Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A mobilműépítő torna eredményhirdetése

Használtmobil-beszámítási akciót lehet úgy is hirdetni, ahogy azt a Pannon teszi. Bárgyú vigyorra torzult fejű apu tűvé teszi a lakást a régi vonalas készülék után, majd egyszercsak eszébe jut, hogy van neki ez a betegsége, hogy a feleslegessé vált dolgokat elássa a kertben. Szalad is az ásóval, a kiemeléshez felölti ünnepi vigyorát, és a telefont diadalmasan a magasba tartva, büszkén néz bele a kamerába. Szóval lehet így is mobil-visszaváltó akciót hirdetni, csak nem érdemes. Tudják ezt a Pannonnál is, de valószínűleg azt gondolják, hogy az átlag középkorú AB státusznak jó lesz ez is.

Nem úgy a fiatalokra célzott albrand, a Djuice esetében, ahol hajlandóak megerőltetni magukat, mondván a fiatalok mást szeretnek, azoknak igazi reklám kell. Ennek az eredménye volt egy fél évvel ezelőtt az a kampány, amihez minimál büdzséből leforgattak néhány kifejezetten jópofa filmet a "Kerítsd elő a mobilodat!" gondolatra. A dallamcsengőt nyelt pávián, a bontott csirkébe rejtett mobil, meg a hörcsög szájából kilógó zsinór is működő, vicces ötletek voltak. Szerette is őket a célcsoport, és valószínűleg az eredmények is jöttek. Így könnyebb volt meggyőzni az ügyfelet arról, hogy újra valami eszement kampánnyal hirdesse a fiatalabb korosztálynak a használt mobilok beszámítását.

Ebből született meg az ötlet, hogy csináljanak áldokumentarista jelleggel egy versenyt, ahol az indulók a Djuice-nál beszámított régi mobilokból készítenek műalkotásokat. Eredeti ötlet, olyan, amin lehet szívvel-lélekkel dolgozni, látszik is, hogy a készítők próbálták a legjobbat kihozni belőle. Rengeteg energiát fektettek bele, ami megmutatkozik Mobilműépítő Torna mikroszájtjának kidolgozottságán és a kampányhoz leforgatott irgalmatlan mennyiségű filmen is. De furcsa módon éppen ez a kampány rákfenéje is, mert az az érzése az embernek, hogy a készítők túl sokat markoltak. A sok apró filmecskét nem tudták igazán tatalommal feltölteni, legtöbbjük nincs igazán kidolgozva. A verseny nyitóoldalon megtekinthető vicces összefoglalója teljesen rendben van, viszont a játékosokkal készített interjúk többsége eléggé vontatott. Helyettük talán elég lett volna 3-4 igazán jó poénokkal telezsúfolt filmet forgatni, már csak azért is, mert így maradt volna pénz valódi színészekre is.

Mert a filmekben játszó karakterek mind amatőrök, és sajnos a szó rossz értelmében. Egyedül a narrátornak választott Hajdú B. István hozza jó formáját, a többiek azonban nem képesek kijátszani a jelenetekben rejlő lehetőséget, nem tudják élettel megtölteni a karaktereket. Nincsenek szerethető gesztusaik, nincsenek jópofa szövegek, csak amatőr színjátszás van. Ami azért bosszantó, mert a kampány, igazán nagy durranás is lehetett volna. Persze még így is messze a magyar átlag felett van, csak éppen kár, hogy érzésem szerint az ígéretes alapötletből nem sikerült kihozni a maximumot.

Az egyik interjú:



Ide kattintva megnézhetitek a kampány összes kisfilmjét.

Címkék: telekom

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr62288872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simon Bolivar 2008.01.08. 10:59:47

Én szerettem ezeket a reklámokat, tetszett az őrültségük. Tény, hogy a színészek gyöngécskék voltak, de még így is tudtam rajtuk mosolyogni. Néha

Örökvesztes 2008.01.08. 11:02:15

Hát én meg nem. Engem kifejezetten idegesítettek. Az erőtlen, izzadós igyekezet volt az egyetlen, amit éreztem.

Szikra 2008.01.08. 13:04:13

Nekem tetszett, főleg az első, ahol a speaker gyakorol.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.01.08. 15:30:24

Vártam már ezt a reklámot mikor vessézzük ki...egy operatör cimbim dolgozott ezen a forgatáson, a szereplők nem színészek,hanem valódi civil emberek, ez is volt a cél, lássa mindenki, egyszerű emberek ezek. Az ötlet a kreatívoké volt, nem a P cég találta ki.
A másik, hogy nekem elsőre is az jött le, hogy ezzel a reklámmal azt mutatják: az teljesen normális kis hazánkban, hogy a szemetet a kertben ássuk el, és felé szépen zöldelő gyeptéglát rakunk. Nem, nem a kutya, hiszen ásót ragadva pontosan tudja, hol kell keresni a kidobott vezetékes készüléket. Botrány.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.01.08. 16:46:27

cig
Persze, hogy a kreatívok találták ki, csak arra utaltam, hogy a djuice csapatot hagyják reklámot csinálni, a Pannon márkán meg megy a szokásos kliséözön.

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.01.08. 17:42:42

..mert a djuice célközönségnek megy, a többi meg a masszának - nekik meg bármi jó.
A szemét elásása kertben csak nekem szúrja a szemem?

Szarkaláb 2008.01.08. 22:24:37

cigizó
Legalább ketten vagyunk, mert én kitépem a hajam szálanként, ha meglátom a Pannon családot. Egy időben az erste jobban idegesített, de most a pannon a nyerő.

N.Zoli 2008.01.08. 23:40:49

Ennek a Mobilműépítő tornának a reklámanyaga már régebben kint van a pannon üzletekben. Kint volt minden versenyző fotója, Misa Sztyepanovnál nem volt arckép, csak egy tönkbe állított balta.

Van egy ismerősöm, aki pannon partnerüzletben dolgozik, tehát ezeket a reklámokat szoktam nézegetni. Meg azt mondta nekem, hogy Misa Sztyepanov doppinggyanúba is keveredett, de tisztázta magát. Mondjuk ezt nem tudom honnan szedte, milyen forrásokból szedik az ilyen híreket a reklámhoz:)

Szerintem az SMS Bandi is egy jó ötlet volt, már ezen a néven is lehet borulni.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.01.09. 07:39:26

Zoli
Persze, hogy nm új, épp azért eredményhirdetés a címe a posztnak, mert már vége van a kampánynak, éppen most csengetik le.

Kruger Papa · kruger.blog.hu 2008.01.09. 10:50:16

De mi értelme van a Pannonnak a saját brand építése mellé még egy Djuice nevű (üdítő? zenelejátszó, ja nem: díjcsomag) brandet nyomnia?

TIP:
A mobilinternetes pannonos rémreklám is megérne egy misét.
Ki volt aki ezt megcsinálta? Jóváhagyta?
Ki vannak már rúgva??
Ilyenkor elgondolkozom, tényleg a magán cégek jobban működnek mint az államiak?
Milyen baromság, hogy a kutya netezik? hogy a milliomos csávónak nem futja még egy PC.-re, meg egy routerre, hogy anya is tudjon netezni, inkább tüzijátékot rendez a kertben?!?

Islander 2008.01.09. 14:55:16

Bizony, ez nagyon izzadságszagú lett, erőltetésbe fúllt. Azt hittem egy jó 5let, megnéztem a weboldalt és csalódás volt hogy egy hosszú, erőltetett reklámot kapok, ami még csak nem is vicces.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.05.30. 10:30:13

Na hááát tegnap az Aranypengén Leo (majdnem) mindent vitt gratulálunk ismét Péteréknek...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása