Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

CIB doktor úr! Döglenek a dalmaták!



Az elmúlt napokban (december vége óta) lehetetlen rendesen használni a CIB internetbankját. Mondjuk a bankfiókban is őrület van, de most – ahogy Pósalaki úr mondja – ugorgyunk. Természetesen gratulálok nekik, hogy sikerült kilóra megvenni az Inter-Európa Bankot, de borsos az ár: úgy látszik a zsíros falat megakadt a torkukon.

Ahogy mondják:
"Fontos számunkra, hogy minden ügyfelünk megfelelő kiszolgálásban részesüljön ezért csak annyi felhasználót engedünk egyidejűleg a CIB Internet Bankba bejelentkezni, amennyit megfelelő válaszidővel tudunk kiszolgálni. Kérjük próbálja meg a bejelentkezést később.”

De, hogy ne teljen hiába a várakozásom, az www.állatidoki.hu -n megtudhatom, hogy: „Pötyike a kedves kutyuskám és Roli aki már nagyfiu kiskorukban összepusziszkodtak! Hehe!” (Ennyi geil cukiság a világon nincs – le tudnék mészárolni tőle egy egész állatmenhelyet.)

Nos, amiért ezt nem a Homárra írom, hanem egy reklámblogra, az egy engem régóta őrlő kérdés: Ha valami úgy jó, ahogy van, miért kell erővel változtatni, bővíteni rajta?
Pl.: Miért kell hihetetlen marketingbüdzsével a Baba tusfürdő áldásos hatását az egész családra kiterjeszteni, a H&S korpátlanító erejét szétfecsérelni minden hajtípusra, mobiltelefonra áttekinthetetlen lottófunkciókat kitalálni, stb.? Aki sokat markol, keveset fog. Meg kellene már érteni.

Címkék: online bank magyarmocsár

2008.01.12. 08:43 Mr_Wolf 56 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr43293611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xern 2008.01.12. 09:51:35

Rossz az állatdoki.hu-s link. Az a-ra nem kell ékezet.

allatdoki.hu

xern 2008.01.12. 09:52:21

Én is hibáztam :)

allatidoki.hu

ivan · http://raszl.net 2008.01.12. 10:02:50

Nem talalom az oldaladon az emailed. Megtenned hogy felveszed velem a kapcsolatot?
raszl.net/contact
Koszi!
Ivan

mizie 2008.01.12. 11:04:32

de az állatdokis kampány eleve borzasztó...
persze van benne minden gyerek, kisállat meg cukiság, de én pl sajnálom hogy ilyen gügyögős banknál vagyok.

Liberté 2008.01.12. 11:05:38

"Természetesen gratulálok nekik, hogy sikerült kilóra megvenni az Inter-Európa Bankot"
ennek olvass egy picikét utána.
A két bank tulajdonosai egyesültek worldwide ezért az összevonás, és csak nálunk maradt meg az Intesa neve, a CIB. Azaz itt a "kisebb" név maradt fent, hogy te is megértsd.

Mondjuk 9 éve CIB ügyfélként engem is rohadtul zavar, hogy haldoklik az a valami, ami ebben a rohadt bankszektorban kivételesen jól működött (CIB24 és ibank). Remélem úrrá lesznek rajta.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2008.01.12. 11:24:43

Nekem semmi bajom sem volt az internetbankjukkal, pedig januér 4.-án onlne állítottam be a diákhitel átulását ...ugyanolyan volt mint előtte mindig (vagyis gyors)

Most divat lett fikázni a CIB-et ?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.01.12. 11:31:12

Abszolút nem ugyanolyan gyors. Divat lett egy tapasztalat alapján általánosítani?
December közepe óta gyakorlatilag alig használható a CIB-online, de mivel alapvetően nagyon elégedett vagyok a bankkal, kivárom türelmesen, hogy megoldják a problémáikat.

nevetőharmadik 2008.01.12. 11:42:49

Mi már nem tudunk sokáig türelmesen várni, a cégnél semmiféle utalást nem lehet elvégezni. Pedig nekem is kéne az a nyavalyás januári fizetés.

masterblaster 2008.01.12. 11:48:46

Az hagyján, hogy lassú a netbank, de az Inter-Europásokat sokáig be sem engedte, az meg külön történet, hogy mit műveltek a számlák átkonvertálásánál.

Kirúgnám az összes számítástechnikust, aki ezen dolgozott.

dface 2008.01.12. 11:49:57

rakat szar volt korabban is, de december vegere kiirhattak volna hogy CSOD, nemhogy az ibank nem ment, de a telefonos ugyfelszolgalat autentikacios rendszere is osszeomlott, hibasnak titulalta a szamlaszam/pinkod parost napokig. autentikacio nelkul meg ugye semmit nem lehet ugyintezni. remelem valami vizsgalat indul ellenuk es jol megfingatjak oket.
gratulalok nekik hogy tavalyra is nyertek valami ev legjobb loszarja dijat.

zorglub 2008.01.12. 11:59:58

Én kb 15 évig voltam az OTP-nél.

Ehhez képest a CIB olyan volt, mint egy Lada után egy nyugati középkategóriás autó.

Tény, hogy az októberi nagyobb rendszerfrissítés óta a korábbi kés-a-vajban ügyvitel megszűnt létezni. Karácsonyig néha nem ment mindig minden azonnal.

Karácsony óta - tudván, hogy lesz átállás - előre bekombináltam 1-2 napnyi kiesést, néha ezekről volt is tájékoztató, néha nem. De így - eddig - még nem volt olyan elmaradt tranzakció, ami miatt utólagos utánjárásra-ügyintézésra lenne szükség.

Remélem gőzerővel dolgoznak ott Guantanamo-n a CIB-es és IEB-s informatikusok ÉS ügyvitelszervezők (akik közül a legtöbben valszeg az elmúlt hónapokban megszakadtak a munkában), hogy a következő hetekben "szálkátlanítsák" a rendszert.

Ha visszatér a megbízhatóság az október előtti minőséghez, ha a 80000 IEB-s ügyfélnek igyekszenek még több támogatást nyújtani, akkor számomra nem kérdés, hogy maradok.

De ha már szót kaptam :), akkor lenne egy észrevételem, ami rendszeresen zavar: Valamikor estefelé van egy időintervallum, amikor a CIB24 nem működik (hívni hívható), mert állítólag a napi frissítés működik. Állítólag a bankközi klíring rendszer követelményei miatt van így. Emiatt rendszeresen szívok, mert vásárlás előtt: kinéztem a cuccot/betettem a kocsiba, fizetés előtt utalnék pénzt a kártyaszámlára, és bumm: közlik, hogy elnézést, most még kb. 20 percig nem működik a rendszer. Dekkolás fél órát, majd utána minden OK megint. Nna ez egy cseppet szokott irritálni, amíg dekkolok az üzletben. Más banknál is szokott estefelé fél órát álni a telefonos ügyfélszolgálat? CIB-es felelősők, akik olvassátok ezt a beírást: nem lehetne ezt végre megszűntetni?

Király Rák · http://konzervatorium.blog.hu 2008.01.12. 12:02:24

Nekem soha semmi bajom nem volt a netbankkal, kivéve azt az időszakot, amit korrekt módon előre is jeleztek sms-ben. OTP-től menekült üf-ként ezt nagyon tudom értékelni.

Ezzel együtt nyilván van valami a dologban, ha ennyi embert bosszant, ugyanakkor miért kell a technikai lófaszt és a Baba tusfürdő meg H&S Sampon sikeres piaci szegmentálásának felrúgását egy kalap alá venni? Hol itt az összefüggés?

luis3 2008.01.12. 12:03:34

Hát a durva anyjukat! Mint IEB céges ügyfél napokig be se tudtam lépni a rendszerbe, egyenleg, számlamozgás sehol. Technikai service szart fölvenni a telefont a CIB-nél.
IEB mobilegyenlegértesítést nem állították vissza (én nem mondtam le, egy sms-t nem küldtek, hogy elnézést, a szolgáltatást ÖNKÉNYESEN szüneteltetjük). Ha a kivonatban benne lesz a díja megyek más bankhoz!!!!!

imagepeace · http://imagepeace.blogspot.com/ 2008.01.12. 12:04:40

Arról nem is beszélnék hogy aki esetleg nem windows-operációs rendszerrel rendelkezik /mac csak ha véletlen olvassa valaki tőlük//az tulajdonképpen már el sem éri a bankját. És hogy más platform mikor lesz működőképes azt még megmondani sem tudják. Még csak ilyen udvarias gyere később megoldás sem adnak.... Már egy pár ismerősöm ott is hagyta őket...

andras 2008.01.12. 12:05:15

Van itt azért még valami. A CIB24-en kb. fél évvel ezelőttig felvették a telefont és megkérdezték hogy mit szeretnék. Ha kellett azonosítottam magam, ha nem kellett, akkor nem. Most meg itt is a balfasz menürendszer. A CIB végleg elótépésedett. Van valakinek javaslata hogy melyik bankra kellene váltani?

zorglub 2008.01.12. 12:06:40

Nem értem, nekem az elmúlt napokban kifogástalanul működött a rendszer. Lehet, hogy pozitív diszkrimináció áldozata vagyok?!? :)))

Akiknek nem ez a véleményük, azok a napokban milyen észrevételeket tettek a bank felé, és mi volt a bank válasza ra? (az elmúlt egy héten történtek legyenek csak benne)

Kiváncsian várom a tényeket. :)

bjela szila 2008.01.12. 12:08:35

2 müködőből egy szart csináltak . megszokott iebs fiókomban a fiókvezetőt lecserélték egy borzasztó gügyögő nőre , csak a görkori hiányzik róla ... mindketten a cégben nehezen mozgunk a nettel müködött az átutalás . minimum taxit küldhetnének hetente értünk . nem erre a káoszra szerződtünk , dölyfösen leszarják , amíg nyálas managerkéik reggelente squashozni tudnak a havi millából , futja lobotómiásoknak szóló reklámokra . mehettek máshova , mind ilyen .

zorglub 2008.01.12. 12:11:23

imagepeace 2008.01.12. 12:04:40

Azért ne felejtsük el, hogy a CIB sohasem deklarálta, hogy Apple környezetben működik a rendszere. (Jól emlékszem?)

A te bajod nem a CIB-bel van, hanem a bankok fútionálásából származó változásokkal. Ez nem a CIB hibája.

zorglub 2008.01.12. 12:15:26

andras 2008.01.12. 12:05:15

Amióta így működik, azóta gyorsabban tudok tranzakciókat elintézni, tehát az ügyintézés fejlődött. A telefont be lehet programozni, és csak a kódot kell beütni a végén. 30 másodperc alatt már mondhatom is, hogy moit akarok, 1-2 percen belül le lehet bonyolítani egy utalást.

Szerintem azoknak, akik műveleteket végeznek és nem beszélgetni akarnak, sokkal jobb a jelenlegi megoldás.

Te meg csak szenvedjél, ha jól esik.

Zsolti 2008.01.12. 12:21:54

A Raffeisen netbankja mindig(!!!!) kiválóan működik. Menjetek át oda.

petyus 2008.01.12. 12:25:54

IEB magán és céges számlám is van, az egyik fő szempont a választásnál az online bank volt sok évvel ezelőtt.

Ha nem csinálnak sürgősen valamit ezzel, el kell kezdenem keresgélni újra

Tundermacko 2008.01.12. 12:26:13

Király Rák, nem érted. Volt egy cikk a neten, ami leírta a valóban meglévő problémákat - CIB-es ismerős nyomán - és erre lehetett írni egy "fasza gyerek vagyok, mert én is fikázok" cikket, mert fikázni aztán tudni kell. Valószínűleg a cikk írója nem sejti, hogy milyen körülmények vannak ilyenkor. Ez egyrészről érthető, a számítástechnikai tudása a titkárnő+1-en lehet, és emellé elvégezhetett egy újságíró gyorstalpalót. De ez a titkárnő+1 szint elhiteti vele,ha beképzelt, hogy el tudja mondani az informatikusnak - aki valóban az -, hogy miként is kellene csinálnia a munkáját. Hasonló élményem volt többször is. Az a másik oldala, hogy az informatikus, aki lelkiismeretes, szól a vezetőségnek is, hogy lehet itt kiesés, de a kötlséget habzó szájjal védő felsővezető ellen nincs orvosság. Persze emiatt lesz szívás, de itt nem a bankot kell általában szidni, hanem a bank vezetését.
Egyébként meg menjetek OTP-hez, ezután még az itteni problémákat is becsülni fogjátok. Engem a világ másik végén - Új-Zéland - szívattak meg, a helpdesk lazán közölte, hogy fáradjak be a legközelebbi bankfiókba. Pedig nem arcoztam előtte, hogy Új-Zélandon vagyok - szégyen, hogy meg kell húznom magam, csak nehogy a megharagudjon rám(!) ezért és ne segítsen - csak utána mondtam, mondta, hogy akkor sincs más mód. Előre beállított limitek nem működtek, így pénzkivétel különösen jó volt, főleg, hogy automata használati díjat 3x fizethettem 1 alkalom helyett. Stb.

Artie 2008.01.12. 12:40:20

Remekül megy az netbank linux alatt, nem kell nyavalyogni.

Aki meg vásárlás előtt telefonon kártyaszámlára utal pénzt, az megérdemli, hogy várjon. Feltalálták már a hitelkártyát is. És nem, nem drága. Csak tudni kell használni.

Artie 2008.01.12. 12:41:50

Miért van az, hogy _mindig_ van valaki, aki szopik az OTP-vel, de bankot váltani nem akar? Én hét éve raiffeisenes vagyok, még soha egy másodpercnyi gondom nem volt velük.

Tundermacko 2008.01.12. 12:53:37

Artie: azért, emrt a rengeteg utánajárásra - tudom, egyszer kell megtenni - nem volt időm. Ha OTP-től elmész, leprás leszel hirtelen. Múltkor ügyintéző oktatott ki, hogy "gyanusítgatunk, gyanusítgatunk?", mikor fel mertem hozni, hogy az új kártyám 2 hetet azért késett, mert a kolleganője nem ütött egy entert. A kolleganő által aláírt papír bemutatása után meg aggresszív lett. Azonkívül volt ott hosszútávú lekötésem, azt a pár (4,5) hónapot már úgy voltam, hogy kihúzom, hogy ne veszítsek kamatot miattuk. Jellemző egyébként az OTPsekre, hogy még az informatikus is magára veszi, ha azt mondod, hogy nicns minden rendben, erre jön "akkor 80 forinttal kevesebb díjért menj más bankhoz ahol nicns ennyi fiók és szolgáltatás". Na jah, csak az a 80 forint esetemben - webkártya is van - 600-700 forint / hó (konkurenstől függ) és szolgáltatásról meg nem nagyon tudunk beszélni. Nekem csak a lakossági számlám van az otp-nél, üzletiről nem tudok nyilatkozni.

zorglub 2008.01.12. 12:54:44

Artie 2008.01.12. 12:40:20

Használom a hitelkártyát.

De ha valami CIB24 és nem CIB23:30, akkor az működjön 24 órán át.

Mi köze a nem működésnek ahhoz, hogy utána mit akarnak tenni az átutalt összeggel?

Fizeted mindekinek az általad felvázolt megoldás többleköltségét? Mert az alapszolgáltatás ugyanezt vállalja ingyen. (Csak nem működik tökéletesen).

Fikázni a másikat én is tudom, csak felesleges, mert ettől már nem fog meggyógyulni.

tusi74 2008.01.12. 12:58:12

A Raffinál a saját számlák között nem lehet átvezetni banki munkaidőn kívül 2008-ban. Az aztán a tök jó netbank. Ennél még az OTP is évszázadokkal magasabban van nem beszélve a CIB-ről. Minkét bank netbankjában 7*24-ben lehet a pénzt mozgatni saját számlák között.

zorglub 2008.01.12. 13:06:06

tusi74 2008.01.12. 12:58:12

Az OTP-nél egy tranzakció gyakran 5-10 perc, ez nekem nem elég gyors.

zorglub 2008.01.12. 13:09:30

Mastercard - Az év bankja:

1. Az év bankja 2007

* CIB Bank
* MKB Bank
* OTP Bank

2. Az év leginnovatívabb bankja 2007

* CIB Bank
* Raiffeisen Bank
* Citibank

3. Az év legszimpatikusabb bankja 2007

* Raiffeisen Bank
* OTP Bank
* CIB Bank

4. Az év folyószámla terméke 2007

* MKB Bank
* CIB Bank
* Raiffeisen Bank

5. Az év direktbanki szolgáltatása 2007

* OTP Bank
* MKB Bank
* CIB Bank

6. Az év megtakarítási terméke 2007

* K&H Bank
* MKB Bank
* Magyarországi Volksbank

7. Az év lakossági hitelterméke 2007

* OTP Bank
* FHB Jelzálogbank
* Budapest Bank

9. Az év Bankára 2007

* Felcsuti Péter - Raiffeisen Bank

tusi74 2008.01.12. 13:09:37

Azért ezt a blogot ma nem értem. Ennek a dátuma a mai nap 8:43. Abban az időszakban többször beléptem a CIB netbankjába, mert a kártyaszámlám töltöttem, utaltam is, majd a délelőtt folyamán is többször beléptem, és a CIB netbank kifogástalanul működött. Sőt továbbmegyek, tegnap, már a szokásos esti belassulás sem volt, egész nap ment ráadásul piszok gyorsan. Azt elismerem, hogy volt, amikor a hét elején akadozott, OK, akkor induljon blog, de miért írunk fikázó blogot akkor, amikor megy??? Nem kellene ezt akkora tartogatni, amikor nem megy?

tusi74 2008.01.12. 13:13:44

Zorglub! Tudom, hogy lassú az OTP netbank, de legalább tud saját számlák között átvezetni vasárnap. A Raffi netbank ezt nem tudja. Arra írtam válasznak, hogy annál még az OTP netbank is okosabb. A CIB-é meg gyorsabb. Pont ennél a 3 banknál van számlám, úgyhogy látom a különbségeket.

Eddig a tapasztalatom:
CIB, okos netbank, ha megy, akkor gyors.
OTP, hasonló okos netbank, mint a CIB, de lassabb, de nagy rendelkezésre állás.
Raffi. Nagyon lassan elérhető buta netbank.
A Raiffeisen netbankról ez mindent elárul:
www.netdiag.hu/daily/080112/ndHttp_080112_id183.htm

zorglub 2008.01.12. 13:37:17

usi74 2008.01.12. 13:13:44

Vasárnap miért nem tud a CIB bank átvezetni? Nekem mindig sikerült.

Mik azok a funkcionalitások az OTP-nél, amit a CIB nem tud?


Én sokáig használtam az OTP-t, amit ott használtam, azt a CIB is tudja - és gyorsabban, megbízhatóbban. Az OTP-nél azzal ültem le, hogy remélhetőleg most működni fog. A bejelentkezés sokkal egyszerűbb a CIB-nél: azonosító (6 karakter), jelszó. Az OTP-nél a számlaszámot is tudnod kell. A CIB-nél 4 számlám van egy bejelentkezés alatt (folyószámla, kártyaszámla, internet kártya számla, hitelkártya számla). Valamennyi, egyszer használt átutalási cél számlát a rendszer meg tud jegyezni, az átutalás szinte összes adatával együtt, ezért a következő alkalommal már csak az összeget, azonosítót kell módosítani és már kész is a tranzakció definíció. Lehet egymás után létrehozni több tranzakció definíciót és egyben egy tranzakciós jelszóval elküldeni a banknak. Villámgyors. Én nagyjából ennyit használok. Az OTP-nél ezek a műveletek körülményesebbek, lassabbak voltak. A kérdéses időszaktól eltekintve, nagyon megbízhatóan működik.

tusi74 2008.01.12. 13:37:51

Én a Raiffeisenről beszéltem!!!!

zorglub 2008.01.12. 13:40:28

tusi74: bocs, félreértettem

tusi74 2008.01.12. 13:40:28

A CIB-ről ugyanaz a véleményem, hogy piszok gyors, sokkal gyorsabb, mint az OTP.

tusi74 2008.01.12. 13:42:03

Semmi probléma. :)

Hargita Nándor · http://sliceandsmile.blog.hu 2008.01.12. 13:55:23

sajnos a raiffeisen netbankja december óta vacakol, timeoutot ad párszor, ez látszik a netdiag grafikonján.

ez inkább azt jelenti, hogy nem férsz be valami miatt (túlterhelés) viszont ha bejutottál akkor már hasít.

nekem szimpatikus a sárga bank, egy komolyabb issue-m volt velük kapcsolatban, korrektül kezelték.

Leni 2008.01.12. 14:14:06

Sajnos a bevezető állítás nem áll meg miszerint:

"Természetesen gratulálok nekik, hogy sikerült kilóra megvenni az Inter-Európa Bankot, de borsos az ár: úgy látszik a zsíros falat megakadt a torkukon."

Az IEB-t nem vették meg!
Az IEB tulajdonosa vásárolta meg a CIB Bank tulajdonosát és a CIB managementje tette azt a javaslatot, hogy akkor vonódjanak össze a a banki szektorban levő árhuzamos magyarországi érdekeltségek.

Ezt pedig a tulajdonos konzorcium elfogadta...

Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2008.01.12. 14:35:40

Én már 8 éve vagyok CIB ügyfél, és meglehetősen elégedett voltam a szolgáltatással. Eddig.
Karácsony óta gyakorlatilag lehetetlen volt zökkenőmentesen használni az Internetbankpt, néha még a CIB24 telefonost se sikerült.
Elvileg az átállást 2-ig igérték, ennek ellenére még egy héttel utána is összehasonlíthatatlanul lassabban működik minden.
Rohadtul nem érdekel, hogy megnőtt az ügyfélforgalom. Közöm?
Az a minimum, ha összemördzsölnek 2 bankot, megnő az ügyfélforgalom. Ehhez nem elég a bankos menedzserek meg az informatikusok tudása, hogy felismerjék és előre megteremtsék a feltételeit?
Vagy nem kellett volna előkészítés hiányában meglépni, vagy tisztességgel fel kellett volnak bővíteni a kapacitást, és azután egyesülni.
Aki nem használja gyakran, az nem biztos, hogy észrevesz a lassulást, de én minden nap, néha többször is használom, és elég feltűnő.

Zsolti 2008.01.12. 14:37:37

Na, ez az, a marketingesek rémálma aki rosszul érti meg a reklámokat.
Kedves Cikkíró, a BABA egy márkanév, jó 20 évvel ezelőtt volt nagy márka magyarországon.
Jött egy cég, és megvette a MÁRKANEVET !!
Ezután piacra dobta a SAJÁT termékeit, a BABA márkanév alatt.
Nem a Baba tusfürdő áldásos hatását terjesztik ki az egész családra,
hanem egy termékcsalád népszerűségét erősítik egy Jól hangzó márkanévvel.
Nem mindegy !

Jackopower 2008.01.12. 14:45:52

A CIBnél 6 hónapig voltam.5 dologból 5 dolgot csesztek el. Ebból 3 esetből elnézést kértek kettőnél még ezt sem. persze az idő, fióki sorbanállás, és felesleges várakozás költségét nem téritik. Aztán eljöttem. OTP azért szar mert 4.800.000 ügyfelük van és ebből 1.500.000 internettezik. Persze hogy besokal. NA ezért vagyok a Raiffeisennél. Az jó!
De most a CIEB a második legnagyob bank lett a k&H-t legyözve.
Nekem eddig negatív tapasztalatom a Budapest Bankkal, Cibbel, ERSTEvel volt.
A Raiffeisen, K&H, Cetelem,Volksbank türhetőek de már ezeknél is cseszték el a dolgaimat.
Mindenhol bénák. Lényeg: Figyelj oda és lépj tovább!

krumpli 2008.01.12. 14:46:07

Én az OTP-nél kezdtem a pénzügyi életemet, igaz akkoriban ez volt az egyettlen bank a környéken. Akkor mentem át a CIB-hez amikor jól felidegesítettem magam, hogy bármit csinálok vagy nem csinálok, azt legalább 3 különböző díjjal terhelte. Bonyolult volt az ügyintézés, rendszeres bejárás, vicc számba menő netbank, aminek minden gombnyomása és minden alapfunkciójára újabb díjakat számoltak rá. A fizetésem ment oda, és vásárlásra használtam, semmi extra, de nem tudtam kiigazodni mi menyibe kerül és miért számolnak fel anyi fantáziadús elnevezésü baromságot. Ha nem nyúltam a pénzemhez akkor is csökkent a számlám.
Aztán jött, hogy én nem kértem egyenleg értesítőt, merthogy nem akartam hogy anyám tudja mi történik a számlámon, ugye ezért is akartam netbankot. Ezek meg 3év alatt összegyűjtöttek mindent és még voltak kedvesek tárolási díjat is felszámolni.
Ekkor bementem kivertem a balhét, és nagy kegyesen elengedték ezt a költséget. Én meg a következő héten bementem egy másik fiókba és megszüntettem a számlámat. Nekem alig 3 óra alatt megoldották, és még különösen bunkók sem voltak. Állítólag szerencsém volt mert egy havernak 2hétbe tellet ugyan ez. Persze megint vagy háromszor felszámoltak különböző költségeket, véletlenül sem egyszerre. Ekkor biztos voltam hogy jól döntöttem.

Aztán megnéztem neten az összes normális bankot milyen költségeig, szolgáltatásaik vannak. CIB és Raiff jött ki nyertesnek a versenyben holtversenyben. Aztán az döntött, hogy a CIB fiók közelebb volt. Első megdöbbenésem, hogy a világosan leírt költségeken kívül tényleg nem volt semmi más díjtétel. Másik megdöbbenés, hogy 1 hét után néhány forinttal több pénzem lett. Kiderült hogy ez a bank komolyan gondolja a kamatot és lopja a pénzem mint az OTP. Tudom hogy apró párforintos tétel, de szerintem nagyon is barátságos gesztus.

Azon meg végkép meglepődtem, hogy semmi átutalási díj, semmi bankbajárás, minden intézhető Netbankon, ami valóban bonyolult, vagy extra akkor akár fel is kell hívnom telefonon, de ez sem gyakori :D
Persze voltak apróbb hibák egy egy ügyintéző tudatlansága miatt, de pillanatok alatt mindent megoldottak amikor telefonáltam.

GOndoltam hogy a beetetési idő után majd jönnek az extra költségek, de nem jöttek. Még mindig azonos feltételekkel bankozok mint amikor szerződtem és ennek nagyon örülök. Ja nem egyszer emeltek számlavezetési díjat, de erről is értesítettek, ellentétben az OTP-vel ahol az ilyesmit csak valami eldugott paragrafusban kellet volna megtalálnom.

Az átállás ideje alatt valóban voltak nekem is komoly fenakadások, de több hónappal előre súlykolták már, tehát nem lepődtem meg. Volt kellemetlenség, és kicsit el is csúsztak a rendszer befejezésével, de mostanra még gyorsabb mint volt.

Tartósan persze én sem viseltem volna el és átmentem volna más bankhoz, de mostanra úgy tűnik helyreállt a rendszer.

krumpli 2008.01.12. 15:01:43

Daily Shark: Javaslom próbálj megnyitni egy MS Acces adatbázist egy újabb verzióju Access programmal. Káosz és anarchia fog uralkodni a gépeden, és elég kicsi az esélye hogy visszanyerd az eredeti adataidat. Na most ezt szorozd meg az ügyfelek számával :D Nem irigylem az ottani informatikusokat, hogy két egymástól eltérő rendszert kellet összehozniuk. És ha tesztek alatt működött is, nagyban egészen másként tudnak viselkedni az ilyen rendszerek és rengeteg hiba előfordul amit nem lehet előre látni, ezeket kellet kijavítaniuk a csúszás ideje alatt. Ahogy olvastam ezt is belekalkulálták, ezért az öszegzett forgalom háromszorosára méretezték a rendszert, segéd szerverek beállításával, de ez is kevés volt.

Hol érdekel ez téged? Ilyenek minden banknál voltak és lesznek, akárhova mész, a karbantartásokkal és átállásokkal járó macerát el kell viselni. Ahogy elviseled azt is amíg a kocsidon a kötelező szervizt végzik.

imagepeace · http://imagepeace.blogspot.com/ 2008.01.12. 15:41:26

"zorglub 2008.01.12. 12:11:23
imagepeace 2008.01.12. 12:04:40

Azért ne felejtsük el, hogy a CIB sohasem deklarálta, hogy Apple környezetben működik a rendszere. (Jól emlékszem?)

A te bajod nem a CIB-bel van, hanem a bankok fútionálásából származó változásokkal. Ez nem a CIB hibája."
Egy kicsit vitatkoznék. egyrészt működött eddig. /hogy garantálta vagy nem nem tom//akkor tapsikolok/ De nem deklarálta azt sem hogy Apple környezetben nem működik. A másik hogy azt gondolom hogy böngészőfüggetlen netbankot csinálni nem olyan bonyolult. és tudod máshol azt legalább megmondták legyek türelemmel egy két nap ecc... De itt a kérdésre hogy mikor fog működni apple alatt csak hümmögtek. Valaki kérdezte melyik jó bank. Nekem 3 közül /cib-K&H-MKB/ az mkb a legszimpibb.

sls 2008.01.12. 15:48:38

Artie 2008.01.12. 12:41:50
Miért van az, hogy _mindig_ van valaki, aki szopik az OTP-vel, de bankot váltani nem akar? Én hét éve raiffeisenes vagyok, még soha egy másodpercnyi gondom nem volt velük.

Akkor jobb ha kezdesz felkészülni, mert Ausztriában már egyre erősebben suttognak egy Rafi-Erste mergeről, és hát a Lajtán innen szerintem az sem lesz egy matyóhimzés......

tusi74 2008.01.12. 15:58:50

Sőt mondhatni nagyon erősen. Ráadásul, mint fentebb írtam a Raffi netbankja nagyon kis tudású. Annak még lehet jót is tenne, ha az Erste-től néhány funkciót átvenne.

sls 2008.01.12. 16:06:00

Leni 2008.01.12. 14:14:06
az ár: úgy látszik a zsíros falat megakadt a torkukon."

Az IEB tulajdonosa vásárolta meg a CIB Bank tulajdonosát és a CIB managementje tette azt a javaslatot, hogy akkor vonódjanak össze a a banki szektorban levő árhuzamos magyarországi érdekeltségek.

Én pontosítanék, tudtommal Itáiában sem vettek meg senkit, ott is fúzionált a két bank, sőt ott a nevek is megmaradtak (Intesa Sanpaolo). Ez is mutattja, hogy ott kiegyenlítettebbek voltak az erőviszonyok, de szerintem ott is az Intesás vonal volt az erősebb (ex-BCI).

zorglub 2008.01.12. 16:21:04

Talán tévedek, de szerintem itthon a névválasztás a 2 magyarországi bank piaci megítélése alapján lett meghatározva.

tusi74 2008.01.12. 16:44:04

Én már csak röhögök az egész CIB-IEB fúzióján keletkezett blogokon. :DDD

Itt már annyi bennfentes volt, hogy csak a fejem kapkodom.
A Homáros CIB netbankos blogon hangzott el az egyik "sokattudótól", hogy az egész fúziót nem is a CIB akarta, hanem az anyabank "ráerőltette".

De ennek az ellenkezője is megjelent, hogy a magyarok javasolták az olasz anyabanknak, hogy a CIB-be olvadjon bele az IEB, hogy ne legyenek párhuzamos termékek.

Aztán ugye olyan is leíródott, hogy a CIB "megvette" az IEB-et kilóra, de az ellenkezője is, hogy az IEB-nek nagyobb az anyabankja, tehát az "vette meg" a CIB anyabankját.

Itt ha az átlag blog olvasó kiigazodik, hááát....
Erre lehet mondani, hogy az igazság odaát van.

tusi74 2008.01.12. 16:49:15

Mindeközben a CIB netbankja köszöni jól van, ma lesz a harmadik napja, hogy teljesen hibátlanul működik, de szerintem még kellene ezzel kapcsolatban pár fikázó blogot nyitni. :DDDD

olaf 2008.01.13. 11:15:42

kicsit félrement ez a post, nem?

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.13. 16:38:08

nemcsak a netbanknál csinálják ezt a bankok, hanem mindenben

98-99-ben a Volksbank minden nap 18,00-ig volt nyitva, szombaton meg 12,00-ig

csak ezért vittem oda a céges számlát, mert sehol máshol nem volt ilyen

az elmúlt tíz évben úgy lerövidítették a nyitvatartást, hogy mostmár rosszabb mint az átlag banké

bankot váltani megy elég macerás, és mivel ezt jól tudják, direkt csinálnak mindent így

egyszer megvan az ügyfél, utána le van sz@rva

Mr_Wolf 2008.01.14. 10:34:55

Nos mindenkitől elnézést, akit megzavartam a bankfúzióval kapcsolatos téves adatokkal.
Igazából a legkevésbé sem érdekel, ki vett meg kit, vagy hogyan egyesültek. Azt sem hiszem, hogy nagyon fikáztam volna a CIB bankot, amelynek internetes szolgáltatásával általában elégedett vagyok.
Mindössze egy általános dologra szerettem volna felhívni a figyelmet - miszerint a jól működő cégek, termékcsoportok abbéli vágyukban, hogy még több és több ügyfelet szerezzenek, gyakran elveszítik azt a tulajdonságukat, amely addig vonzóvá tette őket.
Sajnálom, hogy szabad bankválasztási jogában megsértettem bárkit - de érdekeltek volna más jellegű tapasztalatok, mint pl. az egyik nikotin ellenes tapasz, amely olyan sikeres kampányt folytatott, hogy a kampány felénél már nem tudott terméket biztosítani a fogyasztóknak, stb. ...

Liberté 2008.01.15. 10:29:44

De Wolf bakker! Pont ez alényeg, hogy a fenenagy magabiztos felsőbbrendűség-tudatoddal pont csak a lényeg "nem érdekel" téged. Hogy nem arról van szó, hoyg több ügyfelet akarnak (itt most a CIB ről és az IEB ről, mint önálló jogi személyklnt működő bankokról és nem a tulajdonos bankcsoportról beszélek!), hanem eleget tesznek a tulajdonos utasításánka és egyesülnek, akkor is ha ez rengeteg pluszmunkát jelent nekik amit szvsz igyekeztek azért a magyar viszonyok között profin csinálni, és akkor is ha ezért kb. ezt kapják a fejükre egy hozzánemértő senkházitól (már boccs, de ebben a szakmában te ez vagy).
Mégegyzser mondom: magán és céges számláim vannak a CIBnél 9 és 6 éve. Embereket fizetek, élek, vásáolok, megtakarítok, stb. Ennek ellenére nem érzem azt, hogy bármiben korlátozott volna a technika vagy fúzió egyéb mellékhatása.
"Just remember to always think twice." - ahogy a hypózottfejű rém egykori dzsekszonfájvos énekli

Mr_Wolf 2008.01.16. 09:18:36

Kedves Liberté!
Nem akarnék sem veled, sem mással vitatkozni. a blogokban pont az a szép, hogy az emberek elmondhatják véleményüket mindenféléről.
Neked nem jelentett gondot a fúzió - örülök neki. Tényleg. Nekem igen - persze ezért nem várom el, hogy sajnálj. Én igyekeztem, hogy a legkevésbé se legyen hőzöngő fikázás az írásom, ami pedig egy tényleges problémán alapult. Te hozzá nem értő senkiházinak hívtál, pedig fogalmad sincs arról, hogy ki vagyok. Persze ez is jogodban áll. Akit ez sért, ne írjon blogba.
Node! A lényegről nem beszéltünk. Téged - mint fogyasztót nem zavar, hogy (ahogy mondod: eleget téve a tulajdonosok utasítására) termékek, szolgáltatások megváltoznak? Lehet, hogy csak nekem tűnik édesebbnek a Túró Rudi? Lehet, hogy csak engem zavar, hogy kiveszőben vannak az élőhangos telefonos rendszerek? Hogy összeolvadnak cégek, amik úgy voltak jók, ahogy voltak? Lehet, hogy csak engem zavar, hogy közben ezek a cégek eszméletlen sokat költenek arra, hogy reklámmal győzzenek meg arról, hogy nekem minden ilyen változás csak jó lehet? Lehet. De, hogy ettől felsőbbrendűség-tudatom lenne?!?

Deam 2008.02.05. 18:51:32

Nos megkell hogy mondjam hogy aki eddig az Inter Europa bankot szerette az a Cib-et nem nagyon fogja kedvelni!Eg es fold a kulombseg!Kaosz ami megy egy ideje!Nekem most egyik pillanatrol a masikra nem akar beengedni a Cib internet bank!Amugy a fuziohoz visszaterve nehogymar 1-2 ember azon legyen kiakadva mert sokan nem toleransak a Cib-el szembe!!!Ez egy szolgaltatas es egy banktol elvarhato hogy minden megfeleloen mukodjon!Amugy meg ezzel hogy egybeolvadt a ket bank nem keves ugyfelet vesztettek el akik az inter europahoz husegesek voltak mert valoban joo szolgaltatast kaptak!
Amilyen allapotok voltak arrol meg csakis a Cib tehet mert megvolt szabva egy hatarido es hiaba mondtak Az Ieb-ben hogy ezt nem fogjak tudni megcsinalni ennyi ido alatt ok szartak ra!!
Meg is lett az eredmenye ha egy honap-pal elcsusztatjak akkor talan zokkenomentesebben lehetett volna vegrehajtani, de nem igy hogy nem tud tobb ezer ember atutalni es penzt folvenni!Konyorgom ezert vannak!Ugyhogy a Cib-rol megvan a velemenyem!!!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása