Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egzotikus zavargásnéző körút Kenyában

A napokban már volt szó egy hasonlóan szerencsétlen bannerkihelyezésról az Indexről. Akkor a  kirúgása után lövöldöző téti férfiről szóló cikk mellett egy álláskereső site bannere volt látható. Ezt látva küldte el nekem CsB ezt a szintén elég hajmeresztő ad placementet.  Ebben az esetben az akkor még csak 250 halottnál járó kenyai zavargásokról szóló beszámolót sikerült megszakítani egy bannerrel, amelyben éppen Kenyába hirdetettek egzotikus utazást. Hát, ha ez nem hozta meg az emberek kedvét egy vad, afrikai kalandhoz, akkor semmi.

Címkék: baki online

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr46309957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BraviaBoy 2008.01.25. 13:58:04

Nem tudom miért nem lehet ezekre figyelni...Vagy legalább akkor már valamilyen morbid, vicces dolgot kitalálhatnának, mint pl. rendkívűli hiperakciós last minute út, csak oda....

kemenes 2008.01.25. 23:11:03

Ez jobb, mint a múltkori:)))
Index rulez!

trixi 2008.01.26. 10:35:16

Szerintem ezt már direkt csinálják. Megpróbálják a célcsoportnak kommunikálni a hirdetést. Elvileg erről szól az ad-pleacament, nem? :)
Egyébként arra nem gondoltatok, hogy írtak esetleg egy motort ami automatikusan oda rakja ki a hirdetéseket, amilyen tag-ek vannak a cikkben és a hirdetésekben is. Így logikus lenne mindkét baki.

GYUSZI BACSI · http://www.fizetesem.com 2008.01.27. 11:00:17

szerintem meg

1) úgysem oda visznek nyaralni (:

2) ők viszik ki a terroristákat, akik a célcsoportja ennek a hirdetésnek

béla 2008.01.27. 16:10:45

én láttam ilyen kenyás-zavargásos cikknél konkrétan a zavargásokra utaló ongo reklámot az indexen, szal szerintem ez sem véletlen volt.

Hangyasav 2008.01.27. 21:29:57

Nos,

tudom h lehetne vicceset is kommentelni, de ma inkább komolyat. Beszéltem erről egy barátommal, aki ilyesmivel foglalkozik, és ez azért van, mert az aktuális hirdetéselhelyező rendszer a beágyazott tag-ek alapján helyzi el a hirdetéséeket, és az ostoba gép a kontextust nem tudja értékelni. Úgyhogy sok-sok ilyen baki lesz még, és sok-sok móka és kacagás a részünkről.
Automatic ad-placement rulez!

WToma · http://lazalom.blog.hu 2009.03.17. 22:54:22

Pedig nem is új dolog, én még régebben mentettem ilyen képet:

sohivatal.uw.hu/egyeb/index2.jpg

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása