Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megmenti-e Elvis az állati dokit?

A kiinduló ötlet nem tűnt rossznak. Ha már a konkurencia szlovák családregénnyel, megatáncos meseátiratokkal és kissé retardált pénzkeltető Familia Kft-vel támad, legyen a CIB Banknak is saját, a végtelenségig vagy még annál is tovább folytatható reklámsorozata. Persze jól el kellett különíteni a többitől, ezért a szokásos családmodell helyett egy Joker-mosolyú állatorvost és egy szexuálisan túlfűtött, molett asszisztensnőt álmodtak meg a készítők.

A koncepció ígéretes volt, hiszen az állati dokinak hála egy-egy banki termék reklámozásánál elég volt felcsapni a Brehm állatenciklopédiát, és keresni valamilyen jószágot, amit egy közepes szójátékkal hozzá lehetett kötni az aktuális termékhez. Így lett a lakáshitel-kampány központi figurája egy csiga, így reklámozhatták egerek a megtakarítási programot, és így vált egy alomnyi dalmatából kényszeredett bankfiók-metafóra. A kezdeti lendület, és siker után azonban elkezdett akadozni a gépezet, a nézők kezdtek beleúnni az állatos poénokba. A készítők is érezhették, hogy ezzel a Dr. Bubós koncepcióval nem lehet a világ végéig kihúzni, ezért megpróbálták a főhősöket függetleníteni az állatsereglettől.

Talán a Szőke-Badár filmek sikere részegítette meg a készítőket, amikor egy pillanatra azt gondolták, ez a két karakter is készen áll arra, hogy elemeljék a rögvalóságtól. Így lett a doktorból Elvis, az asszisztensnőből túlsúlyos Marie Antoinette, akik egy jégtáncos jótékonysági bulin összefutnak, hogy néhány értelmetlen modatot és sokat sejtető pillantásokat váltsanak. Ezután a doki Elvisként tombol a színpadon, Ursula pedig groupie-ba oltott álombeosztottként rajong a főnökéért. Aztán jön a kegyelemdöfés, amikor megtudjuk, miről is szólt tulajdonképpen ez a farsangi jelenetsor. Ez volt kérem a nagy szám, ami majdnem akkora, mint az, hogy az Intereurópa Bank bekebelezett fiókjai fölé mostantól CIB-logó kerül.

Hát, ennél azért még a kezdeti csigás poén is mérföldekkel jobb volt. Talán mégis a jól bevált Noé vonalat kellett volna továbbvinni. Kihívhatták volna a dokit mondjuk egy gólyához, amelyik 33 édibédi fiókát nevel a fészkében. A fiókákról már egy mozdulattal átköthettek volna a fiókokra, megteremtve ezzel a szokásosnál is erősebb kohéziót a fő vizuális elem és a termék között.  Ehelyett megidézték Elvis agyonkoptatott szellemét. Hogy jó húzás volt-e, majd elválik.

Címkék: film bank

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr28300906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simon Bolivar 2008.01.18. 11:05:40

Na, már vártam, hogy szó legyen erről itt. Ez valami megvezsekedett gyönge. Az eredeti koncepció sem volt erős, de ezzel az állat nélküli állati dokival végképp kiherélték. Az utóbbi idők legnagyobb mellényúlása.

bb 2008.01.18. 11:53:29

és a legszebb, hogy igazából (világszinten) a IEB anyabankja "kebelezte" be a CIB-ét, csak itthon nem volt nagy esély, hogy a kisebb maradjon meg. Tehát végülis az IEB nyitott 1xx új fiókot :)

chimie · http://addict.blog.hu/tags/brief 2008.01.18. 11:53:43

Szerintem ez semmivel sem rosszabb, mint a nagy átlag. Azt viszont nem értem, hogy lehet egy bankegyesülést úgy kommunikálni, hogy "nyitottunk 33 új fiókot."

kukacka 2008.01.18. 13:10:21

Nekem valami azt súgja, hogy nem is volt forgatókönyv, csak valami jelmezben kizavarták ezt a kettőt a jégre, hogy rögtönözzenek valamit, csak éppen nagyon nem egy hullámhosszon voltak.

Hangyasav 2008.01.18. 13:43:51

Vannak azok a reklámok, amikben az "alsó-rajna-tirol-szászországi" tüchtig háziasszony, "dr. Ingridbergmann Schultz, fogorvos" osztott képernyőn tesz tanúbizonyságot a Böff wécétisztító rendkívüli mélymosó hatásáról. Nnna, kb. ennyire magával ragadó a dokiállatos reklám is.

Az elején sem tetszett, de voltak benne jó pillanatok, egy-egy jól sikerült gesztus vagy mosoly. De ahogy az asszisztensnő egyre kövérebb lett, úgy fulladt ki a sorozat is.

(A maca az Elvis-es szpotban már kifejezetten rémítően néz ki... hát igen, a kék súrlófény kíméletlen a hájhurkákkal) :o)

stonedraider · http://1sor.blog.hu/ 2008.01.25. 02:26:09

a "főnököm" csatakiáltás bárkit elrettent.
egy bank mint főnök, jesszumpepi.

johevi 2008.01.25. 12:47:19

Szerintem óriási zicert hagytak ki azzal, hogy a 33-ra nem Jézus kora ugrott be nekik.
"Isteni szám" vagy valami ehhez kapcsolódő szerintem ezerszer jobb ,mintaz óriási szám vagy mi...

Bloodika 2008.02.09. 19:34:05

Halitok pls mondjátok meg melyik zene szól!!!fontos lenne

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása