A Durex óvszereknek reklámot csinálni mindig hálás feladat, hiszen mennyivel több bizsergés és kreatív potenciál rejlik a szexszel kapcsolatos témákban mint mondjuk az állampapírokban vagy a puffadáscsökkentő tablettákban. Pláne, ha egy külenleges, az aktust meghosszabbító, long lasting variánst kell reklámozni. Nem is csoda, hogy megint valami eredeti dolog sült ki mindebből. Az óvszerekhez ugyanis párnahuzatokat osztottak a kampány részeként, amelyeken irtózatosan ronda nők kellették magukat szexis pózokban. A József utcában is messzire elkerülte volna az ember az ilyen földranda nőket, nemhogy az aktus közben az ágyában lássa őket viszont. Hiszen elég csak rápillantani valamelyik ocsmányságra, és az addig oly peckesen ágaskodó libidó azonnal lelohad, és kezdhetünk mindent elölről. De hát esetünkben épp ez a lényeg, hiszen a termék épp a korai magömlést hívatott megakadályozni. Vagyis a reklám telitalálat!
Na nem mintha a példákban szereplő nők ne lennének kellőképpen rusnyák, de a think global, act local logika mentén haladva lehetne növelni a hatást, ha a későbbi magyarországi reklámkampányba rettegett hazai szexszimbólumokat dobna be a cég. Milyen hatásos lehetne például egy párnahuzat, amelyen Zalatnay Cini látszik a parizernyi mellbimbóival, vagy Anettka, amint épp egy szál tollboában zongorát takarít. De az is megtenné a hatását, ha Medvecky Ilona aszott, flitterekkel borított teste köszönne vissza a párnahuzatról, vagy Kiszel Tünde mosolyogna ránk a frissen szedett szemöldökszőrzete alól. Mindenki megértené, mekkora erő lakozik a Durex új óvszerében.
Címkék: szex ambient nsfw