Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Díjnyertes magyar reklám

Méltatlanul nem esett szó a blogon a Leo Burnett ügynökség novemberi sikeréről, amelyet most lesütött szemmel, kukoricára térdepelve, egy marék hamuval a fejünkön igyekszünk jóvá tenni. Az ügynökség Samsung porszívókhoz készített outdoor kampánya ugyanis a rangos Epica nemzetközi reklámversenyen bronz díjat nyert, ami ilyen ínséges időkben bizony nagy dolog egy hazai ügynökségtől. A reklám alapötlete egyértelmű, nem is fűznénk hozzá semmit, talán csak annyit, hogy gratulálunk az alkotóknak.


Reklámügynökség: Leo Burnett
Kreatív igazgató: Tordai Péter
Art Directorok: Németh Renáta, Robert Rosenberg
Szövegírók: Hohol Anikó, Farkas Vilmos
Account team: Gábor Tamás, Kucsma Beáta, Szabó Béla

Címkék: reklámverseny köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr90259331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vicktor 2007.12.11. 15:28:24

Taps! Taps! Taps! Tényleg jó az ötlet. Ahogy elsőre ránéztem nem is kötöttem össze a két plakátot. Aztán megnéztem közelebbről, és áhhá! Ilyen és ehhez hasonló kreatív reklámok kellennénk nem mint (na most bekapcsolom a tévét, asszem nem lesz nehéz ellenpéldát találni, és valóban első reklám: Provident kölcsön: jólszituált összenőttszemöldők egyénnek eszébe jut karácsonyfadíszítés közben hogy kéne 100000ft úgyhogy fel is veszi párszáz százalékos THM-re.)

Mária 2007.12.11. 17:02:25

A haját miért nem szívja a csajnak az az 1800 megaWatt?

Lehet, hogy ez valójában egy Drei Wetter Taft reklám?

Hangyasav 2007.12.11. 18:11:39

A haját azért nem szívta le, mert azt odaragasztja az agya, amibe beleér a hajtő, és neki még van (agya). A másik magyarázat, hogy kreatív, játékos elmék készítették(akiknek mellesleg gratula!), akik nem basszák fel a többieket hülye kérdésekkel.

A lényegre térve, szerintem játékos-ötletes-bronzos. Szerintem.

DobayAdam · http://www.dobayadam.hu 2007.12.11. 18:24:44

Kellett egy kis idő amíg ráállt a szemem hogy ez két reklám. Épp ezért is zseniális.

nemkellvagta (törölt) 2007.12.11. 19:33:19

maria: hajszálhasogatás. egyébként elegáns art direkció, szuper ötlet, hajrá, hajrá

Szívás... 2007.12.11. 19:44:30

Ennél már csak egy élveteg fejű férfi modellel lett volna ütősebb a "surprisingly strong suction power" szlogen. :P

Szívás2 2007.12.11. 19:47:18

Tényleg, azt valaki meg tudja mondani, hogy Magyarországon mi a túróért nincsenek száműzve a külföldi nyelvű reklámok? Legalább lenne ott a magyar változata is. Ha béna a szó szerinti fordítás, akkor a kreatívok erőltessék már meg magukat egy kicsit jobban, esetleg vállaljanak be pár túlórát.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.12.11. 19:59:41

Szívás2
Easy. Szerintem ez nálunk magyarul futott, és csak a fesztiválnevezés kedvéért alakították át angollá a szöveget. Másképp nem is lehetett volna.

Szívás3 2007.12.11. 20:08:55

És mi volt a magyar verzió? "Meglepően nagy szívás"? :P

De tényleg sok ilyet szeretnék látni intelligens mosópor és a kizárólag nekem jó, a bankokat veszteségbe döntő hitelek helyett.

Ingrad Baman 2007.12.11. 21:50:22

Csak a nevezés miatt lenne angol? De hát a fotó a budapesti metróban készült. Gondolom nem ott volt a fesztivál. Akkor?

dillinzser 2007.12.11. 22:04:48

Miért kéne száműzni az angol nyelvű reklámot?

H.D.Case 2007.12.11. 22:34:33

Mert nem tudnak helyesen írni angolul - van benne egy helyesírási hiba. Egy sornyi szövegben azért ez elég rossz arány.

Különben tetszik!

gale 2007.12.12. 00:03:43

Jesszusom először nem értettem, hogy miért van a nőcis plakát is ilyen nagyban a képen, aztán leesett :)) klassz ötlet....a helyesírási hibára meg no comment ...:D

.rzs. 2007.12.12. 00:07:35

És ki volt a korrektor? Nem surprisingly?

gromit 2007.12.12. 00:54:38

SUPRISINGLY :))))
ez extrem.
es ehhez kellett _ket_ szovegiro.
hadd gratulaljak.

gaze 2007.12.12. 02:19:41

hogy mi mennyire magyarok vagyunk..

thestud 2007.12.12. 04:57:49

istenem a sok gyikarcu nem, h gratulalna, de a hibat keresi.
most komolyan, ennyire undoritoan irigy nep vagyunk?

ki nem szarja le, h angolul van a felirat, meg minek belekotni mindenfele baromsagokba?
ez egy reklam emberek...

en gratulalok a leosoknak!

Kazimír 2007.12.12. 07:41:11

A nő egyébként - vékonyka kis testén kívül - mit is reklámoz? Esküszöm nem tudom elolvasni :)
A porszívó viszont szexi. Főleg bikiniben.. :)

Csak 2007.12.12. 07:56:39

" dillinzser 2007.12.11. 22:04:48
Miért kéne száműzni az angol nyelvű reklámot?"

Mert magyarunk vagyunk és ez Magyarország. ha valaki el akar adni nekünk valamit, akkor beszéljen magyarul.

Tamás 2007.12.12. 07:58:40

Marketingesként azt mondom, hogy ez szar.

Többen írtátok, hogy nem esett le először, hogy a két plakát összetartozik. Most képzeljétek el ugyanezt a két plakátot élőben a metró-peronon állva, közelről, tömegben, úgy, hogy nem is érdekelnek a reklámok. Szerintem úgy 100-ból 1 ember észreveszi az összefüggést a két reklám között, a többi nem - és elveszett a drága poén.

Oké, hogy a kreatív reklámokat díjazzák azon a versenyen, de a kampány-hatékonyság szerintem a veszteséges tartományba esett...

Mária 2007.12.12. 08:30:43

Tamás: üdv a gyíkarcúak táborában :)

Hangyasav 2007.12.12. 09:02:03

Csak úgy egészen mellékesen kérdem, hogyha vannak errefelé porszívó-technikusok vagy porszívó-ügynökök, az az egészen kivételesen és meglepően erős szívóhatás jó-e a porszívózáshoz, vagyis felszívja a port-e a földről, vagy csak elnyeli a csipkefüggönyt az első rossz mozdulatra?

Egyébként a reklémversenyek nem pénzügyi eredményeken alapulnak, a zsüri nem mediaterveket és költségelemzést bogarászik, arra ott vannak az auditorok. Ezek_kreatív_versenyek. A reklámra költött pénz fele úgyis kidobott, és ez az arány néha felmegy akár 150%-ig is :o)

nemkellvagta (törölt) 2007.12.12. 10:50:39

csak és tamás. nyányányányányá. kakipisi.

papugaja 2007.12.12. 11:39:11

Reklámbuzi:

A Stadionok megálló nem "nálunk" van?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2007.12.12. 11:55:12

Még egyszer mindenkinek. Nem tudom biztosan, de gyanítom, hogy a kampány magyarul futott, a reklámplakátok magyarul voltak kihelyezve, ezt Magyarországon máshogy nem is engedik. Valószínűnek tartom, hogy a nevezés kedvéért nyomtak a plakátból egy angol verziót, amit lefényképeztek, és elküldtek. De az is lehet, hogy egy ügyes kezű operátor cserélte ki a szöveget Photoshopban angolra úgy, hogy azt élő ember nem veszi észre. Ennyi, hagyjuk már ezt az angol-magyar dolgot. Az elütésért viszont tényleg kár.

Zsuel 2007.12.12. 12:10:42

aha, ezzel nekem csak az a bajom, hogy a két plakátot többnyire csak külön-külön láttam a városban...egymás mellett nemigen. na most ezek után, ha még véletlenül bele is futok egy párosításba,ami jó helyen van...vajon észreveszem?

A legjobb ötletet is kiheréli, ha rosszul vásároltak be hirdetési felületből. és idehaza ez sajnos jellemző...

Black Mamba 2007.12.12. 12:30:51

Zsuel, biztos vagy ebben? mármint hogy külön is futottak. El nem bírom képzelni. Én sok helyen láttam anno, a körúton is volt pár helyen és mindig párban voltak. Az lehet, hogy max külön nézted meg őket, de hogy egymás közelében voltak kirakva az tuti. (igaz mondjuk, hogy konkrétan iker citylight kevés van, de egymás melletiek azért akadnak, pl. a fent említett körúti villamosmegállókban.)

korn · http://www.hellorepublic.com 2007.12.12. 12:42:57

30 kommentből összejött vagy 3 gratula...
Legyen ez a negyedik!

akicsinalta 2007.12.12. 15:00:23

reklambuzi mar kozel jar a megfejtéshez...
aki a szakmaban dolgozik, az tudja is a megfejtest magatól, nem ez az elsô plakat versenyen....

akik hulyesegeket irnak, azok meg nem a szakmaban dolgoznak sztem, vagy ha igen eleg messze allnak tole...:)

én is csak gratulálni tudok...

Mária 2007.12.12. 15:27:29

Akicsinalta: ha a saját pénzedből fut a dolog, olyan fejtörőt találsz ki, amilyet akarsz. Az se baj, ha csak Te tudod a megfejtést :)

Ha meg nem te állod a cechet, akkor meg nem olyat :)

akicsinalt 2007.12.12. 17:41:30

Mária:
jogos a feltevés, de a szakmán belül jártasak tudják, hogy a végtermék amit pl te is látsz, annak az útjai kifürkészhetetlenek....
nem ismerheted a hatteret az egesz dolognak...de ettôl szép ez a szakma...

fogalmazzunk úgy: mibôl lesz a cserebogár....

zs 2007.12.12. 22:49:47

a) szerintem is állat, bár tipikus direkt fesztiválra készült plakátnak tűnik. én gyakran metrózom, szeretem ezt a csajos plakátot és még így sem láttam. (a Leo egyébként is hajlamos fost csinálni a Samsungnak, úgyhogy ez tényleg ilyen pár megjelenéses mellékág lehetett.)

b) 97% h fotosoppolt az angol, ha kicsit nézitek, látszik, hogy térben necces a sor, kicsit máshogy dől, kicsit 2D.

Zsuel 2007.12.13. 12:06:00

Black Mamba: nem azt mondtam, hogy nem együtt futottak, hanem hogy külön "láttam" őket. Vagyis hiába a szenzációs ötlet, ha a citylightok olyan távolságra vannak egymástól, hogy te mint közönség nem veszed az üzenetet. és ezért kár:)
érted így már, mire gondoltam?

bulgakov 2007.12.14. 10:14:39

azért így arc nélkül kommentelgetve jön ki igazán, mennyi köcsög, kötözködő irigy barom él ebben a szerencsétlen országban. dögöljön meg a szomszéd a tehenével együtt, bazmeg. a rohadt állatja.

péter 2007.12.14. 13:55:17

ez tökjó ötlet, gratulálok. Amikor ment, nekem mindig csak a nő tűnt föl (valószínűleg az én hibám, hogy nem figyelek eléggé), örültem is, hogy végre valami amire nem fáj ránézni, de most, így pár hónappal később is jó rájönni, hogy tulajdonképpen miről szólt ez a kampány.

Cro.Norb · http://reklamfuggo.blog.hu 2007.12.14. 19:44:46

Nagyon jó ötlet!
Mindig tetszik, ha észreveszik a lehetőséget, mely egy másik, már ott lévő reklámban rejtőzik.
Gratula a készítőknek!

gklka · http://gk.lka.hu 2007.12.15. 11:06:53

ez tökjó ötlet, gratulálok. Amikor ment, nekem mindig csak a nő tűnt föl (valószínűleg az én hibám, hogy nem figyelek eléggé), örültem is, hogy végre valami amire nem fáj ránézni, de most, így pár hónappal később is jó rájönni, hogy tulajdonképpen miről szólt ez a kampány.

Gabex22 2007.12.16. 16:39:48

Nem akarok ünneprontó lenmni, de ezt az ötletet egy taiwani ügynökség 3 évvel ezelőtt megcsinálta, csak ők a hajat is szippantották. Sajnálom.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása