Hogy lehet a leghatásosabban felhívni az emberek figyelmét arra a szörnyű gyakorlatra, hogy anyák úgy szabadulnak meg nem kívánt gyerekeiktől, hogy egész egyszerűen a kukába hajítják őket? Tegyünk "Baby On Board" feliratú matricákat magukra a kukákra, ahol az üzenet a legváratlanabbul és legközvetlenebbül éri az embereket. Kegyetlenül egyszerű. Mióta láttam ezt a reklámkampányt, nem tudok úgy bemenni a kukatárolóba, hogy ne hasítson belém a félsz. Nem tartok attól, hogy a fedelet felnyitva valóban találok ott egy csecsemőt -bár ez sincs teljesen kizárva - de mindig eszembe jut, hogy valahol, valaki lehet hogy éppen most szembesül a szörnyű ténnyel, hogy az általa kinyitott szemetesbe egy csöppséget dobott valaki. Nem vagyok képes felfogni azt a lelkiállapotot, amiben azok a szülés után lévő nők vannak, akik ilyen kétségbeesett és barbár tettre ragadtatják magukat, ezért elítélni sem akarom őket. Az viszont biztos, hogy mindent meg kell tennünk annak érdekében, hogy azok a csecsemők, akiket eltaszít magától az anyjuk, egy kuka vagy egy pottyantós budi mélye helyett inkább egy inkubátorba kerüljenek. Ha ehhez ilyen sokkoló hirdetések kellenek, mint amit a milánói JWT készített az Amici Dei Bambini nevű civil szervezetnek, akkor legyen.
forrás:
ibelieveinadvertising
Címkék: nonprofit morbid