Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Már dübörög a Lost reklámkampánya





















Az ABC csatorna nagy lendülettel indította meg a reklámkampányt, amellyel a Lost február elején induló 4. évadját akarják bevezetni. Persze nem is a Lost lenne, ha ezt nem valami titokzatos, rejtélyes módon tennék. Első lépésben ugyanis nem magát a sorozatot, hanem  a sorozatban szereplő Oceanic légitársaságot hirdetik világszerte. A látszólag semmitmondó hirdetésekről (Lost filckr album) csak a beavatottak tudják megállapítani, hogy valójában a sorozatot hirdetik, az óriásplakátokon ugyanis csupán csinos légikisasszonyok mosolyognak hívogatóan az emberre.

A kampány középpontjában azonban nem is ezek, hanem egy izgalmasnak ígérkező, igazi Lostos hangulatattal kecsegtető online nyomozós játék áll, amelyet a find815.com honlapon lehet elérni. A játék története közvetlenül kapcsolódik a sorozathoz, és ha nem is fedi fel a sztorit, a játékosok kaphatnak némi betekintést az új évad történéseibe. A játék befejezése különösen izgalmasnak ígérkezik, ugyanis csupán az első epizód sugárzásnak kezdete előtt néhány órával ér véget, így valószínűleg egyenesen kapcsolódik majd ahhoz.

Bár már eltelt másfél hét, a rejtélyek felderítésébe még most is érdemes bekapcsolódni, a lemaradást simán be lehet hozni. Aki szereti az effajta nyomozós, logikai játékokat, az ne hagyja ki ezt sem.

Címkék: tévé

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr43288092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

foszer · http://fuggoagy.hu/asztal.jpg 2008.01.07. 17:02:55

az alsó kép, olyan, mintha az én asztalom lenne lefényképezve fuggoagy.hu/asztal.jpg

kopa. · http://kopa.blogja.net/ 2008.01.07. 22:12:53

Vigyázz, melyik fórumra mész, mert még beazonsítanak, hogy te is a játék része vagy! :D

Remy 2008.01.07. 22:28:29

Én megnéztem az oldalt, nagyon profin megcsinálták. Be is regisztráltam. A sorozat kezdetét meg úgy várom, mint a Messiást. Namaste!

Babygirl 2008.01.07. 22:30:32

Sziasztok!

Még mindig nagyon kéne a segítsetek! A diplomamunkámat írom és kellene nekem a Kreatív magazin on-line felületéhet egy hozzáférés pár cikk miatt. Valaki tud segíteni? Előre is köszi...

fószer · http://fuggoagy.hu 2008.01.07. 23:40:33

ha írsz a kraatív online-nál valakinek, hogy suliba jársz és szükséged van hozzáférésre (valszeg elfaxolt iskoláltogatási papír ellenében) kapsz pár nap hozzáférést az összes cikkhez. legalábbis régen (a jó fej időkben) ez volt. az utóbbi 1 évben nem tudom, azóta tök gáz a kreativ.hu (ha nem jön össze, írj nekem, elküldöm a cikkeket)

Babygirl 2008.01.08. 00:38:06

Köszi a tippet, nem mertem nekik írni, mert olyan kicsi krumpli vagyok :o)) hozzájuk képest, de holnap reggel megpróbálom, ha mondjátok, hogy jófejek.
Bocs a betolakodásért

EatClean · http://cleaneating.blog.hu 2008.01.09. 11:55:24

zseniális reklám! Bár szerintem a 90% nem vája, hogy a Lostról van szó. Nekem sem jönne le elsőre, pedig nagy fanatic vagyok.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása