Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az aranyér nem vicc. Vagy mégis?



























Szerencsére nincsenek személyes tapasztalataim arról, milyen érzés leülni, ha az embernek aranyere van. Az azonban szinte biztos, hogy nem kellemes, és az is gyanítható, hogy csak azok tudnak ilyenkor némi öniróniával tekinteni saját problémájukra, akiknek rendkívül fejlett a humorérzékük. A többiekről viszont csak nehezen tudom elképzelni, hogy szívesen veszik, ha egy nekik szánt reklámban röhögnek rajtuk. Ez szemmel láthatólag a legcsekélyebb mértékben sem érdekelte annak a gyógyhatású szernek a gyártóját, amely természetes gyógyulást ígér az aranyeres betegeknek. Hirdetéseikben  olyan helyzetekben ábrázolják az aranyér-tulajdonosokat, amikor minden normális ember ülne. Ők azonban inkább az állást választják vezetés közben, a hullámvasúton és összecsavarozott lábbal is. Lehet, hogy Stohl Bucinak sem munkamániája van, hanem aranyere?


 

Címkék: print morbid patika

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr15231607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Celeborn 2007.11.17. 10:04:20

Íjjj vazze, ez fájdalmas! De jÓ!:))

Hentes Lázár 2007.11.17. 10:32:20

Ez mekkora taplóság. Tipikus esete annak, amikor a reklám nem a célcsoportnak, hanem a reklámverseny zsűrijének észül.

Daily Shark 2007.11.17. 10:55:04

Nekem aranyerem van, de igazán nem zavarna a reklám, még ha tényleg kicsit tapló is...

galicius 2007.11.17. 10:55:46

Az én aranyerem már csak egy rozsdás drót.

Kikkoman 2007.11.17. 10:59:25

galicius
Színesfémvisszaváltóban még beveszik:)

Daved · http://buxevo.com/hu 2007.11.17. 11:28:14

olyan rossz volt nézni a reklámot, hogy feláltam :S

Daved · http://buxevo.com/hu 2007.11.17. 13:09:20

Ebből lehetne egy "megerőszakoltak a melegek!"
kampányt is csinálni XD

LaNdo 2007.11.17. 13:40:15

Daved, ha már itt tartasz csinálj belőle seggbeerőszakolt nők kampányt, esetleg megerőszakolt hetero férfiak kampányt. Miután pedig elérted sikereidet jöhetnek a gyerekek is.
hülyefasz

steelhand 2007.11.17. 14:37:10

használj síkosítot!

Daved · http://buxevo.com/hu 2007.11.17. 16:29:52

LaNdo
a jó k********dat nézd SZDSZ-esnek, köszönöm

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.11.17. 21:32:39

Azért az gyönyörű, hogy bármilyen téma kapcsán két lépésben eljutunk a politikához. Lehet, hogy eleve csak ilyen témájó posztokat kellene írni, hogy megspóroljunk vele egy csomó energiát.

maci 2007.11.18. 13:27:15

aranyér>>>politika XD

bateman · http://bateman.sarok.org 2007.11.18. 14:04:04

Szerintem jó. :) Küzdöttem már a problémával. A plakátok láttán nekem az ugrott be, mikor egy koncerten voltam, hasonló panasszal, mindenki ugrált, én meg feküdtem...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása