A svéd Telia cég mobil-tv szolgáltatásának hirdetésén egy telefont tartó kéz látszik egy szülőszobában. Első pillantásra ártalmatlannak tűnik a reklám, amelyen egy boldog apa fotót készít a gyerekéről, a másodikra azonban jól látszik, hogy valójában suttyomban meccset néz a készülék kijelzőjén. Ha belegondolunk, ennél taplóbb dolog a világon nincs, mégis röhögünk rajta, mert az egész szituáció akkora túlzás, hogy nem lehet komolyan venni. Hiszen talán még a legelvakultabb fociszurkoló sem helyezi előbbre rajongott focicsapatát újszülött gyerekénél, bár ezzel kapcsolatban a Fradika keresztnév megszületése óta vannak kételyeim. A hirdetést nézegetve érdemes azt is észrevennünk, hogy mindezt a svéd telekom piac egyik maghatározó cége követte el, amely nem félt egy ilyen provokatív reklámmal népszerűsíteni mobil-tv szolgáltatását, amellyel bárhol élőben lehet nézni az aktuális bajnoki mecseket. Nem akarom felrakni a szokásos lemezt a keserű magyar reklámvalóságról, de el tud valaki képzelni itthon egy ilyen hangvételű hirdetést a gügye Pannon-család, a magentafolyam vagy a szirupos narrátorszövegekkel operáló vodás mobilreklámok helyett? Pedig milyen jó is lenne, ráadásul nem kellene hozzá más, csak egy kis bátorság az ügyféloldalon.
Címkék: sport telekom humor tévé print