Azt hiszem Koltai Robi annyira eredményesen ösztönözte az embereket a malacorrú forgalomirányító tárcsával a sertéshúsfogyasztásra, hogy végül az elfogyasztott telített zsírsavak hatására elköszvényesedett a reklámszakemberek agya. Ebben az állapotban kizárólag szürreális módon ábrázolt húsipari termékek jutottak az eszükbe, bármiről is volt szó a briefben. A múltkor már kitárgyaltuk a szalámiface néven elhíresült szalámikarikákból és disznózsírból készült pakolást viselő horrorlényt, akit a Kaiser szalámi marketingesei keltettek életre egy meggondolatlan wellness-akció során. Sokáig utolérhetetlennek tűnt ez a Taxidermiába illő kompozíció, azonban a legújabb Pombar reklámban, amelyben a medvealakúra sütött kumisz sonkás-sajtos változatát hirdették sikerült megközelíteni, de talán még túlszárnyalni is ezt a förmedvényt.
Pomberéknél az a szokás, hogy az új ízváltozatot vizuálisan is erőteljesen megtámogatják, hogy a zacskón feltűntettett, legjobb esetben nem azonnali halált okozó ízfokozó képe egy életre beleégjen minden kiskorú vásárló retinájába. Ez mondjuk egy tejfölös-hagymás variánsnál nem is jelent különösebb problémát, hiszen elég a torz vigyorú kis medvébocsokat egy tejfölfolyón vagy tavon átmasíroztatni, egy snidlingréten átparancsolni, és már ugrálhatnak is befelé a zacsiba. Na de mi a fenét lehet kezdeni a sonkás ízfokozóval? Hogy mutathatjuk meg a füstölt sonkás ízt oly módon, hogy az a gyerekeket rémálmaikban egész életükben elkísérje? Mondjuk állítsunk fel egy állványt, pont olyat, amire a disznóöléskor felhúzzák a malacot. Akasszunk rá egy jókora sonkát, amiből fröcsögjön a vér patakokban az alatta áthaladó mackókra, mintha a Dexter forgatására csöppentek volna. Zseniális megoldás, egyszerre primitív és visszataszító, egy időben ízlésromboló és gusztustalan. Legszívesebben én magam szerelnék be saját kezűleg egy sonkazuhanyt a felelős kreatívok fürdőszobájába, hogy hátralévő életükben ezentúl mindig csak sonkavérrel fürödhessenek.
Post
Ezt nem tudtam, de így akkor ez egy újabb érv a keatívok kezében az ügyfelekkel szemben, amikor a magyar reklám színvonaláért vállalandó felelősségről van szó:)
Hát ha az ügyfél egyszer kitalál valamit, akkor az sem baj ha vérben fürdik, vagy egyenesen ízléstelen. De hát legyünk őszínték ki az aki nem egy utolsó kurva a reklámszakmában? Aki még nem reklámozott olyan termékeket, amik környezetszennyezők, vagy egészségtelenek, vagy még rosszabb. Melyik kreatívnak nem piszkos még ettől a keze?
Szerintem csináljatok egy gyűjtést a best of dalszövekből is, mert ez dobogós lesz...
Elképzelem a komoly énekes urat, aki előző este Othello szerepében tündököl a színpadon, milyen érzés lehet neki ez a dalocskát énekelgetni lelkesen. Pénz beszél. Vagyis nemcsak a reklám szakmában vannak kurvák, hanem mindenhol!
kohlhaas mihály:
@Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: Sőt kőfaragók és balett táncosok is. Vakok mesterlövészek, siketek z... (2020.03.31. 18:02)Kerekesszékes parkolófoglalás Pesten
Dauda András:
20-30 éve nem volt még Profi jóember!
És akkor még biztos nem volt amikor 3,60 volt a kenyér, mert... (2019.06.15. 15:30)Klárikám, Gyurikám, ez profi volt!