Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ezt eddig is tudtam, de az aktuális Iveco-Szalay reklám rádöbbentett, hogy eddig feltáratlan mélységek, reklám-pokol bugyrok kiáltanak elemzésért. Miért gondolja azt 2007 végén még bárki, hogy ha egy ordító baromságot rímbe szed, akkor az már vicces lesz, nem pedig ordító baromság. Sajnos az éppen futó rádiószpotot nem sikerült megszereznem, csemegézzetek a régebbiekből, amelyeket meghallgatva szerintem ti is jogosnak találjátok majd a Geszti Péter Érdemérmet:
Forró nyár, vonzó ár, az Iveco Szalaynál.
Iveco, Iveco, nem mondtad, hogy ilyen jó!
Itt van már végre, váltson Euro4-re!
És hogy miért hatványozottan szomorú mindez? Mert fillérekből ki lehetne hozni egy valóban jó rádióreklámot. Példának itt van egy díjnyertes prosztatareklám, ahol a beteg SOS-t brunzol a vécébe. Se szóvicc, se jópofa Gesztesi-hang. Mégis működik.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.