Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szemkápráztatóan nagy mellek

A Wonderbra nem az egyetlen trükkös melltartó, amit viselve a nők a megtéveszthetik a férfiakat az első randin, de kétségtelenül a legügyesebben legreklámozott. Persze nem csoda, ha egy ilyen témára beindul a kreatívok agya, hiszen az ultra nedvszívó hatású pelenkák, zsírszegény joghurtok és az örökké akciós mobiltelefonok mocsarából felbukkanva úgy vetik rá maguka az ilyen feladatokra, mint a pénzkeltető reklámcsalád a kotlós tyúkra. A legújabb Wonderbra gyöngyszem egy olcsó vírusfilm, ami egy jól ismert optikai csalódásra épül. Aki még nem ismeri ezt a konkrét szembecsapós trükköt, az velem együtt jót fog mosolyogni a spot végén, persze csak ha becsületesen betartja az utasításokat.
  


Azoknak pedig, akik már ismerték ezt a megoldást, vígasztalásul jöjjön néhány szintén a közelmúltból származó print, amelyek ékesen bizonyítják, hogy egy melltatóreklám akkor is működhet, ha nem látunk benne konkrétan egy darab mellet sem.
























































Címkék: film humor szex

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr9294868

Trackbackek, pingbackek:

Pingback: Blog » Blog Archive » Nagy mellek reklám 2008.01.15. 21:33:22

[...]reklám idolbloglive.com - Season 7 wrote an[...]

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bocivitéz 2008.01.13. 09:42:16

kicsit nagyobb dudával még látványosabb lett volna az effekt :)

Flea 2008.01.13. 09:52:37

Bukowsky: A táblán lévő középső tiszta csík lenne a lényeg asszem

josh 2008.01.13. 09:52:43

Kis segítség a középsőhöz:

Középen már le van törölve a tábla... :-

Georg · http://gekko.csokavar.hu 2008.01.13. 09:53:30

hát hogy két csíkban töröl... :)

Simon Bolivar 2008.01.13. 09:53:47

bukowszky
Neked nem volt egy nagymellű tanárnőd sem?

tupoljev 2008.01.13. 10:06:24

en a masik kettot sem ertem.

kovpeter 2008.01.13. 10:11:45

AZ elsőnél az a poén hogy az esernyőt nem a kezeivel fogja, hanem a két melle közé szorítja. :-) A másodikat már leírták, a harmadikon pedig szerintem az, hogy a csajnak akkora melle van, hogy csak háttal tud felülni a motorra a pasi mögé. :-)))

Sanya 2008.01.13. 10:12:35

A táblás kép el van baszva. Vállmagasságban van letörölve a tábla. Figyeld a csaj kezét.

SevenDeadlySins 2008.01.13. 10:13:21

Két foglalt kézzel esernyőt tartani sikeres emberre vall.

A hamadik nekem is homály.

Ariana 2008.01.13. 10:13:28

tupoljev és mások, akik nem érti:
az elsőnél vajon mivel tartja az esernyőt, ha a két kezében csomagok vannak? ;)
az utolsónál fordítva kéne ülnie, de a nagy dudák miatt nem fér el..

lionking 2008.01.13. 10:24:31

Hát emberek... ha már ezeket magyarázni is kell, az régen rossz... :))))

Átlátó 2008.01.13. 10:25:10

Na látom,a kereket nem itt találták föl. :) Megjegyzem én is vernegyulai mélységeket jártam meg a megfejtésig. De tetszenek. Coito ergo sum.

Simon Bolivar 2008.01.13. 10:27:41

Átlátó
Az a jó reklám, ahol a végén ott van az aha élmény. De itt nem a Take on me-re gondolok.

plussy 2008.01.13. 10:31:19

Én sem értettem meg egyik reklámot sem elsőre, csak a kommenteket olvasva. Szerintem az ilyen reklámok nem jók. (Mellesleg szerintem nem is viccesek...)

plussy 2008.01.13. 10:32:12

A film viszont kifejezetten szellemes volt. Még akkor is, ha már rég ismerem az ilyen jellegű optikai csalódásos bizbaszokat.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.01.13. 10:50:34

plussy
Van abban valami, amit mondasz. Ezeket a reklámokat a sokszor nem is a fogyasztóknak, hanem a reklámverseny zsűrijének készítik.

Dixipix · http://napielet.hu/ 2008.01.13. 10:59:12

Még néhány zseniális nagyduda reklám, ha érdekel benneteket.
Itt egy remek képgaléria:
napielet.hu/napi/rovat/reklama/852/zsenialis_es_frivol
Itt meg egy videó:
napielet.hu/napi/rovat/reklama/853/no_komment
Nagyon Wonder!

ivan from ads of the world · http://adsoftheworld.com 2008.01.13. 11:00:19

Ha valakinek nem eleg, itt van meg egy par gyongyszem: adsoftheworld.com/search/node/wonderbra+type%3Aimage%2Cvideo

reklámguru 2008.01.13. 11:01:53

A középső képnél ha látnánk a tankéremből valamennyit, legalább a szélit, valamint a középső csík nem ilyen mértani pontossággal lenne beletörölve, hanem némi hullámzással, akkor ütne a poén mindenkinél elsőre.

A felső és alsó pedig jó ötletek gyenge kivitelezése. Egy reklámot ne kelljen hosszú percekig nézni, elemezni, hogy mi bnne a poén. Ráadásul az alsó képnél, ha valaki nem tudja, hogy a Wonderbra egy melltartómárka (én sem tudtam), akkor végképp semmi nem jön át.

Yeto 2008.01.13. 11:09:11

Vagy azoknak, akik értik...

Melltartóreklámot elsősorban nőknek, másodsorban nőjüknek melltartót vásárló férfiaknak készítenek. Tegye fel a kezét ebből az, aki ebből a két csoportból jelen vannak, és nem értették a reklámokat.

Yeto 2008.01.13. 11:10:51

Mármint hogy azoknak készítik az ilyen reklámokat, akik értik azokat.

Dr John Maynard 2008.01.13. 11:12:56

Aki viszont tudja, annak simán működik. Sőt, némi angoltudással (csodamelltartó!) egyébként is működnie kell. Ha nem fogod elsőre, akkor megkérded magadtól: mi a franc van ebben melltartó? és azonnal rájössz. Szerintem.
(Vagyis nem rossz)

Nihil 2008.01.13. 11:48:33

Ha ez tenyleg olyan hudejo reklam lenne, itt most mindenki egyontetuen ujjongana ehelyett megy az eszosztas. Ergo, ez egy szar reklam, mert nem kepes megszolitani meg eleg szeles tomeget.

Tevepata · http://popo.blog.hu 2008.01.13. 11:54:57

Attól, hogy összenyomod, még nagyobb nem lesz, legfeljebb egészségtelenebb...

A videón egyébként annak kellett kijönnie, hogy látom a mellen a spirált?

A printek viszont zseniálisak :D

gyuribacsi 2008.01.13. 11:56:12

nihil: akkor te nem vagy része a megszólítottaknak. ettől a reklám még lehet jó :p
amúgy reklámguruval értek egyet, attól függetlenül, hogy csúnya neve van :))

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.01.13. 12:23:01

Szerintem ezek inkább férdiaknak szóló reklámok, de megkérdezném, hány pasi vásárol melltartót a nőjének pájának? A bugyikkal még nincs gondom, de melltertóknál a mai világban, ahol 6 féle számozás létezik és különböző fazonúak, nem szívesen veszem meg a párom nélkül, mert hol itt, hol ott szorítja, nyomja.

insert_click · http://www.kutyapoint.hu/ 2008.01.13. 12:23:44

Ja, vagy túl nagy... mielőtt még a kollégák nagyképűnek neveznének ;)

Csak Norisz 2008.01.13. 12:24:57

Jézusom, ennyi agyatlan embert... tényleg nem értettétek meg elsőre ezeket???
Mi lesz ebből a sok agyatlan, iq nulla emberből? Belegondolni is szörnyűm hogy egyszer ezek lesznek a "felnőtt társadalom"... előre félek.
Mág szerencse, hogy az ilyen reklámokat az értelmes embereknek készítik, ők a célcsoport, így a többiek nyugodtan gondolkodhatnak rajta a Mónika show alatt...

ascella 2008.01.13. 12:34:00

Szerintem hibátlan, nekem mind a három rögtön lejött. Lehet azért mert a célcsoportba tartozom, és az első két "problémával" már magam is találkoztam? :)))

Czigler Zsolt 2008.01.13. 12:37:22

Jaaaa ,értem!
...a paptanárok,hiába...

gaga 2008.01.13. 12:38:09

Mostmár jöhetnek a gatyókákba épített optikai faroknagyobbítók is.

() 2008.01.13. 13:03:28

guys, guys, megvan a zseniális ötlet, hogy milyen terméket kellene csinálni! Kéne egy olyan szemüveg, aminek a belső felületére egy ilyen forgó spirált vetít egy gépezet, egyfajta VR-szemüveg. Na ezt felraknám a csajom fejére, rajta hagynám pár percre hogy bóduljon. Akkor előkapnám a farkam, hadd csodálja egy kicsit! Erre nyilván elájulna, és akkor én visszarakhatnám a fejére a VR-szemüveget, hogy legyen mit bámulnia amikor magához tér. Aztán megint. Egy egész napon keresztül csak ezzel szórakoznék.

Dévid a Hasszelhoff 2008.01.13. 13:11:01

Ó Csak Norisz! Te kis te! Olyan jó,hogy vagy. De ha meg tanulnál írni,se lenne rosszabb nekünk egyszerű szerkezetűeknek.

Klúdvandam 2008.01.13. 13:15:02

A Csak Norisz a tökéletes. Annyira,mint a 100%-os gyümölcslé. Gyúrjál 101%-ra,neked az is sikerülhet.

rexter 2008.01.13. 13:44:13

nekem egyik sem esett le, selejt vagyok, megyek a kukába!

Denus 2008.01.13. 13:48:12

Nem tudom, mit problémáztok, nekem egyből leesett a tantusz, miről szólnak a reklámok.
Különben jók, hol lehet több ilyet találni?

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.01.13. 14:18:06

Denus
A kissé ironikusan, ivan from the ads of the world néven bejelntkező barátunk már belinkelte az ads of the world oldalt, ahol a wonderbra hirdetésekre keresett rá. Ott sokat megtalálsz.

rexter
Semmi baj, járj ide sokat, és kitanulod a reklámlogikát:)

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.01.13. 14:29:31

lionking 2008.01.13. 10:24:31
egyetértek :DDD

amúgy tök jó, 5letesek :)

Csééé 2008.01.13. 14:35:45

Remek:) 5letes:)
Tényleg nem a reklámokkal van a baj.
Fogyasztókkal.
Rengetegen néznek ki a fejükből és nem látnak.
Gondolkozol egy kicsit és már érteni is fogod.
Csak az emberek rohannak és nincs idejük gondolkozni.
Sokkal jobban megmarad ez a reklám benned, mint ...
Mindegy, vegyél tesco melltartót ha nem érted:)

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2008.01.13. 14:57:50

Elsőre nem értettem, minek a spirál ahhoz, hogy beletorzítsanak egy mellképbe :) A fene gondolta volna, hogy ez ilyen elemi erejű hatás.

Azzal meg semmi gond, hogy a melltartóreklám a férfiaknak tetszik, de a férfi magában nem vesz melltartót. A nő a férfinak akar tetszeni, vagy ha mégse, akkor előttem van a kép, ahogy apuci húzza magával anyucit ("lobog" mögötte keze-lába), hogy "megyünk melltartót venni".

dragy 2008.01.13. 15:16:12

hát egy csöppet egyet kell értenem csak norisszal, minimális angoltudással és egy kisiskolás gyerek értelmi szintjével már simán értelmezhető darabok.. szerintem csak felületesek voltak akik nem értették.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása