Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Így volt ez eddig! A pártok, kormányok hirdetéseivel is. Kissé leegyszerűsítve azt kommunikálták: szavazz nekünk bizalmat, mert mi annyival jobbak vagyunk, hogy kevesebből (értsd kevesebb adódból) is többet adunk neked. Mert mi olyan okosak vagyunk, hogy ha minket választasz, nem kell meggebedned, mégis eljön a tejjel-mézzel folyó Kánaán.
Nagyot fordult azonban most a világ. A kormány kommunikátorai megmutatják nekünk, hogy azért nincs M21-es autópálya, mert a pénzt elkúrjuk. Nem kicsit, de nagyon. És itt ne térjünk ki a különböző politikai oldalak híveinek csatájára, szemléljük pusztán reklámtörténeti szempontból a jelenséget. Itt a lehetőség a jobboldalnak is az új reklámstratégiára: Ha nem költenétek évente egymilliárd dollárt prostitúcióra, lenne pénz több gyereket vállalni, és nem fogyna a magyar.
No és remélem a multik is élnek az új lehetőséggel, hogy igazi verseny helyett a fogyasztó orrát döngöljék bele, mi mindent vehetne, ha nem cseszné el felelőtlenül a pénzt. Várom már a T-Mobile reklámját, amiben elmagyarázza, hogy ha nem verném el a pénzt naponta pogácsára a metróban, ki tudnám fizetni azt a kis különbséget, amivel drágább az ő mobilinternet szolgáltatásuk, mint a versenytársaké. Vagy megnéznék egy Providencia hirdetést, amely azt taglalja: nem az ő kötelező biztosításuk drága, az én kocsim egy benzinzabáló – vegyek inkább kisebb fogyasztásút, és marad pénzem biztosítani értékes szolgáltatásukat.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.