Sokan kérdezik, hogy miért hívják a kreatív csapat egyik tagját art directornak, hiszen a reklám nem művészet, sokkal inkább kőkemény marketing. Ez csak részben igaz, mert ha vetünk egy pillantást ezekre a printekre, könnyű belátni, mennyire elengedhetetlen része a reklámoknak a művészi igényű és színvonalú kivitelezés. Ez teszi teljessé, stílusossá, élvezhetővé és alkalomadtán lenyűgözővé a hirdetéseket. A reklámgrafika alkalmazott művészet ugyan, de ez semmit nem von le az értékéből. A művészeti vezetők kezei közül sokszor kerülnek ki olyan alkotások, amelyek amellett, hogy jó és működő reklámok, egyúttal komoly képzőművészeti értéket is képviselnek (itt persze nem feltétlenül az akciós császárszalonna a madaras tecsóban típusú billboardokra gondolok) .
Erre példa ez a kampány is. A különféle tekergő kígyók színes kavalkádjából megálmodott hirdetések akkor is lélegzetelállítóan gyönyörűek, ha valószínűleg scamekről, azaz olyan reklámokról van szó, amelyeket az ügynökség maga készített valódi megrendelés nélkül, hogy aztán azokat különféle reklámversenyeken nevezhesse. Persze lehet, hogy megint csak én vagyok a rosszindulatú és Jakartai Hüllőbarátok Egyesülete rendelkezik olyan komoly anyagi forrásokal, hogy megbízza a helyi Mcann Ericksont egy ilyen kampány elkészítésével, hogy így győzzék meg a kígyókkal nem rokonszenvezőket a hüllők szépségéről. Végülis mindegy is, hiszen a lényeg, hogy a végeredmény bámulatos.
Címkék: állatok látvány