Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az elmúlt napokban (december vége óta) lehetetlen rendesen használni a CIB internetbankját. Mondjuk a bankfiókban is őrület van, de most – ahogy Pósalaki úr mondja – ugorgyunk. Természetesen gratulálok nekik, hogy sikerült kilóra megvenni az Inter-Európa Bankot, de borsos az ár: úgy látszik a zsíros falat megakadt a torkukon.
Ahogy mondják:
"Fontos számunkra, hogy minden ügyfelünk megfelelő kiszolgálásban részesüljön ezért csak annyi felhasználót engedünk egyidejűleg a CIB Internet Bankba bejelentkezni, amennyit megfelelő válaszidővel tudunk kiszolgálni. Kérjük próbálja meg a bejelentkezést később.”
De, hogy ne teljen hiába a várakozásom, az www.állatidoki.hu -n megtudhatom, hogy: „Pötyike a kedves kutyuskám és Roli aki már nagyfiu kiskorukban összepusziszkodtak! Hehe!” (Ennyi geil cukiság a világon nincs – le tudnék mészárolni tőle egy egész állatmenhelyet.)
Nos, amiért ezt nem a Homárra írom, hanem egy reklámblogra, az egy engem régóta őrlő kérdés: Ha valami úgy jó, ahogy van, miért kell erővel változtatni, bővíteni rajta?
Pl.: Miért kell hihetetlen marketingbüdzsével a Baba tusfürdő áldásos hatását az egész családra kiterjeszteni, a H&S korpátlanító erejét szétfecsérelni minden hajtípusra, mobiltelefonra áttekinthetetlen lottófunkciókat kitalálni, stb.?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.