Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Miért ne parkoljunk szilveszterkor az utcán?




























Aki a Buddha Beach-Rio-Zöld pardon Bermuda-háromszög környékén lakik, valószínűleg eddig sem preferálta az utcán való parkolást. Persze nem csak itt nincsenek biztonságban az utcán hagyott autók, aki megteheti, az máshol is valamilyen védett helyen tartja a kocsiját, hogy megvédje szeme fényét a rá leselkedő veszélyektől. Ezekre a félelmekre építette a carpark parkolóház-lánc is finnországi kampányát, amelyben egyetlen hirdetésen mutatta meg mindazt, ami a szabadban parkoló autósok rémálmaiban előfordulhat. Remélem mindenki megúszta a szilvesztert hasonló kellemetlenségek nélkül, és nem szisszen fel fájdalmasan a kép láttán.

Címkék: autó látvány

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr57280741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kerek Perec 2008.01.01. 13:45:47

Ezt még nézni is fájdalmas!

xenia 2008.01.01. 13:50:50

Hát, ha valamelyik vagány csávó tegnap éjszaka akarta magáévá tenni a frissen megismert és leitatott áldozatát egy kocsi tetején, akkor biztos, hogy reggel még tatálkozott a tuljadonossal, mert tutira a motorháztetőhöz fagyott a bré:)

Oki 2008.01.01. 13:52:31

Ráadásul a biztosítók se nagyon fizetnek,ha kár éri az autót.

Debil 2008.01.01. 13:57:27

Ja, hogy rohadnának meg. Rongálásra nincs lóvé, jól kitalálták ezt a köcsög biztosítók. Én meg ehetem a kefét, ha valami barom irigységből félrészegen végighúzza a kocsi oldalát.

Csórika 2008.01.01. 14:56:08

Egy csík a kocsi oldalán nem nagyon befolyásolja annak használati értékét.
Ja, mondod, de ha el akarom adni... NE akard eladni. A hülye fogyasztói társadalom rabszolgája vagy.

Ez egy közlekedés céljára kitalált eszköz. Nem kell vele villogni, ha csíkos az oldala, hát csíkos.

Helvete 2008.01.01. 15:00:12

hat ha az uton parkolsz meg is erdemled:)

tarski 2008.01.01. 15:10:01

teljesen egyetértek, mindenki tudja, hogy pl Franciaországban senki nem megy fényeztetni ha elhúzzák az oldalát, de kisebb töréseket, horpadásokat is simán leszarnak, mert felfogják, hogy az autó használati tárgy és nem valami fokmérője az egyéniségednek. Jellemző, hogy az amúgy csóróbb, de kisebbségi komplexusos magyarok játsszák az eszüket.

Konzervatív 2008.01.01. 15:15:23

Csórika!
Igazad van!A te fejedet meg betonba kéne ütögetni,annak se nagyon romlana a használati értéke!

Thomas Magnum 2008.01.01. 15:33:24

Nálam az egész ott gyökerezik, hogy enyém-tiéd.

1. Ha én szem előtt tartom a te tulajdonod épségét, akkor ugyanezt várom el az irányomban is.

2. Ha kölcsönadok valakinek egy CD-t, tokkal, majd azt összekarcolva kapom vissza, azért ugyanúgy dühös vagyok. (Ha nekem attól jobb, hogy karcmentes a CD tokom, és valakinek szívességet teszek, kölcsönadom, akkor tartsa már annyira tiszteletben a hülye dolgaimat, hogy ő is vigyáz rá, és nem a kulcsok között tartja)

3. Átlagfizetés: ha jól emlékszem BP-en 160, országos szinten valamivel alacsonyabb, 140.
De legyen mondjuk 200, és akkor nagyvonalú voltam.

4. Új autó. (ok, legyen mindenkinek használt. na de használtautót nem gyártanak, valakinek meg kell vennie -> tehát új autó.) Új autó 2 millió alatt nem kapható.

Összegzés.

Egy új kisautóért a fenti átlagos esetben majd' egy évig kell dolgozni. És akkor nem ettél, nem ittál, nem öltöztél, szórakoztál, és persze nem laktál sehol, ahol egyébként fűteni sem tudtál volna.

Ha erkölcsi értéket nem is tulajdonítotok egy autónak, legalább azt a munkát tiszteljétek, amit a megvásárlása érdekében a tulajdonosa munka formájában belefektetett. Ugyanis anyagi értéket még mindig képvisel.

Arról meg majd autószerelők nyilatkoznak, hogy egy-egy horpadás, karc mennyivel rövidítheti az autó életét, illetve milyen probllmákat idézhet elő rövidtávon. Rozsda, beázás, stb stb..

El Condor 2008.01.01. 16:07:23

Azért megnézném azoknak az arcát, akik a vandálok mellett vannak, hogy nézne ki mikor felfedezik, hogy az ő autójukat rongálta meg vki. Biztosan semmi gond nélkül, jóleső mosollyal közlekednének vele.

N.Zoli 2008.01.01. 16:36:12

A skandinávok a reklámok nagymesterei.

neduddgi 2008.01.01. 16:50:51

Csórika "drága", elképesztő bornírt dumád van.
ad1. ha a saját autódat a saját hülyeséged miatt horpasztod rogyássá, akkor azzal saját magadnak számolsz el - ne akard másnak megmondani, hogy hogyan számoljon el más vandálok által elkövetett garzádaságok felől;
ad2. nem kellenek a nyugat-európai szokások, egyelőre itt MO-n még mindig sokkal nagyobb tortúra gépkocsit vásárolni és üzemeltetni, mint a fejlettebb országokban, annak ellenére, hogy már itt is "létszükséglet" a gépkocsi;
ad3. a szilveszter senkit nem predesztinál arra, hogy garázdálkodjon, márpedig más gépkocsijának rongálása garázdaság a hatályos törvények szerint;
ad4. mi ez a marhaság a fogyasztói társadalomról??? ember, a gépkocsik fogyasztási cikkek, azért vannak, hogy használd és cseréld, ebben pedig manapság az anyagi szempontoknak van prioritása - aki egyszer megvett egy vadonatúj autót, akkor ajánlott 3 évente újra cserélni, különben bizonyítottan sokkal többet buksz anyagilag, mintha megtartanád évekig. ehhez persze pénzben is kell gondolkodni, nem ilyen maszlagokat szórni a "fogyasztói társadalom rabszolgáiról".

egyébként ja, használati eszköz, _rendeltetésszerűen_ kell használni a vonatkozó szabályok betartása mellett...

Holocsák 2008.01.01. 18:54:45

Nekem egy 19 éves kocsim van,de ha valaki megrongálná hát infarktust kapnék,viszont ha elkapnám kitördelném a fogait egyenként. Nekem ez is ÉRTÉK mert újra vagy "új" használtra nincs pízem!

Pol 2008.01.01. 18:59:30

Az meg az én autóm ott. Hoppá, meg az én csajom, de az a piros sityakos csákó, az nem één vagyok :(

MP 2008.01.01. 20:17:13

Szerintem ehhez nem kell szilveszter. Utcán parkolni mindig veszélyes. Sajnos!

N.Zoli 2008.01.01. 20:29:14

Hiányzik a képről a kerékbilincses ember, de lehet a kocsi túloldalán dolgozik.

JudgeDredd 2008.01.01. 20:29:26

Csórika drága: ha apád garázsajtajára vki méteres faszokat fújna neoluxxal, (gondolom neked lakásod sincs) akkor mit mondanál neki? Higgadj le fater, ettől még ugyanúgy használható?

Holnap ha az ABCben tejet veszel, ne tedd vissza a horpadt dobozt a polcra! Végülis ugyanaz van benne mint a többiben! Vedd meg a hibás ruhát a boltban, végülis ugyanúgy melegít mint a többi!

Buzi kis cig***, ők tisztelik így a más tulajdonát mint te! Abortuszmaradék fosagyú punk.

JudgeDredd 2008.01.01. 20:39:26

Még egy apróság a gyökereknek: a fogyasztói társadalom rabszolgájának levés (16 éves punk duma, majd kinövitek) és deviáns idiotizmus között van néhány árnyalat.

Azért hülye szerintetek vki, mert reggel úgy szeretné látni a kocsiját ahogyan este leparkolta? Hát igen, ezek roppant hülye igények, igazatok van! Minél több ilyen okos gyerek kéne ide mint ti. Kiváló bioüzemanyagot lehetne komposztálni belőletek. Úgy nagyobb lenne a használati értéketek.

névnév 2008.01.01. 21:29:14

tudjátok milyen vicces egyesben ráindítani, amikor a garázda épp a kocsi előtt van? (és véletlen bent ül a sofőr)
törött lábbal fut és nem néz vissza...

kovpeter 2008.01.01. 21:33:23

Csórika: ha van/lesz autód, szóljál és odamegyek összekarcolni.

Breitkopf 2008.01.01. 21:57:26

Először is mindenkinek boldog új évet!
Másodszor ez egy frankón eltalált reklám szerintem, köszi, hogy megosztottad.

Azén történetem még augusztusi-és szeptemberi. Csak reakcióképpen arra, hogy mint valaki itt irta, aki az utcán parkol, meg is érdemli.

Nekem egy 33 éves s100-as skodám van. nincsez agyontuningolva, spoilerezve, mittomén. Újra van festve, és nem gyári gumik vannak rajta.

lakótelepen élek. Van a közelben egy őrzött parkoló, de a fene gondolná, hogy erre a csotrogányra (nem is az, de mondjuk rá, mert általánosítsunk) rászállnak. És hát a havi 15 megduplázná, ha nem triplázná a kocsi fenntartási költségeit.

Először augusztusban fedeztem fel, hogy lábnyomok vannak a motorháztetőn. Ez még ugye puhább anyag, így csak meghajlott, helyre tudtam klopfolni, még a festék se jött le, de elgondolkodtam.
A második esetben épp jöttem ki a lépcsőházból, és azt láttam, hogy két tizenkét-tizennégy év körüli gyerek áll mellette (délután 14 órakor). gyorsan le is kell szögeznem ebben az országban, hogy nem cigányokról van szó.
Többször meg szokták nézni, mert az öreglány jól tartja magát a korához képest, csak láttam, hogy mozog a kezük.
Mire átértem az úton, láttam, hogy a vezető felőli oldalon lógnak a kilincsek, kiszakították őket, mikor átértem, látom, hogy az anyósülés mögötti ajtó is tönkre van téve. Annyira bele votl merülve a két fiú a muriba, hogy észre se vettek. az anyósülés ajtaját feszegették, olyasmi mondandóval, hogy "micsoda régi szar!!!!".
Eldurrant az agyam. Rongálásért nem fizet a biztosító, ezek hazavágták az autót, szó nélkül lekevertem gyorsan két maflást. Aztán még azt is tisztázni kellett ugye, hogy én vagyok a tulaj, ezek ott hőbörögtek.
Még egyszer kiemelném a korukat.
Mikor leordítottam a fejüket, elmodnták, hogy jó heccnek tűnt, és BELE AKARTAK ÜLNI, mert vicces az autó.
Nem vettem bóknak, a nyakuknál fogva tartottam a két sihdert, és ekkor elgondolkodtam...most mi legyen? Még nem is büntethetők, ha a szüleiket idehvom, és addig nem eresztem őket, még én leszek kérdőrevonva, netán beperelve, hogy bántottam őket.
Ez nem valami újsütetű idiótaságnak bizonyult, ismerősömmel ez történt, ő hívta is a szülőket, akik a gyerek védelmére keltek. nem mondom, hogy minden szülő így viselkedett volna..no mindegy most már.
Csak ennyi, Budapest, fényes nappal. Két 12-14 éves gyerek. És gondolhatjátok, nem passzióból van s100-asom. Még autórádió sincs benne, nehogy kilpoják, vagy emiatt törjék fel, de már indok sem kell ahhoz, hogy valakinek szétverjék a kcosiját.

Mind a négy zárat kibelezték, a haszálati értéke nem csökkent, nekem fáj, mert ez van, és azontúl hogy gurul, nagyon szeretem is. Hiába csak használati cikk, a szívemhez nőtt, persze, más országokban nem kell személyként klezelni a kocsit, mert gyorsan cserélik.
Na mindegy...

lápi lidérc 2008.01.01. 22:13:58

Nem tudom, milyen marha írta ezt a blogot, de Budapesten biztos nem ismerős.
A Zöld Pardon és a Rio környékén ugyanis semmiféle lakóház nincs, csak egyetemi épületek. De a Buddha Beachtől is csak elég távol vannak lakóházak.

szélkakas 2008.01.01. 22:31:45

Kedves lápi lidérc
Inkáb az látszik, hogy te nem vagy ismerős a környéken. Én ferencvárosi vagyok, így elég jól ismerem mindkét helyet. A Buddha Beach a Közraktár utcában van, teljesen szemben a Dunára néző házakkal. A Rió és a Zöld Pardon látszólag valóban távol vannak a házaktól, de az emberek nem teleportálva közlekednek. A körúton, és a híd másik oldalán nyáron állandó a tömeg, mindenki a környékbeli éjjel-nappalikban veszi meg a bemelegítő sört, és környező gyroszosoknál zabál be a belépés előtt. Hazafelé meg az ottani kapualjakban és kocsik alatt/mellett adja ki a cuccost. Szóval, ha valami, az a környék veszélyeztett. Legközelebb kérdezz, mielőtt baromságokat dumálsz. Marha

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2008.01.01. 22:55:37

jó a kép, de h a tökömbe passzol a finnországi szilveszterhez?

SueSue 2008.01.01. 23:03:42

Ja, igaza van stonedraider-nek. Finnországban valószínű odafagyott volna az ülepük az autóhoz, főleg ha megtalálják a hóban :O)))

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.01.01. 23:11:20

Az autó közlekedési eszköz, ez igaz.
Csakhogy.
Nálunk az átlagfizetéshez képest 3-4x annyi terhet jelent az autó megvásárlása, mint külföldön, és minden szempontból rosszabb feltételekkel lehet hozzájutni. Ezért jobban is zavarja az embereket a rongálódása, de ez csak egy átlagos szempont.
Szerintem az volna a normális, ha az utcán parkoló autók esetén nem kéne tudomásul venni, hogy szükségszerűen összekarcolják, behorpasztják. Sajnos ez azt mutatja, hogy nálunk mindenki legfeljebb a saját tulajdonára vigyáz, ami a másé, az a közgondolkodás szerint nem számít, azt lehet rongálni.
Nekem például az autó hobbi is, nem csak közlekedési eszköz, szeretném jó állapotban tartani, ezért különösképpen zavar az, ha megrongálják, majd nem vállalják érte a felelősséget.
Az oldala már tele van horpadásokkal, mert a parkolókban rendszeresen rányitják az ajtót a kedves mellette parkolók, érdekes, nekem az átlagosnál jóval szélesebb az ajtóm, mégis ki tudom nyitni anélkül, hogy nekibasznám a mellettem parkoló autónak.
Úgyhogy már egy ideje csak úgy parkolok, ha bevásárlóközponthoz kell állnom, hogy a parkoló legvégén, ahol már nem állnak, és bunkó módon úgy állok be, hogy lehetőleg ne tudjanak közvetlenül mellém állni...

JudgeDredd 2008.01.02. 01:31:17

Breitkopf: részvétem. A legbosszantóbb a tehetetlenség. Néha már szoktam látni összefirkált dobozos kisteherautókat. Mikor fogják összegraffitizni a személykocsikat is? A sztoridat olvasva nem kell sokat várnunk. Akkora kurva nagy liberál jogállamban élünk, hogy ha észreveszem hogy vki rongálja az autómat, akkor max. udvariasan megkérdezhetem hogy mikor végez, esetleg hogy adjak-e csavarhúzót a csomagtartótól.

Miért nem lehet az ilyen tettenért kis g***ket fejbecsapni a gumibottal, utána bevinni pár órára a fogdába, ordítozni velük stb.? Csak hogy érezzék rosszat csináltak.

0xFFFF 2008.01.02. 06:19:07

Judgedredd

Ki mondta, hogy nem lehet ? El kell verni, nem maflást adni. Megrugdalni a földön, amíg mozog. Utána máshol parkolni. Tanulnak ezek, csak úgy kell fellépni.

peceli 2008.01.02. 08:35:50

Breitkopf,

Nem a szülőket kell hívni hanem rendőrt. Az felveszi a jegyzőkönyvet, hívja a szülőket. Igaz, hogy a kis köcsögök nem büntethetőek de tetteikért a szülők teljes anyagi felelősséggel tartoznak azaz kártérítési keresetnek helye van miután kikérted az adataikat jogos érdekedre hivatkozva a rendőrségtől. Ha egy csepp eszük van akkor fizetnek, ha meg nem akkor még az ügyvédedet is ők fogják állni. Nem kellett volna elengedni őket.

lOc (a pasztafáriánus) 2008.01.02. 09:03:34

Csórika: Remélem Téged hánytak le először szilveszterkor. De ne izgulj, a ruha ugyanúgy betölti célját. Sőőőt, még szaga is lesz. Ne vegyél újat, különben a fogyasztói társadalom rabszolgája leszel!!!
Gondolom otthon sem takarítasz. Minek? Attól még használható a lakás. Lakni lehet benne. Legalábbis szerinted.

Rav Antal 2008.01.02. 09:51:22

Ez a reklám nem kifejezetten a szilveszteri parkolásról, hanem a péntek esti parkolásról szól. (A kép címe is ez.)

Így már érthető, hogy a közösülő párt nem melegítik hátulról disznóperzselővel, hiszen a finn nyárban akár 20-24 fokig is felhevülhet a levegő.

rozsomák 2008.01.02. 10:20:16

lOc: jól beszélsz! Azért nem jár mindenki szar 20 éves 150e Ft-os kocsival, mert NEM csak használati tárgy. Igenis jól érzi magát benne az ember, ha szép és tiszta. És persze konvex.
Én is szeretem az autómat, és ha meglátnám, h valaki karcolja, hát vagy a yardon tölteném az éjszakát vagy az intenziven.

Breitkopf 2008.01.02. 12:44:02

Jó nagy mafla, mamlasz, muja voltam, aláírom. Persze az is szép balkáni utcakép, ha egy 190 centis ember csapkod két tizenévest.
De úgy tűnik, alkalmazkodni kell... persze, a szülők, csak mondom: ismerős OT-s rendszámú BMW-jéről két eredeti, BMW-s szelepsapkát loptak le - csavarhúzóval...csak kis bmw-emblémákat akarták lekaparni - hogy miért, nem tudom. nyakoncsípte őket, jönnek a szülők, hogy mit képzel, következő komentárral: - Mit félti ezt a régi szart???
ilyet se hallottam még....
Rav Antal - disznópörzsölő :o)))))

Ahha 2008.01.02. 17:11:50

Hahó Addict, nem akarsz írni a táncolós COOP reklámról? Az valami fantasztikus. Érdemes külön-külön megnézegetni a résztvevőket :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása