Létezik-e annál negatívabb reklám, ha valakit Bajor Imre hirdet? Na jó, mondjuk, ha Kokó tűnik fel egy szpotban Marsi Anikóval karba öltve, esetleg Gesztesi Károly szalad egy animált kétdimenziós aranyelefánt után. De még ez is semmi ahhoz képest, ha egy a politikai asszociációkat kerülni igyekvő vállalat hirdetése bármilyen módon a kuruc.infóval kerül összefüggésbe. Nem csoda, ha a Photo Hall marketingeseinek kihagyott a szívverése, amikor a webaudit adatokat böngészve arra lettek figyelmesek, hogy az adott oldalról szép számmal érkeznek látogatók az ő honlapjukra. Hogy lehet ez Klárika? - vonhatta felelősségre a vezérigazgató a marketingkommunikációs vezetőt, aki széttárt karokkal jelezte, fogalma sincs, hogy került a cég bannerje a kurucinfó fejlécébe. Amint erről a
hvg.hu is beszámol, rövid nyomozás után aztán kiderült, nem a médiavásárló cég újévi meglepetéséről van szó, hanem a kurucok önállósították magukat, és valószínűleg más cégeket meggyőzendő, beetető célzattal dobták ki a főoldalra a Photo Hall hirdetését. A Főfotó munkatársai kárenyhítési célzattal sebtében összedobtak egy aloldalt, amelyen az alábbi szöveget olvashatták a hozzájuk a kurucinfón kihelyezett linkre kattintva eljutó netezők: "A Kuruc.info weboldalán közzétett hirdetés nem cégünk megrendelésére jelent meg, így nem tükrözi a Főfotó Kft. nézeteit sem." Az ősi bölcsesség szerint a negatív reklám is reklám, de kétlem, hogy erről most a cég vezetőit könnyű lenne meggyőzni.
Címkék: politika online reklámbűntett