Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mindenki a szegény kreatívokat bántja!











A One Show Award kampányáról, amely a kreatívok iránti empátiára építve győzködi az érintetteket a nevezés fontosságáról, a múlt héten már volt egyszer szó. A napokban azonban egy újabb elemére bukkantam ennek a reklámszakma legbelsőbb összefüggéseit boncolgató kampánynak. A humoros kedvükben lévő rendezők ugyanis a 3 film mellett készítettek egy miniszájtot is, ahol a jól ismert pac man játékot játszhatjuk egy kicsit átalakított formában. A Hack Man-re keresztelt verzióban a főhős nem egy szimpatikus sajtfej, hanem egy ügynökségi kreatív, akit marslakók helyett az Összezavarodott Planner, a "Yes Sir" Account Director, az Ijedt Ügyfél és az Ijedt Ügyfél Felesége üldöznek a labirintusban. Szinte lehetetlen a túlélés, ebből a csapdából nem menekülhet senki!

Címkék: játék humor online reklámverseny

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr17316114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chihiro 2008.01.30. 13:16:10

Megcsináltam az első pályát, de a másodikon kétszer is elkapott az ügyfél felesége:))

Simon Bolivar 2008.01.30. 14:04:17

A játék újabb telitalálat, látszik, hogy a srácok ismerik a reklámosok világát. Nekem legjobban a Scared Client figura tetszett, ez jellemzi legjobban a marketingesek hozzánemértésből, és döntésképtelenségből adódó attitűdjét.

Hangyasav 2008.01.30. 14:22:20

Hát tessék, ezért nem jutok soha feljebb, hiszen még egy nyavalyás PackMan-en sem jutok tovább a 2. pályánál! Én meg már mélyebb okokat kerestem, mint a tehetség meg a kreativitás meg ilyenek hiányát... most azért megkönnyebbültem! :o)

Egyébként ritka sz@r napom van, de ez most felderített! Köszi RB!

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.01.30. 14:27:52

Hangyasav
Gyakorolj, különben semmi sem lesz beéőled.

Amúgy meg csak hajrá-hajrá, most mindenki belekóstolhat a sokat irigyelt kreatívok mindennapjaiba.

Hangyasav 2008.01.30. 14:43:43

Minek?

Évekig gyakoroltam, de a "Yes Sir" Account Director elkapott, és visszadobta a kreatívokat átdolgozásra, amikor a Clients Wife szuka sarokba szorított azzal, h a szexuálisan frusztrált férje nem tud dönteni amíg nem lát 3 újabb tervet...

Szegény Én :o(

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.01.30. 15:32:25

Még három újabb terv...és néhány sokadik határidő utáni módosítás, szarakodással. Ezt a játékot játszom a valóságban tíz éve...Képernyőn szórakoztatóbb.:-(

blogart · http://blogart.blog.hu 2008.01.30. 15:34:30

Egyébként valaki irigyeli a kreatívokat...csak szánni szoktak:=)

◄ViZion 2008.01.30. 15:52:42

Nekem az a legszimpatikusabb, amikor egy kisebb novellát kitalál az ügyfél szövegnek, persze minden legyen színes és kiemelt, hiszen FONTOS!!!
... és mikor megmutatom az egészet kb. 4pt betűvel,mondom, hogy ez nem olvasható, erre:
NEM GOND, CSAK LEGYEN OTT A SZÖVEG...
fak
és persze monitoron, 300 %-on még olvasható, tehát nyomtatva is tutira jó...

bys · http://bys.freeblog.hu 2008.01.31. 11:27:17

A Pac-manrôl mindig az Apeh logó jut eszembe, amin a nagy csúnya kék,és gonosz Apeh-Pacman bekaja a kis sárga élniakaró kényszervállalokozót... :D

www.mediatop.hu/news/42/Ado-apeh.jpg

stardust 2008.02.02. 11:33:48

Nyertem!
A plannerről kiderült, hogy meleg és kirúgták, a beszari client felesége félrekúrt az ökkánttal a "Nyaljuk ki egymás seggét ügyfél-ügynökség partyn". Valószínüleg félreértették ezt a nyalásdolgot. Clienték válnak, ezért client idegösszeroppanást kapott, otthon fekszik és remegve minden négyzetbe pipát rak. Ökkánttot szintén kirugták, ezért kénytelen rendes foglalkozást keresni...

...felébredtem. vuubazzeg.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása