Milyenek is lehetnének egy férfimagazin hirdetései, ha nem szexisták? Sex sells, ahogy az ógörög bölcsesség is mondja, így nem csodálkozhatunk rajta, hogy a Ché magazin is egy olyan kampánygondolatot választott magának, amelyet nyugodt szívvel lehet a kocsányon lógó szemű férfiközösség elé tolni. A férfiak vágyálmait bemutató hirdetéseken lehet háborogni, lehet lelki sivárságot és hímsovinizmust emlegetni, de akár mosolyoghatunk is rajtuk egy jót, pláne ha férfiak vagyunk.
Az első hirdetésen egy viszonylag könnyen táncba vihető hölgyet látunk, akinek hátsóját csupán egy falatnyi szoknya takarja, amelynek széle leszakítható telefonszámokból áll. A kiasszony szemmel láthatóan a féfiakat nem a hasukon keresztül igyekszik megfogni, de nincs az a férfi, aki ezt ezúttal ne nézné el neki. A másodikon a férfi kollégák irodai álomkörnyezete elevenedik meg, ahol a szexnaptár képeinek helyén minden hónapban más bikini babe pózol élőben. Elég fárasztó lehet szegény lánykáknak naphosszat rogyasztott térddel állni, és közben szexisen mosolyogni, de hát mit tegyünk, a férfiálmok már csak ilyenek. A harmadik printen egy megcsalt férjet látunk, aki munkából hazatérve a szekrényben a szokásos lepedőbe csavart fickó helyett egy hiányos öltözetű nőt talál. Persze felmerül a kérdés, hogy ezt tekinthetjük-e egyáltalán megcsalásnak, hiszen a férfiak mocskos fantáziájában ez inkább az XBox szlogenjét hívja elő, azaz Jump in!
Címkék: humor szex print