A tipográfusokat eddig vagy nem érdekelték a meztelen nők vagy csak nem gondoltak rá, hogy a kellemest a hasznossal is összekössék, és csupasz női testekből alkossanak betűket. Így aztán az írás feltalálása után érthetetlenül sokáig kellett várni arra, hogy megszülessen a férfiszemnek legkedvesebb betűtípus, amellyel írva még feleségek által összeállított bevásárlólistát vagy az autón talált büntetőcédulák szövegét is boldogan olvasná mindenki. A szemrevaló megoldást egybként a németországi Playboy magazinnak köszönhetjük, ami így akarta felhívni a férfiak figyelmét arra, hogy a lapban nem csupán VV Anikó német megfelelőjének strandlabda-mellei vannak, hanem tartalmas cikkek és interjúk is. A hirdetésen az ötletes módon megalkotott betűkkel (kevencem az umlautos a) a Wer sagt, dass Männer nicht gerne lesen?, azaz a Ki mondta, hogy a férfiak nem olvasnak szívesen? mondatot írták ki. Ezzel csak egy baj van, mégpedig, hogy szerintem épp ellentétes a készítők szándékaival, mivel így a hirdetés sokkal inkább egyfajta összekacsintásként működik. Hogy tisztelt urak, Önök is tudják, mi is tudjuk, hogy igazából a celebcsöcsökért veszik a Playboyt, de teszünk bele azért betűket is, hogy egy fokkal jobban érezhessék magukat, mintha a Ragadós Mellek legújabb számát kellene kérniük az újságárusnál. De ilyen apróságon ne akadjunk fenn, inkább mélyedjünk el a tartalmas olvasnivalóban, és szívjuk magunkba a tudást.
Címkék: szex print látvány