Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Beckhamné a Tescóban

Pár napja röppent fel a hír, hogy Victoria ’Posh Spice’ Beckhamet leszerződtette a Tesco. A nem kispályás csatárfeleség a gazdaságos hipermarket csapatát erősíti karácsonytól– Angliában.

A Spice Girls visszatér, és a Tesco ezt meglovagolva legújabb karácsonyi kampányában szerepelteti a fűszeres csajokat. (Fejenként állítólag 1 millió angol fontért!)

Nem sokat tudni a reklámkampányról, egyelőre annyi biztos, hogy a lánybanda comeback turnéjának kezdetére időzítik, és hogy a csajok egy puccos nappaliban, puccos pezsgőt kortyolgatva fognak elmélkedni az ünnepi nagybevásárlásról. És hogy hogyan lesz ebből gazdaságos hirdetés? Sehogy, kéremszépen, Angliában a Tesco az egyik legkedveltebb szuper/hipermarket, pozícionálását tekintve pedig egyáltalán nem az az olcsó képzet van az emberek fejében, mint nálunk. Bár némi változtatásra irányuló próbálkozás már nálunk is elkezdődött, kezdve azzal, hogy eddig „gazdaságos” néven futó termékeiket „színes” termékekre keresztelték, valamint hogy Esztergályos „eddig-eddig-eddigvagyok” Cecília helyett jóvágású yuppie-fiút castingoltak.

Persze még szinte meg sem száradt a tinta Posh Spice Tescós szerződésén, máris odatette magát. A kis hölgy ugyanis mielőtt családostul Amerikába költözött, lépten-nyomon hangoztatta, mennyire fognak hiányozni neki az angol boltok, különösen a Marks&Spencer. Lol.

A celebek szerepeltetése bevett szokás az áruházláncok hirdetéseiben, Amerikában például a legutóbbi Macy’s tévéreklám vonultatott fel egy sereg hírességet, állításuk szerint egy reklámszpotban eddig a világon a legtöbbet: Tommy Hilfiger személyesen árulja a saját kollekcióját, Usher saját márkás parfümjét ajánlgatja, Donald Trump pedig (irtó gazdag, rettenetes parókaszerű hajjal) nem kis öniróniával hajat igazít nyitás előtt. De van még Sean „Puff Daddy-P. Diddy” Combs, Martha Stuart (amolyan ottani Stahl Judit), Kenneth Cole, Jessica Simpson, és még sokan mások. Ha csak 1 millával számolunk szereplőnként (dollárban persze), az is bőven 10-15 körül mozog, plusz a forgatás költségei, plusz a média (az Emmy gála szünetében debütált a reklám!) – belegondolni is rettenetes. (Rendezte a Rain Man Oscar díjas rendezője, Barry Levinson, fényképezte a Kill Bill kétszeres Oscar díjas operatőre, Bob Richardson. Huh.)

Egyébként mit akarnak ezek a Tescójukkal, meg a Macy’s-szel? Mi már rég felfedeztük az áruházreklámok hírességfaktorát, gondoljunk csak fent említett Cilikére, vagy Gálvölgyire a nem is emlékszem már miben, Laci bácsira az Auchanos csirkecombokkal, a Praktikeres Reviczkyre, vagy a Media Marktos Bagi-Nacsa vonalra. Kíváncsian várjuk az újabb gyöngyszemeket, hiszen az utóbbi időben rengeteg, reklámszempontból még ki nem aknázott celebritás ütötte fel a fejét: a Drogerie Marktnak jól jönne pl. a műarcú Keleti Györgyi, a Hervisnek a Lúzer FC csapata, a C&A-ra pedig ráférne egy kis Lakatos Márk.

A végére még egy kis eye-candy: a M&S tavalyi karácsonyi promóját küldöm mindenkinek, aki szereti, az isteni Shirley Bassey-vel személyesen.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr63208944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leeroy of SMV Design 2007.10.27. 15:45:44

Beckham sosem volt csatár...

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.10.27. 16:07:41

Jogos, ahhoz lassú lett volna és körülményes. A kiflirúgásból csak jobboldali középpályásként lehet megélni.

klarky 2007.10.27. 18:10:38

Szerintem nem a gazdaságost keresztelték át (az marad a kék fehér cucc), hanem az eddig is meglévő, árban minsőségben felé tett, de szintén tesco márkás termékeket.

Black Mamba 2007.10.27. 18:16:06

nézzétek el nekem, nem értek a focihoz. és különben is, milyen hülyén hangzana a "jobboldaliközéppályás-feleség". :)

konzervman 2007.10.27. 18:43:04

Angliában ezer éve vannak színes tescós termékek.
(gyakorlatilag majd' csak azok vannak, néhány kivételtől eltekintve)
És eszemben sincs védeni és promótálni a TESCÓT, de azok a termékek tényleg jók.

Csak az itthoni spot ne lenne olyan trágya...

Té, mint Tamás 2007.10.27. 23:43:34

Az itthoni TESCO-ban tudtommal három kategória van, a "gazdaságos" (fehér alapon piros csíkos + kék), a "színes" (színes alapon, ált. lilán, narancson fehér), meg valami prémium jellegű, de közelebbi képem nincs erről, csak valami tájékoztatóban olvastam. Egyébként azért jó ez a kategóriázgatás a boltnak, mert ha van egy sikeres "gazdaságos" termék, azt át lehet rakni a "színesbe", így egy csomagoláscserével magasabb profit lesz a terméken.

Black Mamba 2007.10.27. 23:54:50

Na, Mrs. Beckham szíves közbenjárásával mostmár ezt is tudom! :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása