
A hétvégén mindenki nagy meglepetésére Duci Roni visszatért a Milan kezdő tizenegyébe, így egy múlt heti barátságos meccset követően a világ ismét megcsodálhatta új frizuráját, ami a góllövésben nem, viszont a számlavastagításban annál inkább segítette a brazil zsenit. Ugyanis ha valakinek kétségei lettek volna afelől, hogy ebbe is lehet reklámot csempészni, azt most gyorsan eloszlatnám, mivel a brazil
O Globo napilap szerint a Sport szelet reklámba illő búráját egy svájci gyógyszeripari cég Crescina nevű hajnövesztőszerének köszönheti Csodaroni. Hogy tényleg használta-e a szert, vagy a Magyarország éves költségvetési hiányával vetekedő összeget már azután kapta a csatár, hogy tar fejét szőrbukósisakra cserélte, sosem fog kiderülni. A lényeg, hogy a cég marketingtrükkje sikeres volt, a szer nevét sok hajhagymára áhítozó férfi ismerte meg szerte a világban. Persze az igazi az lett volna, ha a legendás Valderama hajzuhatagával tér vissza Ronaldo, de azért a változás így is szembeötlő volt.

Mindenesetre a Crescina által kijelölt ösvényen haladva a reklámozás egy új dimenziója nyílik meg előttünk, ami idehaza is cselekvésre serkentheti a cégeket. A Crescina hozzánk betörve Kiszel Tündét használhatná reklámarcnak, illetve reklámszemöldöknek, Medvecky "Reggeli Vizelet" Ilonát szponzorálhatná a Toi-Toi, Stohl Bucit a lépcsőnlegurulás Mozartját támogathatná a Mr Proper padlóápoló, Kelemen Anna pedig a Libri reklámarcaként eldobhatná a hernyót, mondván az ő új szenvedélye az olvasás.
Címkék: sport divat ambient