokat idézett (Terminátor, Columbo, stb.).

greg03 2007.10.15. 12:36:29

egy posztodból megélek kb. egy hónapig. köszi :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása