Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lenyűgöző Guinness reklám

A jó dolgokat azok nyerik el, akik türelmesen várnak. E gondolat köré szerveződik már hosszú ideje a híres Guinness sörmárka kommunikációja, amelyet sokáig és lassan kell a pohárba csapolni, mert még jéghidegen is nagyon habzik. Ezt a kampánygondolatot legújabb filmjüknek már a bemutatása során ki akarták fejezni, ezért a már hónapokkal ezelőtt elkészült reklámot tegnapig csak azon kevesek láthatták, akik egy hosszadalmas internetes kalandtúra minden állomásán túljutottak és megoldották a cég sokszor embert próbáló fejtörőit. Ezek garantálták, hogy csak azok jussanak el a reklámig, akik tényleg türelmesek és valóban megérdemlik a jót. Én nem voltam ilyen megszállott, és még csak kísérletet sem tettem a rejtvényfejtésre, pedig a végeredmény megérte volna a fáradtságot.

A megaprodukcióban egy poros argentin kisváros lakóit látjuk, akik a dominóktól a koffereken és könyveken át az autóroncsokig minden kezük ügyébe keülő kacatot felhasználnak, hogy egy gigantikus és különleges dominót építsenek. A film, amelyben egyetlen számítógépes trükk sincs, hihetetlenül látványosra sikeredett, amire tulajdonképpen garancia volt már a rendező személye is, hiszen a Sony Bravia pattogó labdás reklámjához hasonlóan (ennek szerelmesei itt találnak egy hosszú, rendezői változatot) ezt is a dán Nicolai Fugslig rendezte. Az alapötlet persze nagyon hasonlít a Honda Cog című reklámhoz, amivel a japán autógyártó néhány éve hülyére nyerte magát a fesztiválokon. Ebben is egy láncreakciót követ végig a kamera, és bár nem került 10 millió fontba, mint a Guiness filmje, ugyanolyan látványos. Nézzétek meg mindkettőt.

 

Címkék: pia látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr54222950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

korn · http://www.hellorepublic.com 2007.11.09. 17:10:23

Respekt az oldalnak, meg a boingboingnak, ahol gondolom Ti is ráakadtatok(mi = www.hellorepublic.com). Jó látni, hogy ugyanarról a dologról lehet értelmesen másként gondolodni.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.11.09. 17:19:21

korn
Most nagyjából minden reklámtémájú oldal a boruló mindenséggel van tele. Boingboing-ot eleddig bevallom nem látogattam, de ezután majd ránézegetek.

Látom nektek nem jött be, de én már csak ilyen egyszerű lélek vagyok, sok pénzzel és látvánnyal könnyen el lehet varázsolni. Amúgy csak nekem jött be ennyire nehezen az oldalatok?

korn · http://www.hellorepublic.com 2007.11.09. 17:52:04

Nem vagy egyszerű lélek, egyszerűen csak más irányba indultunk el a kezdő lökés után. Szerintem ennyi pénzből igazán kijöhetett volna egy eredetibb ötlet, és én itt fennakadtam. Egyébként az adweek-en én nem találtam meg a filmet.

karas · http://www.karas.hu/ 2007.11.09. 18:41:58

tényleg olyan mint a hellorepublicon említett 3 reklám együtt, de nekem is tetszik. a lenyíló könyvek a végén például zseniálisak

sziju 2007.11.12. 14:17:16

kb 8eve lattam egy hasonlo Guiness reklamot
szinten egy poros kisvarosban jatszodik, csigaverseny tema :)
nagyon szepen van megcsinalva, meg is talaltam:
www.youtube.com/watch?v=DQ5s6PLB44U

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása