Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kit érdekel a család, ha meccset is lehet nézni!




























A svéd Telia cég mobil-tv szolgáltatásának hirdetésén egy telefont tartó kéz látszik egy szülőszobában. Első pillantásra ártalmatlannak tűnik a reklám, amelyen egy boldog apa fotót készít a gyerekéről, a másodikra azonban jól látszik, hogy valójában suttyomban meccset néz a készülék kijelzőjén. Ha belegondolunk, ennél taplóbb dolog a világon nincs, mégis röhögünk rajta, mert az egész szituáció akkora túlzás, hogy nem lehet komolyan venni. Hiszen talán még a legelvakultabb fociszurkoló sem helyezi előbbre rajongott focicsapatát újszülött gyerekénél, bár ezzel kapcsolatban a Fradika keresztnév megszületése óta vannak kételyeim. A hirdetést nézegetve érdemes azt is észrevennünk, hogy mindezt a svéd telekom piac egyik maghatározó cége követte el, amely nem félt egy ilyen provokatív reklámmal népszerűsíteni mobil-tv szolgáltatását, amellyel bárhol élőben lehet nézni az aktuális bajnoki mecseket. Nem akarom felrakni a szokásos lemezt a keserű magyar reklámvalóságról, de el tud valaki képzelni itthon egy ilyen hangvételű hirdetést a gügye Pannon-család, a magentafolyam vagy a szirupos narrátorszövegekkel operáló vodás mobilreklámok helyett? Pedig milyen jó is lenne, ráadásul nem kellene hozzá más, csak egy kis bátorság az ügyféloldalon.

Címkék: sport telekom humor tévé print

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr53275921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

et 2007.12.28. 10:27:46

Ja, baromi jó lenne. Hajrá taplóság.

anyuci 2007.12.28. 10:46:11

Attól, hogy svéd, még lehet bunkó. Sőt! Mi az hogy! Nagyon is!

kisl 2007.12.28. 11:16:26

Abszolút nem poénos, inkább szánalmasanak titulálnám...

cuci 2007.12.28. 11:27:13

sztem még csak nem is tapló, hanem egy reklám, és jó. akinek meg ez kiüti a biztit, annak ajánlom a lábszagú hazaikat.

Gere Lajos 2007.12.28. 11:31:16

Szerintem ez egy korrekt reklám! A reklám minden, jól bevethető eszközével felfegyverezve. Lényegretörő, figyelemfelkeltő, vicces, érthető közléssel.

Nem kell szerintem annyira görcsösnek lenni, meg taplóságra gondolni. Relax. Persze a sikeres dolgok mindig azért sikeresek, mert így mindenhova eljutnak, azokat felháborít, akik taplóságnak tartják, azok jót röhögnek, akik lazábbak és van humorérzékük. Két nagy csoport pipa, a semleges meg csekély.

Egyébként, "Az a rossz, ki rosszra gondol". Ennek a célja természetesen nem az, hogy a szülőszobán is a meccsnézés a fő, de egy reklám nem termékbemutató, ezért nem az az elsődleges hogy a gyakorlati hasznosságot tárja fel.

Hangyasav 2007.12.28. 11:52:29

Sztem jó.

Mielőtt bárki kitér a hitéből, gondoljatok Ray Bradbury örökbecsűjére, a Fahrenheit 451-re. Ott egészz nap mennek az agyatlan vetélkedők, és gondosan az érettségi szintjére belőve, csak h véletlenül se frusztáljanak senkit. És nem készítenek filmeket és nem sugároznak híreket sem, mert ha megemlítik h "homokosok", vagy "vakok" vagy akármi, akkor rögtön tiltakozik egy "civil" szervezet. Szóval az un. politikai korrektséget igenis túlzásba lehet vinni.

Ez a reklám vicces. Túlzó, persze és ettől humoros. Senki sem gondolhatja komolyan a szitut, tehát nem kell kikérnie magának "Az épp most szült kismamák önjelölt érdekvédő szervezetének".

N.Zoli 2007.12.28. 12:13:19

A skandinávok ennél azért messzebre is mennek a vicces reklámokkal, látam korában egy olyat, ami azt hiszem életbiztosítást reklámozott. Kiöltözött emberek dobáltak a levegőbe egy csókát és néekelték a "Mert ő egy nagyszerű fickót". Aztán ment hátrébb a kamera és láthatóvá vált egy nyitott koporsó. A halottat dobálták. Kellően túlzóan morbid volt mégis vicces.

A Pannon reklámok meg nagyon rosszak. Két-három állandó szereplő van minden reklámban. De főleg a kutyás család. A partnerüzletekben meg ki van rakva plakát formájában is. A leghülyébb az, mikor arra hívják fel a figyelmet, hogy a vezetékes telefont beszámítják 10000Ft értékben. a képen a csávó egy menő villa előtt a pázsiton kiásott gödörből emeli ki a telefont boldogan. aki ilyen életkörülmények között él, az kevésbé van rászorulva arra, hogy kiássa a vezetékes telefont a földből (egyáltalán miért ásta el?) Közben a ruháján egy deka kosz nem látszik, tiszta polír vatta új még a sál is. Az ásó, meg inkább olyan ásólapát, amivel homokos talajon esetleg lehet ásni, de földben kevésbé.

shaft 2007.12.28. 12:38:42

egyáltalán honnan veszed, hogy az apja fotózza?? és ha az orvos? vagy valaki? aki nem "kapcsolódik" érzelmileg a családhoz...akkor már nem morbid

shaft 2007.12.28. 12:40:39

meg amúgyis ez kurvára nem szülőszoba

Gyulus 2007.12.28. 12:41:19

"Közben a ruháján egy deka kosz nem látszik"
Fedjünk fel egy titkot: a reklámokat rendezők rendezik alkalmi, vagy igazi szinészekkel, nem pedig élő egyenes adások, és nem is valódi történeteket dokumentálnak valósághűen.
Tehát felesleges a realista részleteket hiányolni. A korpa se volt valódi Judit fejének a jobb oldalán, amikor azt az oldalt hagyományos samponnal mosta, a másikat meg a reklámozottal.

Gyulus 2007.12.28. 12:43:35

"meg amúgyis ez kurvára nem szülőszoba"
Nem, itt már a gyerek megszületett, a lába a telefon alatt látszik.

shaft 2007.12.28. 12:50:38

persze én is ezt mondom.örülök h más is figyel

N.Zoli 2007.12.28. 12:58:39

Oké, elhiszem, hogy nem élő egyenes adások, sőt azt is, hogy csak fikciók. Egy kevés életszerűséget talán lehetne beléjük csempészni. A legtöbb magyar reklám emiatt nézhetetlen, mert minden reális elemet nélkülöznek. A hazai reklámokban minden család legalább felsőközéposztálybeli, a valóságban soha elő nem forduló párbeszédeket adnak elő (hüvelygomba, jót tesz a joghurt a kis bélflórámnak-mindezt nők egy más között)A család ujjongva várja a hamé májkrémet, a mosógépszerelő lebassza a háziasszonyt és bűntudatot ébreszt benne. A gyógyszerreklámok hót gagyik, valamint minden egyes reklám nélkülözi a legkisebb realitást is. Az ásó csávónak legalább az orcáját összemaszatolhatták volna kissé. Vagy ha nem törekszenek életszerűségre, akkor túlozzák el még jobban, hogy legalább vicces legyen a műidill, gagyicsacsogással.

Gyulus 2007.12.28. 13:03:45

Persze, igaz, lehetne finomítani a reklámokat.
De legyünk optimisták, és tételezzük fel, hogy hozzáértő emberek csinálják őket nálunk is, akik tudják, hogy egy reklámnak meddig kell elmennie élethűségben.
A reklámpszichológia bonyolult szakma (én nem értek hozzá) és lehet, hogy valahol valakik kimutatták, hogy az ilyen életszerűtlen reklámok hatékonyabbak. Ez persze csak feltevés, nem tudok semmi konkrétumot.

johevi 2007.12.28. 13:22:14

Vicces? Igen. Csinálna valóban ilyet egy apuka? Nem. Akkor meg minek berágni rá? Ötletes és kész.

kacsa! 2007.12.28. 13:27:40

Jópofájú reklám ez, morbid az ötlet, de pont azért.

egyember 2007.12.28. 13:39:37

Szomszéd faluban volt olyan, hogy a koma valami nb1000-es meccs félidőben mondta az edzőnek, hogy el kell mennie esküvőre, késni fog a második félidőről. A sajátjára ment.....

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2007.12.28. 21:52:03

shaft: ez egy szülőszoba, sima szülészeti kórteremben nincs inkubátor!!!

Nekem nagyon tetszik, annyira durva, hogy már jó! Gondoljunk bele azokra akik kijárnak a meccsekre bármilyen körülmények között, ha a kedvenc csapatuk játszik.

Vagy a focivb-n játszott sörreklámok, amikor a pasik magasról letesznek mindent és mindenki.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2007.12.28. 21:54:26

...ja és csinálhatnának ilyeneket női változatban is!!!!!!

Én élek-halok a fociért, például a pasim vakbálműtétjéről jön vissza én pedig az arca helyett a focit nézem ;o))

labancfirkász · http://labanchirek.blog.hu 2007.12.29. 18:30:04

parasztok persze!
egy olyan nép amelyik beigli helyett ropogós lappkenyeret eszik karácsonykor....

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása