Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Harc a ráncok ellen

Vannak szimbólumok, amik univerzálisak, mint a kereszt, a jin-jang, a spirál vagy a Pause gomb. A körbe rajzolt két párhuzamos vonal talán még ismertebb is, mint a többi, hiszen a digitális korban generációk nőttek fel Discman-nel és MP3-játszóval a zsebükben vagy a DVD távirányítójával a kezükben. Ez a kis jel nyelvtől függetlenül, szerte a világon ugyanazt jelenti: tetszőleges időre megállíthatjuk a (virtuális) időt.

A női ráncok elleni küzdelem egyidős a Willendorfi Vénusz-szal, és örök, mint a Világosság Urának és a Sötétség Fejedelmének a harca. Mi több, az érintettek is akkora vehemenciával harcolnak a bőr öregedése ellen, mintha magát a Sátánt kellene visszarugdosni a mélybe. Ellentmondásos dolog ugyanakkor, hogy a kozmetikaitermékek hirdetései kb. annyira szellemesek, mint Árpa Attila felvezetői a Mokkában. Éppen ezért szinte mindenki automatikusan továbblapoz vagy csatornát vált, ha meglát egy ránctalan arcocskáját büszkén hirdető 13 éves modellt, vagy a hurkáit öntudatosan vállaló fehérneműs nőt. A szemránckrémek reklámjai fej-fej mellett küzdenek a tamponreklámokkal a Legsablonosabb Hirdetés kategóriában.

Talán a sok napsütés teszi, vagy az üzekedő tevék látványa, mindenesetre a dubai-i TBWA\RAAD kreatívjai bravúrosan oldották megazt a feladatot, hogy megállítsák egy pillanatra a lustán lapozgató ujakat, és mire észbe kapunk, már azonosítottuk is az akvamarin-kék háttéren világító fehér kört. Mire észrevesszük a diszkréten meghúzódó packshotot, már át is jött a lényeg: megállíthatod a ráncokat! Nincs mese, megfogtak minket, mielőtt védekezhettünk volna.


forrás: adblogarabia

Címkék: látvány kozmetikum

2008.02.20. 14:00 Hangyasav 23 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr98346720

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Remy 2008.02.20. 14:20:43

Gyönyörű ez a hirdetés, és az ötlet is nagyon tetszik. Bár a q10 mint csodafegyver kissé nevetséges, azóta rengeteg új, szintén hatástalan, de jól csengő varázsszót találtak már ki.

Simon Bolivar 2008.02.20. 14:36:02

Téyleg ritka a jó kozmezikai hirdetés, bár az oil of olaz reklámjai általában jók. Most is van egy sorozat, hol nők korát írják ki számokkal. A számokra krémpöttyöket tesznek, így a 48-ból például 43 lesz.

Tanárúr 2008.02.20. 15:43:50

Pofon egyszerű, és ettől jó.

Cicababa 2008.02.20. 15:47:41

Mondjuk at, hogy valaki így nyúljon a krémbe, mintha bödönből venne ki zsírt, az durva.

dnd 2008.02.20. 16:18:11

Szerintem ez majd 15 év múlva lesz zseniális, amikor a "Discman-nel és MP3-játszóval a zsebükben vagy a DVD távirányítójával a kezükben" felnőtt generációk elkezdenek ráncosodás elleni krémeket használni :)

A mai negyvenes nők szvsz. előbb asszociálnak a malacorra, vagy a konnektorra.

Mária 2008.02.20. 16:53:39

Cicababa: valóban érdekes akkor, amikor a legújabb trend az, hogy a krém egyáltalán ne érintkezzen a levegővel... és a VALÓBAN jó krémek nem is érintkeznek.

A Nivea, mint arckrém gagyi, ezért van szüksége jó reklámra, ami eladja a cuccot.

stardust 2008.02.20. 17:16:36

Ó csodálatos NŐK!
Fűszerei a sivár férfilétnek!
Bámulatos, ahogy megvilágítjátok a dolgok - általunk ismeretlen - aspektusait.
Csókolom a kiszdihándotok!
Imádlak benneteket!
Komolyan!
Komolyan!!!

SueSue 2008.02.20. 22:33:53

abszolút egyetértek Cicababával, normális esetben nem így veszik ki a krémet:

1., a középső ujjunk jobb esetben hosszabb, tehát nem tudunk 2 ugyanolyan vonalat húzni, még akkor sem, ha ez a Pause-hoz pont jól jönne (esetleg a jobb és a bal mutató egyszerre való használatával)

2., oldalra döntjük az üveget, mert a körmünk alá megy így a krém.

Magam előtt látom Mel Gibsont a "Mi kell a nőnek"-ből

folba 2008.02.20. 22:53:20

Ha nem magyarázzátok el, akkor soha nem esik le, pedig 5 éve sehová sem megyek az aktuális zenelejátszóm nélkül...

cyan 2008.02.20. 23:05:46

dnd 2008.02.20. 16:18:11
ezt kikérem a 40-es nők nevében! majd 30 évvel ezelött volt már walkman-om, meg kazettásmagnóm. mindkettőn volt pause gomb :)
amúgy télleg malacorr :D

Mária 2008.02.21. 08:41:43

DND: a konnektorra a villanyszerelők asszociálnak a malacorra meg az alkoholisták("Mi van röfi, befalaztak?").

A megközelítésed azért hibás, mert az ember nem arra asszociál, amit gyerekkorában valahol látott, hanem arra, ami a mostani napi életében gyakran a szeme elé kerül.

Szerinted a mai negyvenes nők szeme elé mi kerül gyakrabban? Pause gomb vagy malacorr?

dnd 2008.02.21. 12:31:23

Teszteld nyugodtan :)

Mária 2008.02.21. 14:04:30

Az biztosan megérne egy tesztet, hogy a 40+ nőknek a pauze szóról az örök fiatalság ugrik be inkább, vagy a meno-pauze...

Mert ha az utóbbi, akkor kár a gőzért níveáséknál :)

Zeid Nasser · http://www.mediame.com 2008.02.22. 00:49:44

Thanks for linking to AdBlogArabia.com

hófehérke (törölt) 2008.02.22. 15:00:11

Az általánosban volt walkmanom, a gimiben discman-em, most van mp3 lejátszóm, és mégse a pause ugrott be elsőre, hanem az, hogy nincs nő, aki így nyúlna bele egy krémbe...

Hangyasav 2008.02.22. 21:58:34

Nem értem én ezt. Nem mindegy, h hogy nyúl bele egy nő, ha ötletes a reklám? Nincs nő, aki Böff öblítővel a táskájában járna étterembe vagy reptérre, mégis tele van minden reklámblokk ilyen ostobaságokkal. És elhihetitek, működnek. Sem a Procter, sem a Heinkel nem hülyegyerekek gyülekezete, nem költenének milliárdokat, ha nem hozná be az árát. És akkor még a kozmetikai cégek ötletesebbnél ötletesebb hirdetéseiről nem is beszéltem...

SueSue 2008.02.22. 22:43:18

Szia Hangyasav!

igazad van, kit érdekel hogy nyúlunk bele? Ha a célcsoport akire lövünk nem azt elemezgeti, hanem van annyi ideje és enrgiája, hogy a képi megoldás mélyebb tartalmi rétegeit is megvizsgálja.
De hát ez mégiscsak egy reklámkritikus blog...

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2008.02.22. 23:07:39

Én negyvenes pacák vagyok. Malacorr. Vagy konnektorrrr.

hófehérke (törölt) 2008.02.23. 12:25:27

Szia Hangyasav!
Abban egyetértek, hogy ötletes reklám, nekem az a bajom, hogy ha nem itt látom, hanem egy magazinban a fogorvosnál, tuti nem jövök rá, hogy ez egy pause-jel. Azaz nálam, a 30 éves női fogyasztónál nem érte el a célját...

Caravaggio 2008.02.23. 18:35:42

SueSue, hófehérke:

igazatok van, nem vált ki a kép azonnali aha-élményt, nekem kb. 20 másodpecig tartott, mire lejött. Ha valódi újságban látom, nem biztos h rászánok ennyi időt, de nekem pont az tetszik, h nem annyira primer, kell egy kicsit lamentálni felette. Viszont ha megérted, akkor nagyon frappánsnak tűnik.

gralla 2008.02.23. 22:31:47

28 eves vagyok es siman malacorr volt az elso gondolatom. :) a kek hatter miatt meg kapasbol azon kezdtem el gondolkodni hogy mit akar a nivea a malacoktol, meg mielott lattam volna magat a termeket. szal a kek az a szokasos nivea kek, azzal nincs gond, a reklam maga meg nem tetszik.

ja, a felesegemnek egy konnektor jutott rola eszebe. :-p

Hangyasav 2008.02.24. 00:57:46

Próba.

(Aki nem érti, annak bocs)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása