Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

FERI PLAY - Gyurcsány reklámreformja

Halleluja testvéreim a reklámban. Örömhírt hozok néktek. Nem kell továbbra is a sivár, önismétlő reklámmocsárban tengődnötök, új ösvényt mutat a mi vezérünk, áldott legyen a neve. Eddig azt hittük, csak úgy lehet egy márkát népszerűsíteni, hogy azt állítjuk róla: jobb, olcsóbb, kúlabb, ezzel egy fasza csapathoz tartozunk, stb., tehát hagyományosan igyekszünk kidomborítani valamely – bármely kicsinyke – előnyt a versenytársakhoz képest.


Így volt ez eddig! A pártok, kormányok hirdetéseivel is. Kissé leegyszerűsítve azt kommunikálták: szavazz nekünk bizalmat, mert mi annyival jobbak vagyunk, hogy kevesebből (értsd kevesebb adódból) is többet adunk neked. Mert mi olyan okosak vagyunk, hogy ha minket választasz, nem kell meggebedned, mégis eljön a tejjel-mézzel folyó Kánaán.

Nagyot fordult azonban most a világ. A kormány kommunikátorai megmutatják nekünk, hogy azért nincs M21-es autópálya, mert a pénzt elkúrjuk. Nem kicsit, de nagyon. És itt ne térjünk ki a különböző politikai oldalak híveinek csatájára, szemléljük pusztán reklámtörténeti szempontból a jelenséget. Itt a lehetőség a jobboldalnak is az új reklámstratégiára: Ha nem költenétek évente egymilliárd dollárt prostitúcióra, lenne pénz több gyereket vállalni, és nem fogyna a magyar.

No és remélem a multik is élnek az új lehetőséggel, hogy igazi verseny helyett a fogyasztó orrát döngöljék bele, mi mindent vehetne, ha nem cseszné el felelőtlenül a pénzt. Várom már a T-Mobile reklámját, amiben elmagyarázza, hogy ha nem verném el a pénzt naponta pogácsára a metróban, ki tudnám fizetni azt a kis különbséget, amivel drágább az ő mobilinternet szolgáltatásuk, mint a versenytársaké. Vagy megnéznék egy Providencia hirdetést, amely azt taglalja: nem az ő kötelező biztosításuk drága, az én kocsim egy benzinzabáló – vegyek inkább kisebb fogyasztásút, és marad pénzem biztosítani értékes szolgáltatásukat.

Címkék: politika magyarmocsár

2007.10.16. 09:37 Mr_Wolf 17 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr29197788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Toldo 2007.10.16. 10:12:53

Ha jól tudom akkor olyan hogy Providencia már rég nem jelenik meg a reklámokban, bár a Generali neve mintha még tartalmazná. + a napokban olvastam az Index tesztjét (index.hu/tech/mobil/hsdpa1005/), ahol kiderült mobilinternet kapcsán hogy a t szolgáltatása jelentősen jobban hasít mint a konkurenciáé, tehát a pogi + színvonalas mobilinternet kombináció a gyakorlatban jelenleg nem létezik. (az árakat nem ismerem)

kelemen 2007.10.16. 10:35:44

Az egész Fair play kampány felháborító. Engem ne oktasson senki tisztessgre a feketén szerzett nyaralójából! Majd ha én is megszereztem a magam milliárdjait, én is fogok számlát kérni a szerelőtől.

stati 2007.10.16. 10:39:56

Kár hogy egy hiteltelen kormány jött elő ezzel a kampánnyal, ráadásul a legrosszabb pillanatban. Mert azért lássuk be, van abban valami amiről a reklámok szólnak. Az állam abból gazdálkodik, amit mi adunk.

ichatih 2007.10.16. 10:42:15

eddig volt a kapitalizmus: átbasztak, megöltek, elástak... ezt nagyjából megértettem, tudtam miről szól...
de most jön az igazi orosz kapitalizmus póvered báj gyurcsányferkó: átbasztak, megöltek, elástak, most kiásnak és megint átbasznak, és mindezt csak magamnak köszönhetem....
gondolom nyugodjak békében.
de nem nyugszom: Bödöcs for prezident!!!! :)

Modzso 2007.10.16. 10:44:34

Ajaj, politika... :(

Welcome in Abszurdisztán, the hungarian banana republic.

szélkakas 2007.10.16. 10:52:09

A címválasztás telitalálat. A Feri play-en jót röhögtem.

Bit Rot 2007.10.16. 11:09:44

Talán nem kellene annyit lopni, és akkor lenne pénz!

(Tudom, demagógia, de attól még van benne igazság!)

Mr_Wolf 2007.10.16. 11:15:03

Kedves Toldo!

A Proviért jogos a pont, egyszerűen csak túl öreg vagyok, és nekem már az marad. Ami a mobilinternetet illeti, ott már árnyaltabb az eset, mert pl. a T-Mobile jobb lefedettsége mellett a 2+3 GB csak év végéig 2895 Ft, onnantól a duplája - míg a Vodafone-nál az 5Gb 5000 Ft, ráadásul, ha nem használsz, fájlcsere programokat, akkor még az 5GB-os limit sincs.
Távol álljon tőlem, hogy bármelyiknek reklámot csináljak (főleg ingyen) de tény, hogy ezek a mamutok akkor is csak látszatlépéseket tesznek, ha a konkurencia véletlenül borítja az árkartellt.

Mária 2007.10.16. 14:10:39

Nem jó a párhuzam a piac és a politika között.

A piac szereplőjeként a kisember fogyasztó/ügyfél/vásárló.

A politikában pedig alattvaló...

zmina 2007.10.16. 16:23:50

sztem idonkent a kereskedelemben is probalkoznak ilyen negativ/lenyomos hirdetesekkel. ki is szoktam akadni rajtuk, de siman lehet h magyarorszagon ez egy mukodo pszichologia.
a kedvencem mostanaban:

A nap holnap is felkel.
és Ön?


biztosito reklam.

Picióriás 2007.10.16. 17:36:48

Kerüljük a politikai témát, mert abban nehéz objektívnek maradni!:)

csib 2007.10.16. 17:58:26

Kérdés, hogy mit vált ez ki az emberekből?
Aki eddig is bérből és fizetésből élt, az talán szembesül vele mennyit hiányzik a kasszából a dzsipós vállalkozók miatt, és továbbra sem kéri számlát a szerelőtől mert full lúzernek érzi magát már igy is, hogy egyántalán fizet adót.
A dzsipós meg ettől nem fogja azt mondani, hogy akkor holnaptól fizetem az adót.
Talán arról kellene egy kampányt csinálni, hogy: Emberek, a munka nem szégyen, légy büszke rá! Nem az a menő, ha kicsi munkával sok pénzt keresel! Nem kell mindenkinek menedzsernek tanulnia, aztán nem találnia állást...
Jó, lehet, hogy idealista vagyok, de éltem a világ egyik leggazdagabb országában, ahol ciki nem dolgozni/nem adózni, senkinek eszébe nem jut mutyizni, és a gazdag 10 éves gyereket a szülő elküldi nyáron dolgozni, hogy érezze, mibe fáj az új bicó...
De mégjobb volna adóellenőrzésre költeni a pénzt, mert nem hiteles ez a kormány szájából és semmilyen célt nem ér el!

enigbt 2007.10.16. 18:50:47

Ha én lennék Magyarország minisztere elsülyednék szégyenembe amit ezek csinálnak

a doktor úr 2007.10.16. 19:59:39

Kedves Wsky: rendben, kerüljük. (Bár ha politikai hirdetés a kommentelés tárgya, nehezen látom be, hogy miért, de rendben.) A lopás - mint téma - mehet? A hazugság is? És a csalás? A megtévesztés? A tisztességtelen üzletelés? Hmmm? (Csak a már bizonyított - ergo tényszerû - "kilengéseket" soroltam fel!)
Nos akkor - politikai felhangok nélkül: engem egy csaló, megtévesztô, hazug ember (közösség, párt, szervezet, stb) ne tanítson etikára!!! És itt most tessenek elképzelni egy hooooosszas sípolást...

Picióriás 2007.10.17. 01:20:13

Kedves doktor úr. Én csak azt szerettem volna mondani, hogy a politikai töltésű témákat nagyon nehéz objektíven kezelni. Nem akarom a Ferit védeni, távol álljon tőlem!!! Csak sajnos az a tapasztalatom, hogy ha valahol megjelenik a politika, akkor nehezen lehet onnan illetve abból kimászni.

Mária 2007.10.17. 06:45:15

Wsky: ne haragudj, de én sem értem, hogy egy marketing/reklám profilú blogon miért kellene kerülni a politikai marketinget???

mir-inda · http://szerencsekerek.extra.hu 2007.10.17. 14:11:17

Nemcsak reklámreform van, de reformreklám is. Nos, ha erre nem költenénk......

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása