Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az élet rövid, válj el még ma!

Ezzel a meglehetősen meredek gondolattal hirdette magát tavaly nyáron egy válóperes ügyekre specializálódott ügyvédi iroda egy óriásplakáton. Lett is belőle nagy felhördülés, vitte a média a hírt messzire, tökéletesen beváltva ezzel a kampányt kiagyaló tulajdonosnő, Corri Fetman terveit. A plakátok kapcsán annyi médiamegjelenést kapott a kis cég, amiről addig álmodni sem mertek. Fetman asszony nyilatkozott az újságoknak, riportot adott a rádióknak, és még a tévébe is meghívták, ahol elmondta, hogy valami könnyed, mégis provokatív üzenettel akarta felkavarni az  unalmas es egysíkú jogi hirdetések állóvizét. Hát sikerült neki, ráadásul amíg a médiában forgolódott, sokan megismerték az arcát. Ekkor hívta fel magára a Playboy magazin szerkesztőinek figyelmét, akik fantáziát láttak a bevállalós, dúskeblű ügyvédnőben. Felvették vele a kapcsolatot, majd nemrég felkérték, hogy a Szerelem Ügyvédje néven vezessen egy rovatot az újságban. Hogy hitelesebb legyen az olvasók előtt, a biztonság kedvéért még egy fotósorozatot is készítettek vele, amin a vérbő jogásznő nem restellt megszabadulni felesleges ruhadarabjaitól sem. Érdekes elképzelés a rossz kurva szerepével ügyfelekre vadászni, nehezen tudom elképzelni, hogy egy feleség hozzá fordulna, ha válóperre kerül a sor. Bár lehet, hogy a válófélben lévő férjek voltak az elsődleges kiszemeljei, akik valószínűleg épp ilyen jogi képviselőről álmodnak. Sőt, a playmatté avanzsált jogász talán még a válóok előteremtésében is segítséget nyújt az ügyfeleknek, új értelmet adva a teljeskörű ügyintézés fogalmának.

Ez a példa is jól mutatja, mennyire előtérbe kerültek a a hagyományos csatornák mellett a különleges reklámozási formák, amelyek eddig nem járt utakon juttatják el az üzenetet a fogyasztókhoz. A botrányos, provokatív hirdetéseket sokszor a nagyobb cégek is tudatosan alkalmazzák, mert tudják, hogy a szencációhajhász sajtóra mindig számíthatnak, megsorozva ezzel a kampány hatását. Még ha sekélyes is volt, az ügyvédnő provokatív ötlete is telitalálatnak bizonyult. Ügyfeleinek száma megsokszorozódott, irodája az egyik legfelkapottabb válóperes irodává vált. Bár lehet, hogy valójában nem is ez, hanem a playmate karrier lebegett a lófejű Corri szemei előtt. Végülis mindegy is, célját így is, úgy is elérte.

Címkék: szex botrány köztér

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr92299848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mária 2008.01.17. 09:53:40

Menüpontok a cégesen: "...Press, Playboy press..."

:)))

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.01.17. 10:37:32

Mária
Hát nem rejti véka alá a gyöngyöm, az biztos:)

csibike · http://csibike.blogol.hu 2008.01.17. 12:45:49

Javasolni fogom a főnökömnek, mi is így toborozzunk pályázókat, hátha :D
Kár, hogy ma már csak a provokatív reklámok durrannak nagyot.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása