Nem is olyan régen szerepelt itt egy csokorra való,
Hitlert ábrázoló reklám, erre most szerencsétlen Adolfot újra előrángatták, hogy ismertségét és a vele kapcsolatos asszociációkat a marketing-kommunikáció szolgálatába állítsák. Most éppen a brazilok érezték úgy, hogy a Führerrel érdemes igazán kutyaeledelt reklámozni, ami így első hallásra elég furcsa ötletnek tűnik. Pedig a Pedigree kampányának alapgondolatával tulajdonképpen semmi baj sincs, sőt, még szellemesnek is mondanám. A "They don’t judge. They don’t hate. They don’t give up." fősorú hirdetések az ebeknek azt a tulajdonságát emelik ki, hogy azok gazdáikhoz akkor is ragaszkodnak, ha azok ezt a kutyahűséget nem érdemlik meg. Bush és Putyin példája is találó, hiszen mindkettőjükről közismert kutyaimádatuk. Azzal azonban, hogy a sorozat harmadik tagja Hitlert hozza példaként, a másik kettő is elég furcsa színezetet kap. Mert bár sokan vannak a világon, akik szívesen tennének egyenlőségjelet ezen államférfiak közé, mégiscsak szerencsétlen ez a párhuzam, amibe a készítők valószínűleg bele sem gondoltak. Pláne egy kutyaeledelt gyártó cég kampányától idegen ez egy kicsit, hiszen ha valami, akkor épp a politika az, ami hidegen hagyja az ebeket. Az már csak apróság, hogy ha Hitlert Blondival, az őt a berlini bunkerba is elkísérő németjuhásszal, Busht az utyuliputyuli Barney-jával ábrázolták, akkor miért pont szegény
Connie nem szerepelhetett a gazdájával a hirdetéseken. Ez persze csak kutyaszőrszálhasogatás, de annak jó.
Forrás:
adsoftherworld
Címkék: politika állatok