Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Saját magukat felfaló állatok

A "saját farkába harap" kifejezés szó szerinti értelmezése sokáig váratott magára, mostviszont egyszerre két irányból is érkezett rá megfejtés. Lehet, hogy az üvegházhatás, esetleg Angóla kézivébén elért 7. helye vagy Putyin újraválasztása váltotta ki, mindenesetre valami rejtélyes okból kifolyólag egymástól függetlenül szinte egy időben két ügynökség is ezzel az ötlettel rukkolt ki. Az egyik a bangkoki DDB kreatívjai által a könnyen megjegyezhető nevű Thai Rachachuros ételízesítőnek készített print kampány. A hirdetéseken sült állatokat látunk, amelyek annyira finomra sikeredtek, hogy saját maguk sem tudnak ellenállni a kísértésnek, hogy meg ne kóstolják magukat. A másikat a kanadai Wax ügynökség követte el. Ezenek egy sellő látható, aki kedélyesen falatozik saját farkából, ami a Historic Lynchburg nevű tengeri szósszal ellenállhatatlan. Én nem tudom eldönteni, melyik a morbidabb, mindensetre az ötletek Hannibal Lecter professzornak is becsületére váltak volna.

Címkék: humor kaja morbid

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr56268711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bisztő Gyalla 2007.12.20. 11:57:17

Érdekelentéteket álapitott meg, ha valaki megeszi sajátmagát, mer a jósnő aszt állittya, hogy aki mekeszi magát az lélekben kéccerakkora lesz, és éterilek tündököl, mer eggy gesztust mutatot be az önfeláldozás küszöbén, a Ferenc ere aszmongya, hogy mákony és hintés a jósnő öszes szava, mer aki mekeszi magát az nincs sehol, és ez tiszta matematika. Hát nemtom, kinek higgyek, mer a jósnő az láttya az aurát meg mindenfélét is, a Ferenc pedig eggy mekvilágosodot profeszor volt, amig elnem keletet hagynia a munkahejét szókimondás miat, amit a társadalom érdekébe tett.

watanabe 2007.12.20. 12:16:39

Engem csak az érdekelne, hogy hogyan tudsz egyszerre penge lenni a bangkoki és a kanadai reklámpiacból is? :)))

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2007.12.20. 12:32:19

Szerintem ez mellément. Már megint koncentrikus köröket futnak a saját agyukban, és hajszolják a minél újabb és újabb "figyelemfelkeltő" ötleteket. Fesztiválokon talán lehet ilyenekkel villogni, de a jó reklám szerintem másról szól.

Még a bigott húsevő se gondol arra, hogy amit eszik, az valaha mozgott, mert elmegy tőle az étvágya. Gratulálok, most egy darabig nem fogok húst enni. Jó reklám?

Caravaggio 2007.12.20. 14:27:44

Belőlem csak borzongást váltott ki, eszembe nem jutna ilyen szószt venni. Ha csak az ismertséget akarták növelni, az sikerült, de hogy a forgalmat is emeli, arra nem innék Tabasco szószt :o)

Egyébként az még sok reklámszakember fejében máig nem tisztázódott, h a reklám nem az önmegvalósításról szól, hanem alkalmazott művészet, aminek bizony célja van (vagy kellene, h legyen.)

Ja, és átok az elsőzőkre!

cyber panka 2007.12.21. 12:12:05

szerintem borzalmas. én zavarba jöttem ahogy az öncsonkító kacsa rámnéz a sunyi szemeivel és közben saját mellét majszolja. a csirkénél pedig milyen borzasztó a levágott láb és ropogósra sült csonkok kombója az élénk tekintettel.
a sellős sem tetszik, bár kicsit jobb mert eleve egy bizarr mitológiai lény, aki nagy valószínűséggel nem létezik és csak méginkább bizarrá teszi hogy megkóstolja magát. lehet hogy az emberré változás lehetőségét cserélte le egy ilyen jó kis szósz miatt...emberlábat enni nem lehet olyan frankó mint halat :)

Cro.Norb · http://reklamfuggo.blog.hu 2007.12.22. 14:19:58

Azért a sellős hirdetésre a "kedélyesen falatozik" kifejezés kicsit erősnek tűnik, figyelembe véve az erősen kisírt szemeit és ettől elmosódó sminkjét. És míg az állatosokban van némi morbid humor, a sellősben semmi ilyet nem érzek. Az egész összhatás nagyon depresszív. Igaz, hogy kreatív és művészi munka, de úgy gondolom hogy eléggé csúnyán elrontották a termék pozicionálását. Úgy tűnhet, mintha kajára (és nőkre) kiéhezett matrózok lennének a fő célcsoport, de ezt valahogy nem hiszem. A hirdetésről azonban ez jön le.
És elképzelem hány kislány fog sírva az anyjához szaladni, merthogy a csúnya reklámos bácsik kinyírják a kis hableányt.

9b0 2007.12.28. 05:24:46

inkább ezek, mint egy szája szélén szószos kislány kamerába mosolygása, büszke anyuka tekintetével, még ha a sellős számomra erősen izzadtságszagú megvalósítás szempontjából.

atitata · http://egysegedmunkasemlekei.blog.hu/ 2007.12.28. 06:58:46

Mi az, hogy a sellő nem létezi???????!!!!!!!!
Ekkora marhaságot! Valaki világítsa már meg az elméjét ennek a hitetlennek!
Beszarás, hogy milyen elmaradott emberek vannak:)))
Ja, és a reklámok inkább viccnek jók, mint reklámnak.
Mint étvágygerjesztő gondolatot elvetném ha lehet...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása