Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Provokatív Nike reklám

Épp a napokban gondolkoztam azon, hogy mióta tél van egyszer sem voltam futni. Arra jöttem rá, hogy a hideg nem más, mint egy jó kifogás, amivel megmagyarázom magamnak, miért is nem tehetek róla, hogy szépen rakódik rám a fókazsír. Én mennék, de hát olyan hideg van! Ezért aztán igencsak meglepett az idei év első Nike reklámja, amiben jó érzékkel éppen az efféle kifogásokat támadják. A kifejezetten puritán, egyszereplős filmben egy percen keresztül sorjáznak a jól ismert kifogások, amelyekkel mi is gyakran adunk felmentést magunknak a mozgás alól. Aztán az ártalmatlannak tűnő kis filmecske végén jön a slusszpoén, ami ezeket nemhogy átlátszóvá, de egyenesen nevetségssé teszi. A főhős ugyanis Matt Scott, a University of Wisconsin-Whitewater kosárlabdacsapatának tagja. Neki aztán igazán lenne kifogása, mégis úgy döntött, hogy nem él vele.



A kampány fő üzetetét (No Excuses) más médiumokra is kiterjesztették, és szerintem nagyon betaláltak vele. Érdekesség, hogy ez az utolsó kampány, amelyet a Wieden + Kennedy ügynökség készítetta Nike-nak. A hosszú ideje tartó együttműködésnek a sportszergyártó vetett véget, ugyanis ezentúl a Crispin Porter + Bogusky ügynökséggel szeretnének dolgozni, amely a Mini, a Burger King és a VW után újabb hatalmas skalpot gyűjtött be magának. Én személy szerint sajnálom, mert szerettem a Nike kampányait, bár biztos vagyok benne, hogy Boguskyék sem viszik rossz irányba a dolgokat.

Címkék: film sport

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr18283847

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Blog » Blog Archive » Nike reklám #01 2008.01.15. 21:33:22

[...]reklám #01 idolbloglive.com - Season 7 wrote an interesting[...]

Pingback: Nike - provokál « urbanmale világa 2008.01.05. 12:00:10

[...]olyat blogokat postokat ajánlok, akivel a gondolataim megegyeznek! Most például az addict egyik postját ajánlom ehhez a filmhez! [...]

Pingback: Turulcsirip - doransky 2008.01.05. 11:51:40

[...]Ez a Nike reklám egyszerűen ül... az adidas take five óta nem volt ennyire jó:[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr_Wolf 2008.01.04. 09:48:31

Majd holnap csinálunk mi is jó reklámokat.

hagymácska 2008.01.04. 11:12:29

ez üt! teccik.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.01.04. 11:48:21

wazze, télleg meglepő a vége...meg kellett néznem megint..odab@sz!

iii · http://nemzetimarhulat.blog.hu 2008.01.04. 11:49:11

Nem találok más helyet, ide írom: egyik RSS forrásod se működik rendesen!

szélkakas 2008.01.04. 11:49:42

Engem is meglepett, pedig sejteni lehetett volna, újranézve tök egyértelmű. Furcsa, hogy elhagyják a Wiedent, nem tudom mi lehet a döntés mögött valójában.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.01.04. 11:51:33

iii

Köszi a visszajelzést, de fogalmam sincs mit kellene tennem az ügy érdekében. Másnak is van ilyen jellegű gondja?

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2008.01.04. 11:52:50

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én a 3. másodpercnél már tudtam, hogy mi lesz a poén. A fickó mögött látszik a tárgyakból, hogy ő elég alacsonyan van. Meg a mozgásából is. De jó az ötlet, csak tán ügyesebben is meg lehetett volna csinálni.

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2008.01.04. 12:03:53

Most mondanám, hogy olcsó fogás egy reklámblogban a nagy sportszergyártókat elővenni, mert azok reklámjai tudvalevőleg magasan húznak el a többiek feje felett. De hát ez a szpot akkor is kurva jó :)

tartlev 2008.01.04. 13:08:55

reklámbuzi,

van ilyen gond, ja. Az oldalon rss2 a link vége, de azt nem ismeri a feeder. Az rss végűt azt igen, viszont az meg nem jelzi a frissülések között.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.01.04. 13:28:17

tartlev, köszi

Ha valaki tudja, hogyan orvosolható ez, írja meg nekem legyen szíves.

