Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Óriás krémek Budapesten

A napokban kaptam ezt az ötletes alternatív média megoldást, amely az utcai hirdetőhengereket használja okosan. A budapesti utcákon látható köztéri reklámok méretarányosan lemodellezik a terméket, vagyis az öregedés elleni krémet. Még ha valós kampánygondolat nem is bújik meg mögöttük, mégis mennyivel figyelemfelkeltőbbek és szerethetőbbek ezek, mintha egy sokszázadik mosolygó celebrity nézne ránk a plakátról a megszokott tükörsima, agyonretusált fejével. Meglepő módon a hírek szerint az ötlet a L'Oreal marketingeseitől jött. Ha ez igaz, akkor dupla pirospont jár nekik!

Címkék: látvány köztér kozmetikum

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr74357969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szürke_tapir · http://akozert.blogspot.com 2008.02.28. 13:59:40

Piszkálódnék kissé.
Ez azt jelenti, hogy a budapesti hirdetőoszlopok átmérő-magasság aránya merő véletlenségből megegyezik a reklámozott krém tubusának ilyen arányaival? Mert a "méretarányos" vmi ilyemsit jelent (mindkét paramétert egyenlő arányban növelem...).
Az ötlet különben tényleg jó.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2008.02.28. 14:14:04

Tapír
Amennyire kell, megegyezik. Persze nem centire, de ha ránézel, pont elég. Egyébként itt a termék: m.blog.hu/ad/addict/image/szepseg/derma_genesis.jpg

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2008.02.28. 16:26:29

Tudom, hogy ezt is meg fogja magyarázni valami nagytudású, de nem jön le semmi melléklet: se css, se image. Pedig megy a freeblog. Nálad lehet valami gikszer.

Mária 2008.02.28. 17:20:43

Mindig a szar krémeknek van ütős reklámjuk.

A Roc valahogy anélkül is elfogy...

}:-)

pubi 2008.02.28. 18:00:00

ez a reklám mondjuk inkább aranyos mint ütős, másrészt a roc a seggét verné a falhoz örömében ha ugy fogyna mint a leggyengébben menö loreal vagy vichy krém...

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.02.29. 15:03:51

Éljen!

MI MAGYAROK IS TUDUNK, HA AKARUNK.

Tetszik ez a hirdetőoszlopot felhasználó unikális, nonkomformista, nonkonvencionális megoldás.

Működik a vizuális kód: az egy ötlet, egy reklám elve. Aranyos!

Az ilyen jellegű kampányok által hirdetett termékek/szolgáltatások képesek arra, hogy átlépve a fogyasztói ingerküszöböt, a tudat értékmagas polcára kerüljenek, elkerülve ezzel azt a reklámszakmai szakzsargonnal csak "vidra effektus" elvnek becézett pszichológiai mechanizmust, amikor is érzékszerveinket kiiktatva közlekedünk...

Ha lehet, még több ilyen blickfangos ambient-megoldást nézegetnék barangolva fővárosunkban...

H-A-J-R-Á!

Üdv:

Bery :)

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2008.02.29. 15:08:39

Ja, csak csak szólok, hogy az idei RedBull ládaderby köztéri kampányánánk kreatívja sem akármilyen.

ÜTŐS!

: )))))

Mária 2008.02.29. 15:50:43

Pubi: a Roc célja nem az, hogy vizezett glicerint áruljon ócsóé, hanem az, hogy betartsa azt, amit ígér.

Vizezett glicerinnel ez nem könnyen menne.

Más alapanyagokból készült krémet viszont nem lehetne kettőezetötért szórni a nép közé :)

Van tehát az alacsony minőség, alacsony áron, sok reklámmal és van a magas minőség, magas áron, kevés reklámmal.

SueSue 2008.03.01. 00:00:15

Még több vizuális bombát az országra :o))

pubi 2008.03.01. 22:20:37

mária: én azt gondolom hogy a roc célja is az lenne hogy profitot termeljen a tulajdonosainak. azt meg hogy betartja-e az igéreteit, azt leginkább az újravásárlás aránya mutatná meg. de szerintem te nem ismered sem ezt az arányt, sem azt hogy termel-e profitot, sem azt hogy mennyit költ reklámra. és gyanitom hogy ezeket a számokat a loreal krémjeire sem ismered. addig meg kár ilyen kijelentéseket tenni.

Mária 2008.03.03. 08:41:31

Pubi: ugyan már.

Lazíts, igyál egy kávét vagy egy citromfű teát :)))

( ) 2008.03.04. 12:04:25

Megjegyzem ezt vszeg 1 francia reklámügynökségi rabszolga találta ki, nem pedig székesfôvárosunk nagyrabecsült L'oreal marketingesei... Ott már volt ez a kampány, ez csak egy adaptáció, ahogy az ötlet is. Ami nekem is teccik egyébként.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása