Végre valahára összeszedte magát a nyomtatott sajtó, és egy olyan újítással rukkolt elő, amely alapjaiban fogja megrengetni az online hirdetési piacot. Mert hogy is lehetne versenyezni az újságokkal, ha azokban ezentúl nyalogatható hirdetéseket lehet elhelyezni, mint ahogy azt a
Welch's szőlőital és a People magazin példája is mutatja. Érdekes elgondolás, én mégsem jósolok nagy jövőt neki. Vagy akad valaki, aki szívesen nyalogatna szintetikus anyagokat a HVG oldalairól? Én például imádom a Nutellát, ennek ellenére nehezen tudom elképzelni, hogy bárki képes lenne azt olyan gusztusosan elhelyezni mondjuk a Heti válasz belső borítóján, hogy én megkóstoljam. Ráadásul azt is figyelembe kell venni, hogy a magazinok általában több kézen is átmennek, nemcsak egy ember olvassa őket. Már családon belül sem szerencsés, ha van egy előkóstoló, de képzeljük el, hogy egy fogorvosi váróban kellene megkóstolnunk egy hirdetést, amit előzőleg valaki már lucskosra nyalogatott. Uáh...
És akkor még nem beszéltünk azokról a kellemetlen helyzetekről, amelyeket a férfimagazinokban elhelyezett hasonló hirdetések nyalogatáskor átélhetünk. Hogy nézne ránk egy tisztességben megőszült nagymama a piros hetesen, miközben mi a Playboy egyik belső oldalát nyalogatjuk szenvedélyesen. Hiába mutatnánk neki, hogy mi csak az új Knorr paprikácsirke szószt kóstolgattuk, már nem jönnénk ki jól a dologból.
forrás:
Wall Street Journal
Címkék: print pia elmebaj