Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Spice Girls visszatér, és a Tesco ezt meglovagolva legújabb karácsonyi kampányában szerepelteti a fűszeres csajokat. (Fejenként állítólag 1 millió angol fontért!)
Nem sokat tudni a reklámkampányról, egyelőre annyi biztos, hogy a lánybanda comeback turnéjának kezdetére időzítik, és hogy a csajok egy puccos nappaliban, puccos pezsgőt kortyolgatva fognak elmélkedni az ünnepi nagybevásárlásról. És hogy hogyan lesz ebből gazdaságos hirdetés? Sehogy, kéremszépen, Angliában a Tesco az egyik legkedveltebb szuper/hipermarket, pozícionálását tekintve pedig egyáltalán nem az az olcsó képzet van az emberek fejében, mint nálunk. Bár némi változtatásra irányuló próbálkozás már nálunk is elkezdődött, kezdve azzal, hogy eddig „gazdaságos” néven futó termékeiket „színes” termékekre keresztelték, valamint hogy Esztergályos „eddig-eddig-eddigvagyok” Cecília helyett jóvágású yuppie-fiút castingoltak.
Persze még szinte meg sem száradt a tinta Posh Spice Tescós szerződésén, máris odatette magát. A kis hölgy ugyanis mielőtt családostul Amerikába költözött, lépten-nyomon hangoztatta, mennyire fognak hiányozni neki az angol boltok, különösen a Marks&Spencer. Lol.
A celebek szerepeltetése bevett szokás az áruházláncok hirdetéseiben, Amerikában például a legutóbbi Macy’s tévéreklám vonultatott fel egy sereg hírességet, állításuk szerint egy reklámszpotban eddig a világon a legtöbbet: Tommy Hilfiger személyesen árulja a saját kollekcióját, Usher saját márkás parfümjét ajánlgatja, Donald Trump pedig (irtó gazdag, rettenetes parókaszerű hajjal) nem kis öniróniával hajat igazít nyitás előtt. De van még Sean „Puff Daddy-P. Diddy” Combs, Martha Stuart (amolyan ottani Stahl Judit), Kenneth Cole, Jessica Simpson, és még sokan mások. Ha csak 1 millával számolunk szereplőnként (dollárban persze), az is bőven 10-15 körül mozog, plusz a forgatás költségei, plusz a média (az Emmy gála szünetében debütált a reklám!) – belegondolni is rettenetes. (Rendezte a Rain Man Oscar díjas rendezője, Barry Levinson, fényképezte a Kill Bill kétszeres Oscar díjas operatőre, Bob Richardson. Huh.)
Egyébként mit akarnak ezek a Tescójukkal, meg a Macy’s-szel? Mi már rég felfedeztük az áruházreklámok hírességfaktorát, gondoljunk csak fent említett Cilikére, vagy Gálvölgyire a nem is emlékszem már miben, Laci bácsira az Auchanos csirkecombokkal, a Praktikeres Reviczkyre, vagy a Media Marktos Bagi-Nacsa vonalra. Kíváncsian várjuk az újabb gyöngyszemeket, hiszen az utóbbi időben rengeteg, reklámszempontból még ki nem aknázott celebritás ütötte fel a fejét: a Drogerie Marktnak jól jönne pl. a műarcú Keleti Györgyi, a Hervisnek a Lúzer FC csapata, a C&A-ra pedig ráférne egy kis Lakatos Márk.
A végére még egy kis eye-candy: a M&S tavalyi karácsonyi promóját küldöm mindenkinek, aki szereti, az isteni Shirley Bassey-vel személyesen.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.