SueSue 2008.01.04. 14:30:22

...nem csalódtunk, szerintem ez is nayon ütős, borsózott a hátam, mintha magam hallanám... :o)

és a vágások is nagyon jól sikerültek

qbr 2008.01.04. 14:55:40

volt a korábbi "impossible is nothing" kampánynak is egy olyan reklámfilmje, amelyben egy tolószékes korábbi gördeszkabajnok beszél a sportról, majd a spot végén elindul lefelé a félcső széléről. Nem tud valaki egy linket ahhoz?

Bey 2008.01.04. 16:53:14

Üdv,

Amint az több tanulmányban olvasható, az egészségügyi állapotunkkal kapcsolatos indikátorok terén nagyon lehangoló kép tárul elénk.

A kívánt hatást mutiplikálhatják a Nike filmhez hasonló magatartás- és attitűd formáló reklámkampányok?

Vjon Mo.-on kinek állna érdekében, hogy egészségtudatos magatartásra, testkultúrálisan aktív életmódra nevelje a felnövekvő generációt,és az ezüstrókákat?

Tehát: "qui prodest" a lakosság életmód tudatosságát fejlesztő kommunikációs programok létrehozása????

Állam, piaci szereplők, maguk az érdekeltek?

Üdülési csekk analógiájára bevezetet sportolási csekk elegendő!

A kommunikáció során elsősorban a fiatalokat, a családokat és a pedagógusokat megcélzó gyakorlati ötleteket kell(ene) megfogalmazni olyan módon, hogy a kreatív kampányok gondolatiságával, szellemiségével széles társadalmi elvárásokat, igényeket fogalmazzunk meg, elősegítve, öngerjesztő folyamattá váltva ezzel a több szintű társadalmi kommunikációt.

Tehát kedves Sport Szakállamtitkárság, multinacionális karvalytőkések, és kedves állampolgárok: testkultúrális aktivtásunkat alapul véve a 24.-dik órábn vagyunk!

Nincs már messze a cselkvés ideje, ahogy azt a Nike film is sugallja!

Cselekedni kell most és mindenkiért, de legfőképp magunkért!

Üdv:
Bery

miafaszértnemtudjaalegtöbbemberhelyesen? 2008.01.04. 22:21:53

CUI nem qui

Hangyasav 2008.01.05. 10:06:17

Alig várom, h láthassam valamelyik hazai full service reklámügynökség "No Excuses" című önreklámját.

Én vagyok Apu Tövig Rágott Körme

qbr 2008.01.05. 11:34:07

Bery!
köszi szépen! már nagyon régóta kerestem, csak valahogy sose találtam meg!

Perillustris 2008.01.05. 12:16:44

OFF Az Opera beépített RSS-olvasóját használom, minden probléma nélkül.
ON

Ha sejtette is valaki a csattanót, az valószínűleg a beharangozóban említett "slusszpoén" miatti nagyobb figyelem miatt történt.

A reklám csillagos ötöst érdemel, ez kétségtelen.

Babygirl 2008.01.06. 00:01:40

Sziasztok!

Segítsetek lszi, a diplomamunkámat írom és kellene nekem a Kreatív magazin on-line felületéhet egy hozzáférés pár cikk miatt. Valaki tud segíteni? Előre is köszi...

Cro.Norb · http://reklamfuggo.blog.hu 2008.01.18. 22:11:11

Úgy tudom, hogy nem szűnt meg teljesen a kapcsolat a Nike és a Wieden közt. Csak most már nem ők a Nike kizárólagos ügynöksége, a futócipő részleg például már Boguskyékhoz tartozik.

Ezt a néhány napja megjelent Nike reklámot is Wiedenék készítettek:
reklamfuggo.blog.hu/2008/01/18/nike_jordan_become_legendary

sargalabu tobias 2008.09.28. 20:01:47

www.wk.com/#/works/344/ ezt lattatok? Több dimenziót! MKKP

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása