
Az Armani divatház legújabb alsónadrág-kollekciójának bemutatásához nem kisebb személyiséget vetkőztetett kisgatyára, mint a most már minden értelemben hollywoodi futballsztárt, David Beckhamet. David barátunktól amúgy sem áll messze a reklámok világa, hiszen láthattuk már őt parfümöt, sportszergyártót vagy éppen sokpengéjű borotvát reklámozni. Nem csoda hát, hogy egy szép összegért cserébe vállalta, hogy az Armani alsók reklámarca, helyesebben mondva reklámdákója legyen. Az arca ugyanis kellemesen sötét tónusú, a kiflije viszont lámpásként világít, és majd leugrik a képről.
Nekem mindig volt abban valami zavaró, ha csábító pózokban fetrengő, csupasz férfiakat mutogattak a nekem szánt reklámokban, pláne ha ilyen hangsúlyosan kellett fókuszálnom a lényegre, amire ráadásul gyanúm szerint egy kis tömőanyaggal vagy egy ügyes Photoshop-trükkel még rá is segítettek. Valószínűleg nem vagyok egyedül ezzel az érzéssel, amit a jbs alsóneműmárka kampánya is igazol, amelyben az olajozott testű Spice Boy helyett csinos nőkön mutatják be a férfi alsókat, mondván egy férfi sem szeret meztelen férfiakat nézegetni. Mondd, te kit választanál!

Címkék: print divat