Mit tegyen a gyógyszergyártó, ha nincs abban a szerencsés helyzetben mint anno a Mixtura Pectoralis készítője, amit minden gyerek szinte édesség gyanánt fogyasztott. A Buckley's köhögés elleni szirupja például bizonyítottan hatékony, de egybehangzó vélemények szerint az egyik legborzalmasabb ízélményt nyújtja, amit ember valaha megtapasztalt. A cég marketingesei a megszokott módon elkezdhették volna az emberek fejébe sulykolni, hogy nem is olyan rossz ez a lötty, ehelyett gondoltak egy merészet, és egy hirtelen rájuk törő őszinteségi rohamnak engedve megpróbáltak a hátrányból előnyt kovácsolni. Nemcsak elismerték, hogy a gyógyszer íze elviselhetetlen, de még egy lapáttal rá is tettek, és undorítóbbnál undorítóbb folyadékokhoz hasonlították az ízét, mondván Buckley's ugyan förtelmes, de ettől igazán hatásos. A minimális költségvonzatú reklámfilmekben vakteszeket mutatnak be, amelyeken bekötött szemű kóstolók ízlelgetik a köpetőt valamint a mellette lévő pohár gyomorforgató tartalmát, majd kijelentik, hogy ízre semmi különbség nincs közöttük. Ez annak fényében, hogy a poharak alatt a disznónyelvkaparék, a kardio edzésből származó izzadság, a nyilvános vécé pocsolya, a szemetes alján összegyűlt folyadék és a használt szájöblítő felirat olvasható, meglehetősen bevállalós dolog. A legjobb az egészben, hogy a reklám mégis működik. A filmekért pörgess tovább!
kohlhaas mihály:
@Bánki Tamás | DrLinkedin.hu: Sőt kőfaragók és balett táncosok is. Vakok mesterlövészek, siketek z... (2020.03.31. 18:02)Kerekesszékes parkolófoglalás Pesten
Dauda András:
20-30 éve nem volt még Profi jóember!
És akkor még biztos nem volt amikor 3,60 volt a kenyér, mert... (2019.06.15. 15:30)Klárikám, Gyurikám, ez profi volt!