Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A marihuánától kövér leszel és kopasz

Legalábbis a Partnership For a Drug-Free America nevű szervezet új reklámfilmje szerint. Ebben egy fiatal srácot látunk, aki a szobájában szippantgatja a zöldet, amit egy érdekes metaforával ábrázolnak. Amikor a felgyorsított felvételeken a fiú előveszi a kis zacsiját, a fűből fokozatosan egy furcsa, hálózsákszerű gubót sző maga köré. Végül teljesen bebábozódik, hogy amikor néhány pillanattal később lefejti magáról a burkot, nem pillangóként, hanem egy pocakos, kövérkés férfiként bújjon ki belőle. A film szándéka szerint itt azt kellene éreznünk, hogy ez a marihuána kártékony hatása, de hát ilyen alapon a külsejükből kiindulva az összes BKV-ellenőrnek marihuánát kellett volna szívnia tinédzser korában. Ha egy vézna junkiet vagy egy karikás szemű, beesett arcú összezuhant alakot mutatnának, akkor talán működne a logika, de egy szimpatikus, középkorú vízvezetékszerelő nem hiszem, hogy bárkit is elrettentene.

Címkék: film drog nonprofit morbid

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr96310378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Caravaggio 2008.01.25. 10:01:29

Ááá, szóval ezért van... mindig mondja a doki, h életmódváltás meg több mozgás meg minden, de sosem hittem neki...

Mária 2008.01.25. 10:21:11

Ezt úgy kell érteni, hogy aki ezzel él, az megéri az ötvenedik szülinapját. Lehet, hogy a hatvanadikat is.

Ami a nem-iszok, nem-nőzök, nem-szívok férfiakra nem feltétlenül jellemző.

}:-)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.01.25. 10:22:24

Akkor én is ilyen voltam 15 évvel ezelőtt??
;)

bys · http://bys.freeblog.hu 2008.01.25. 10:23:28

Talán, mert a fûtôl nem egy "vézna junkie" vagy egy "karikás szemű, beesett arcú összezuhant alak" leszel, hanem egy ellustúlt, motiválatlan "szimpatikus, középkorú vízvezetékszerelő". :D

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.01.25. 10:25:01

cigiző
Milyen? Kopasz és kövér?

Mária 2008.01.25. 10:31:13

Bys: és a szakmunkásvizsgát nem is kell letenni? Az grátisz jár a füvezőknek?

S7i0r 2008.01.25. 10:46:19

Nekem bejön. Azért ez kissé finomkodóbb módja a prevenciónak, mint a "Halál az összes füvesre, gyökerestől írtsuk ki!" mottójú kampányok néhol a világban... :)

Caravaggio 2008.01.25. 10:48:04

Már megint basszák elfele a dolgokat.

A 60-70-es években (Ámerikában elsősorban) elterjedt nézet volt, h a fű csak az első lépés a droglejtőn, aki fűvezik az hernyózni is fog, és a végén lopni-csalni-rabolni és feldarabolja a húgát ésvagy meg..sza a szomszédasszonyt. Erről készültek idióta "felvilágosító" filmek szép számmal, term. olyanok által, akik még gyömbérsört sem ittak soha önfeledten. Ez már akkor sem volt igaz, és a nyilvánvaló hazugságra sokan reagáltak úgy, h ha nem igaz amit a fűről mondtak, akkor az sem igaz, amit a hernyóről mondanak: és ezen a ponton bizony sok-sok ezer ember faragott rá a sompolygásra, mert a heroin, a kokain, az amphetamin és később a crack bizony már más kategória, és arról lejönni már nem olyan egyszerű.
Úgyhogy csak óvatosan az ostoba felvilágosító filmekkel, guys!

d.t. 2008.01.25. 10:57:52

basszus, én pl. síelés, bicajozás, túrázás, vadvizi evezés stb. közben/után szoktam szívni....namostakkor mi ez a begubózás??

Fucksee 2008.01.25. 11:00:27

Egyébként a burok hasonlat teljesen életszerű, mind a pillanatnyi érzésre, mind a társadalomban megváltozott pozícióra pár év szívás után. De ezért nem börtönnel kéne felelni.

Fucksee 2008.01.25. 11:02:25

d.t. jól beszél:) kellenek az élmények!!! de mindent csak átgondoltan, s a maga idejében...

Roquentin 2008.01.25. 11:07:20

Szerintem sokkal hajlamosabb az joviális, kopasz és kövér vízvezetékszerelővé válni, aki soha nem szív füvet.

Nincs rosszabb és embertelenebb, mint teljes, tompult józanságban leélni az életet.

john carter 2008.01.25. 11:09:25

És mi lenne ha elmondanák a frankót? Mondjuk hogy a mértéktartás a lényeg. Vagy hogy ha scrizoféniára hajlamos vagy akkor arra jó lesz odafigyelni mert segít előhozni. Vagy hogy tanulni igen nehéz vele pl. Jó lenne ha végre valaki a lényegről beszélne és nem faszkodna kövér BKV ellenőrökkel.

Szerintem.

Bivalyné Húszéves Erzsi · http://www.bhsz.blog.hu 2008.01.25. 11:10:17

Fű nélkül is így fogsz kinézni. Felugrottál a füves vonatra, hogy nézzék a blogodat. Parasztvakítás, mint minden, amit a reklámosok művelnek.

0xFFFF 2008.01.25. 11:14:37

Nem inkább az az üzenete a spotnak, hogy a füves mellett észrevétlenül elmennek az évek és egyszer csak ott áll 40 évesen, és nem csinált semmit, nem tudott a saját lábára állni és csak néz, mint a birka ?

0xFFFF 2008.01.25. 11:15:52

Egyébként rossz üzenet :)

d.t. 2008.01.25. 11:17:13

john carter: az már nem lenne az igazi, akkor nem lenne mire fogni ezt az ostoba drogtörvényt ami ebben a szerencsétlen országban jelenleg hatályos. Eleve nem értem miért olyanok tartják a prevenciós oktatásokat akik csak könyvekből, vagy előadásokból ismerik ezt a dolgot. Olyanoknak kéne előadásokat tartani, akik csinálták/ják és elszálltak (egyik oldal) meg olyanoknak akik csinálták/ják és élni tudnak vele. Aki azt mondja nincs negatív hatása hazudik! Aki azt mondja, hogy veszélyes, meg első lépcső és BIZTOS, hogy továbblépés következik belőle, az is hazudik. Az igazság köztes....nagyon oda kell figyleni rá, ki, hogy és milyen gyakran hazsnálja. És ami a legfontosab: HÁNY ÉVESEN!!!!! Kialakulatlan személyiségű (12-19 éves...de írhatnék akár 12-22 évet is) GYREKEKERE kurva veszélyes lehet a cucc. De, azt, hogy én 30 évesen attól rettegjek, hogy meghurcolnak pár cigi miatt, mikozben 10éve dolgozom, adót fizetek, nem bűnözök....hát elmennek ám a jó ku..a a.....ba. Szerintem.

Caravaggio 2008.01.25. 11:19:07

bhesz:

még jó h te azonnal kiszúrod az ilyen átlátszó dolgokat és nem csinálsz olyasmit, h nehezen érelmezhető kommenttel látogatottságot generálsz a blogodnak :o)

Sam8888 2008.01.25. 11:21:50

Aha. Szóval ezért kopaszodok 10 éves korom óta. Meg ezért vagyok 90 kiló...

Roquentin 2008.01.25. 11:26:30

d.t.: igazad van, természetesen - éretlen, ostoba, önimádó, infantilis személyiségekre persze veszélyes a cucc.

Csak, azt hiszem, ezekre épp annyira veszélyes egy csomó egyéb dolog is: a reklámok primitív manipulációja, a demagógia, a nagyhangon zsolozmázott pszichologizáló féligazságok - vagy épp akár bármely legális drog.

Mondjuk el a frankót, john carter! Mért ennyire értlen, ostoba, önimádó és infantilis ez a társadalom?

labi 2008.01.25. 11:39:36

Na tessék...
Ha most elnézem magam, akkor lehet hogy ifjúkoromban szívtam? :)
Jó anyag lehetett, mert nem is rémlik. :)

d.t. 2008.01.25. 11:46:02

Mint minden más társadalmi kérdésben, itt is az oktatás és ismeretterjesztés lenne a célravezető. Nem a demagógia, félreveztés. Félelmkeltéssel nem lehet célt érni, ezt a történelem számtalanszor bebizonytotta már. Hiába tiltjuk a "büdös kölöknek", hogy csavarogjon, cigizzen....csakazértis megteszi. Szarik rá, hogy mik a következmények, a lényeg, hogy bosszantsa azt aki "parancsolgat" neki. Ezt csak nagyon jó neveléssel lehet megakadályozni. Nem azzal, hogy: "Kisfiam, ha megtudom, hogy drogozol, úgy pofánverlek, hogy 2 hétig csengeni fog a füled". Viszont ha én leülök a kissrácommal (majd ha lesz), és elmesélem neki, hogy hogy is működnek ezek a dogok, mire kell nagyon figyelni, mik negatív hatásai, szerintem elég értelmes lesz ahhoz, hogy lássa, nem bántani akarom, csak óvni. Ehhez viszont az kell, hogy olyan beszéljen róla, aki élt/él benne. Nem olyan aki csak riogatni, félelmet kelteni, tilteni és parancsolgatni tud.
A legnagyobb baj, hogy a társadalom egy kapal alá veszi a "füveseket" és a kőkemény hernyósokat, kokszosokat....AZ a baromság, hogy "egy idő után mindent megtesznek, hogy meglegyen a napi adagjuk"....nos, ez az utóbbi két kategóriára igaz valószínűleg igaz, sőt a hernyósra tuti.
De olyat, hogy valaki FELNŐTT FEJJEL lopjon, hogy el tudjon szívni 1-2 cigit.....hááát, aki ezt állítja barom. A gyerekekre gyakorolt hatását már kifejtettem, náluk bőven előfordulhat, hogy elvesz ezt-azt, hogy fedezze a "jókedvet". Pont ez az ami miatt őket RENDESEN fel kéne világosítani.

bspbsy 2008.01.25. 12:20:54

a társadalom teljesen jól teszi hogy egy kalap alá veszi a füveseket és a hernyósokat.

főleg hogy a füvesek rosszabbak.

a legnagyobb gond éppen a fűvel szembeni tolerancia, az hogy beképzeljük hopgy a fű ártalmatlan - de nem az!

nem az egészségkárosító hatások számitanak, nem ezzel kell valaki ijesztegtni, egyrészt senkit nem hat meg, másrészt hogy egy hülye mivel teszi tönkre magát, az a saját dolga.

a társadalmi hatás számít. egyrészt az hogy a füvezést menő dolognak tartják, ártalmatlannak, csak azt nem akarja észrevenni senki, hogy jópár ember van aki orrbaszájba füvezik, vagy már csak fűvel tud aludni.

és a hatás problémája előjön előbb-utőbb a hétvégi füveseknél is. mert a rendszeres füvezés hatására nagyjából mindenki hülye lesz mint a segg, megbízhatatlan lesz, szarik mindenre, előbb-utóbb a spangli lesz az első a sorban.

jön a szar duma, "nem okoz függőséget", "természetes", meg a többi röhejes érv: már eleve a cigi is függőséget okoz, remegnek érte a dohányosok - jaj tudom erre is vanak okos érvek, hogy a fű más! - de a fű biztos nem, jó példa az, aki nem tud nélküle aludni!

a fővel a legnagyobb gond hogy alattomos, nem veszed észre, hogy egy nemtörődöm segg lettél tőle. nem fog kinyirni mint a heroin, nem fogsz lopni érte, csak szépen elbaszod a munkahelyedet, a barátaidat stb. általan, perzse nem azért mert "belőve" kóvályogsz és ezen kiakadnak, hanem csak mert "nem lesz kedved" bizonyos melót megcsinálni, nem tartod az ígéreteidet és sorolhatnám - mindenbe beleszarsz szépen, nincs stressz mert ott a joint!

aztán majd eljön az idő - ha hagyjuk - hogy reggel nem lesz kifli, mert a pék beszívott este és szarik bele!

ez ellen semmilyen idióta felvilágosító film nem segít. aki nem érti meg hogy szar alak lesz a fűtől és embernek kell lennie, azzal semmit nem tudsz kezdeni!

Zoli 2008.01.25. 12:39:24

Halló!

Nem veszitek észre, hogy ez miről szól? Ha szívsz, akkor egyszerűen képtelen vagy a fejlődésre, gyarapodásra, új dolgok észrevételére és befogadására. 40 évesen is otthon ülsz, nincs motivációd, nincs célod, nincs jövőd.

Ja persze, nem veszed észre, hiszen elszívtad az agyad...

Zoli

xyx 2008.01.25. 12:45:16

Kedves bspbsy,

Leragott csont ez az egesz vita ugyhogy talan nem is erdemes belemenni, ugyse fogjuk meggyozni egymast.

Naszal kulfoldon elek, juniusban diplomaztam egy eleg nivos egyetemen, beszelek negy nyelvet, meg le sem diplomaztam es mar allashoz jutottam, sokat (heti 48 orat vagy tobbet) dolgozom es baromira elvezem, jol fizet, par honapon belul minden ugy all h eloreleptetnek. Ezenkivul van baratnom, rendes bekes jo parkapcsolatban elek, sajat lakasom van, aktiv tarsasagi eletet elek, eljarok muzeumba, kirandulni, buliba.

Jo par eve szivok, gondolom a fentiek alapjan egyertelmuen latszik is, hogy folyamatosan epulok le.

Na hagyok mindenkit tovabb vitatkozni.

Udv

d.t. 2008.01.25. 12:58:32

Én is lassan 10. éve dolgozom itt a cégnél, és a főnökömmel tökéletesen jó a viszonyom, az állásom teljesn biztosnágban van, ráadásul van egy elég sok felelősséggel járó másodállásom is. Egészen pontosan 2000 óta szívok. Ahogy teltek az évek egyre jobb pozícióba kerültem itt a cégnél, egyyzerűen azért mert LEHET RÁM SZÁMÍTANI, akár túlóráról akár valami nehéz feladat problémamegoldásakor. A másodállásom (akváriumokat csinálok) úgy megy, hogy szinte nem győzöm meló mellett, ráadásul a kuncsaftok egymástól kapják a címemet/tel.számomat, így ez nekem elegendő bizonyíték arra, hogy ott is jól és lelkiismeretesen végzem a dolgom. Hülye lennék amúgy is nem odafigyelni, amikor többszáz (néha párezer) liter vízről van szó, ami szarrá áztathatná a lakást/házat az én felelőségemre.

Amit bspbsy állít jórészt igaz. DE CSAK ABBAN AZ ESETBEN HA GYEREKKÉNT KEZD NEKI AZ EMBER.
Szeretném tőle megkérdezni, hogy mégis mi alapján írta le mindazt amit leírt. Talán Ő maga járt így vagy valami ismerőse? Ha igen, kérem írja meg HÁNY ÉVESEN élte át ezt a leépülést. Vagy azt mondja meg kik azok akiken ezt látja.

Rengeteg ismerősöm van aki csinálja. Kamionostól az étteremtulajdonosig. Még pék is. És minden reggel 4kor kel (vagy mikor), és csinálja a dolgát. Az is igaz, hogy mindegyik 25 évnél idősebb. Alkoholista sem lesz mindenki, éppúgy ahogy fűtől elbódult, céltalan, kiégett zombi sem. Ennyi erővel tiltsuk be a szeszt is, mert az aki fűfüggővé válik és leépül az majdnem biztosa az alkoholizmus útjára ugyanúgy rátévedne.

Nem a legalizációt támogatom (br számos érvet fel tudnék sorolni mellette...de ugyanennyi ellenérvet is), de a börtönnel való fenyegtőzés (ami ráadásul csak fenyegetőzés marad mindíg) felnőtt emberek esetében nem visszatartó erő, inkább megalázás.

d.t. 2008.01.25. 13:00:53

A pár kihagyott betűért, esetleg szóért elnézést, de közben 2x hívtak telefonon. Csak ízért írom, nehogy ráfogja valaki ezt is a fűre... :o)

Trasher 2008.01.25. 13:07:16

Nem értem miért baj az, ha az ember 50 éves korára úgy néz ki, mint egy 50 éves. Ez is tipikus nyugati baromság, hogy legyünk fiatalok mindig, és ha 30 elmúltál, lődd főbe magad.

Ámerikában ez a divat, itthon meg örül az ember, ha megéri a negyvenet. Szóval a kedves blogírónak üzenem: gondolkodjon hazai körülmények között!

Egyébként itthon még a cigi meg a pia a legnagyobb probléma, szóval ezen kell görcsölni, nem a füvön. Most ha a füvezésbe belehal valaki, az az ő baja, viszont ha valaki gázol vagy agyonver valakit az már nem. Ennyire egyszerű.

Mike36 2008.01.25. 13:14:28

jaja, egyetértek veleld, reklámbuzi

bspbsy 2008.01.25. 13:32:32

trasher és ha abeszívott barom elgázol valakit az jó?

többeknek: itt a kulcsszó a mérték. lehetne ennyiből bármit, csak elég ritkán kell.

ha valaki néha bepiál, nem lesz rögtön alkoholista, de a felhazsnálók többsége NEM TUD mértéket tartani.

nekem van pár haverom aki néha elszív egy spanglit, és semmi baja.
közben láttam jó párat aki hülye lett tőle mint a segg, de természetesen nem vették észre magukon.

ti a két csoport közül valamelyik vagytok. egyet nem kell elfelejteni: te mindig marha elégedett leszel magaddal, soha nem fogod észre vennei azt sem ha már totálgyopár vagy!

mi alapján állítom? tapasztalat, egyik se gyerekként kezdte, de egy pár év alatt gyökér lett. meló? faszom, nincs kedvem, telefon kikapcs, oda se szólok, hadd hivogassanak.

TIPIKUS füves dolog. abba gondoljatak bele, hogy mucsaröcsögén a tizenévesek unalmukban nem tudnak semmit csinálni, szívnak minden nap, mi lesz az agyukkal pár év alatt?

én pontosan tudom a füves ismerőseimen hogy mikor szívnak napi szinten és mikor ritkábban, meglátszik!

a piát és a cigit nem tudod betiltani. ezt még lehet. persze itt mindkét oldal, mind a bebörtönzés, mind a legalizáslás röhej!

de az is röhej hogy milliárdokért tök feleslegesen oktassunk embereket hogy a "fű rossz", "a fű káros" ezt körberöhögik.

alapjaiban ezzel az idióta hedonista társadalommal van probléma, piálni, füvezni, szemét kaját enni menő, ezt sugallják a filmek, reklámok, minden, mindenben csak az élvezet számít, nem a tartalom.

azon kéne elgondolkozni hogy miféle szórakozás az, amikor egy halom hülyegyerek összeül és röhög összevissza bambul maga elé?

nopancakesfortoday 2008.01.25. 13:46:22

"azon kéne elgondolkozni hogy miféle szórakozás az, amikor egy halom hülyegyerek összeül és röhög összevissza bambul maga elé?"

De mennyire el kéne rajta gondolkodni. Meg azon, hogy milyen élet az, amikor ahhoz, hogy jól érezd magad, az kell, hogy elkábulj. Ez nem menő, hanem szomorú.

GergoV 2008.01.25. 13:52:05

Kár, hogy nem valami sápadt arcú wannabe-rasztát raktak bele, azok sokkal gusztustalanabbak... :D

xyz 2008.01.25. 14:02:42

bspbsy: Nagyjabol egyetertunk, csak mas szemszogbol nezzuk az egeszet. Engem az dobbent meg egyre inkabb, ahanyszor hazajarok, h mennyire normalis dolog Mo.-n folyamatosan pialni, "vicces" dolognak szamit ha valaki ket napon at ki van utve piatol.

Felreertes ne essek, en is pialok, de ami otthon zajlik az kulonosen durva. Statisztikak szerint minden tizedik embernek alkoholproblemaja van Magyarorszagon. Ha sarkitani akarok, mondhatom azt hogy Mucsarocsogen nagyobb az eselye, hogy tizennegy eves koruktol kezdve be vannak baszva, aztan egesz nap a kocsmaban ulnek, verik a feleseguket, keselnek, stb., mint hogy betepve rohognek egesz nap.

Azt meg csak futolag emlitem meg, hogy Magyarorszagon fogy a legtobb cigaretta/fo az egesz EU-ban, ez a statisztika valamiert baromi ritkan hallhato otthon. Gondolj bele, ez mennyi kidobott penzt es problemat jelent a tarsadalomnak.

Egyetertek, hogy sok bajt okoz ha valaki tulzasba viszi a fuvezest. Szerintem igenis fontos az oktatas, az eltereles, es epp amiatt kidobott penz, mert 'a fu rossz, megdoglesz te drogos vazze' uzenet megy at most, ahelyett, hogy ertelmesen felvilagositananak. Viszont ennel ezerszer fontosabb lenne az alkoholrol es a cigirol oszinten beszelni. Gondolj bele, mennyit nyernenk azzal, ha a fuvesek 1%-a abbahagyja, es mennyit azzal, ha a dohanyosok es kemenyebben pialok 1%-a hagyja abba. Te melyikbe fektetnel?

bspbsy 2008.01.25. 14:12:09

igen, telejsne ugynaarról bezsélünk, nálam csak egy a sorbana fű. marha vicces és menő bebaszni meg szétszívni magad, a komolyabb 67 óráés hétvégi pörgésről nem is beszélve.

semmi baj ha valaki piál. továbbmegyek, néha elszivsze egy spanglit, az se gáz. sőt, bedobsz egy bogyót,. 6 órát dugod az asszonyt, belefér - megfelelően ritkán!

de hogy a szabadidőnek és a szórakozásnak mindez SZERVES része, ALAPJA, ez nagyon durva!

ugyanigy gondolom mint te, az alkoholról és a cigiről ugyanígy kéne beszélni (én ezt meg is fogom tenni csurgón nemsokára, mert meghívtak) MIND jellemkérdés alapvetően.

hát nem nagy ügy kimatekozni, hogy melyik 1% a jobb buli!

john carter 2008.01.25. 14:18:12

bspbsy:

egyetértek: a mértéket kéne betartani

xyx, dt:

magam is hasonló cipőben járok, nem érzem magam leépültagyú motiválatlannak (multik meg középvezető, 4 országban meló, etc)de kurvára utálom hogy nem néznek felnőtnek és ijesztegetnek meg baszogatnak.

Az embereknek meg kell hagyni a hülyeséghez való jogot. Ha korrektül elmondják mi a pálya, döntsd el magad, aztán hagy dolgozzon az evolúció. De hogy demagóg faszok állítsanak falhoz, ahoz kurvára nincs kedvem. Mikor akartam én meggyőzni bárkit is hogy gyújtson rá? Ha csak magamnak ártok, akkor lesznek szivesek békén hagyni.
Igen, ha valaki betépve vezet ürhajót, toronydarut, vagy autót azt büntessék. Felelősséget és mértéktartást kellene oktatni nem demagógiát.

bspbsy 2008.01.25. 14:46:56

a baj azzal van, hogy mivel a mérték nem ellenőrizhető, normális mérték nem betartatható a legtöbb idiótával - ez nagyon jól látszik az alkoholnál is - muszáj tiltani!


ördögi kör, mert kriminalizálni viszont röhej, nem lehet azért lecsukni valakit. az meg marha álszent, hogy mindent a kereskedőre fogunk!

egyébként miért jó, ha ártasz magadnak?

sensimilla 2008.01.27. 11:23:48

Én pont az vagyok, akit itt elrettentő példaként emlegettek. 13 voltam mikor először szívtam, és a gimi alatt is mondhatni rendszeresen. Azt hiszem ez nevelés, és inteligencia kérdése. Most 22 vagyok, jövőre ilyenkor diplomázom, amióta az eszemet tudom dolgozgatok itt-ott ahogy suli mellett meg tudom szervezi, két éve saját autót vezetek, egyszer volt egy gyorshajtásom, de amúgy semmilyen szabályszegés, főleg nem koccanás vagy ilyesmi. Mindig bekötöm a biztonsági övet, nem vezetek ittasan, stb...
Mindemellett egyedül vezetgetem a saját kis háztartásom, és felelek a sajátomon kívül még egy életért, kiskutyát nevelgetek, elég sikeresen.
És tisztában vagyok azzal, ha beszívok reggel, akkor apatikus leszek, és nincs kedvem dolgozni menni, ezért aztán nem szívok be reggel. Ez ilyen.
Ezzel nem azt mondom, hogy okos dolog volt olyn fiatalon beleugrani ebbe az egészbe, sőt hiba volt, amivel tisztában vagyok, de nem csúszott félre az életem, pontosan úgy élek, ahogy tizenpár éves koromban is terveztem, és minden rendben van.
És ebben sokat segített, hogy a szüleim mindig nyíltan és őszintén beszéltek velem, sosem kellett hazudoznom nekik, amikor úgy látták kamaszkorom delén, hogy nem vagyok kiegyensúlyozott, elvittek pszihológushoz, tanultam önismeretet stb.
És pontosan ismerem a füvezés negatív következményeit, ennek ellenére nagyon szeretek egy hosszú nap után leheveredni a kanapéra, elszívni egy cigit, nézni valami butaságot a tv-ben, és adni a kulináris élvezeteknek:D

Persze mai aggyal már én is felháborodok a gyerekkori füvezésen, bár pont nekem nem kellene...

Dr. Kutvolgyi Laszlo 2008.01.29. 00:56:42

Én is kb. 5 éve szívok hébe-hóba, hétvégente stb.Egyszer nyáron voltam Amszterdamban 2 hétig, mondanom se kell minden nap tök be voltam tépve, de nem lett tőle semmi bajom. Jövőre diplomázom, eddig a 3 év alatt minden tantárgyból tökéletesen levizsgáztam, nyelvet tanulok, nem érzem magam hülyének. :)
Mindig azt mondják hogy a fű a kapu a drogok felé, igen, de ennyi erővel az első sör is kapu az alkoholizmus felé.
Ja mellesleg nem iszom... :) Egy szó mint száz, jelenleg sikeresnek tartom magam. :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása