Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ilyen egy tökéletes férfi!

Hogy milyen a tökéletes férfi? Sármos mint Zámbó Árpy, elegáns mint Győzike, intelligens mint Fekete Laci, figyelmes mint Havas Henrik, férfias mint Lakatos Márk, kisportolt mint Sebeők János és humoros mint Ihos József. Persze egy ilyen tökéletes lényt még elképzelni is nehéz. Ebben segít nekünk most a GQ férfimagazin, amelynek új reklámfilmjében az összes fontos tulajdonság bemutatásra kerül, amellyel egy tökéletes férfinek rendelkeznie kell. A párizsi DDB-t dícsérő film mindezt persze a végletekig karikírozva, rengeteg iróniával és valami hihetetlenül viccesen ábrázolja. A kedvenceim az "állatbarát", a "kicsit olyan mint Robert de Niro" és az "erős" tulajdonságok illusztrálása. A film egyébként arra is jó, hogy ki-ki lemérje magát, miben kell még javulnia a tökéletességhez. Nekem például már csak de Niro kiejtését kell egy kicsit gyakorolnom.

Címkék: film humor

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr67359212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cmyk 2008.02.29. 13:23:58

Ez nagyon jó. Az elején nehezen indult be, már majdnem kikapcsoltam, amikor jött a poénhenger. Bravó

Henry Rollins 2008.02.29. 14:12:09

Ide kommentelek:

Tegnap vettem észre egy elég szar reklám végére slusszpoénnak szánt befejezést. Valami kinder csokit reklámoztak benne, két fiatal harcolt egy érte. A végén pedig nagy betűkkel ez állt:
NE HŰTSED LE! és egy piros körben áthúzott hópehely. Egyből beugrott, hogy a NE FÜRGYÉ LE! szállóige volt az inspiráció. Kb egy évvel vannak csak lemaradva..........

Nem írtok erről posztban? Egyértelmű egyébként, hogy a kindernél nagyon gyenge a kreatívos részleg :)

Dee-Dee 2008.02.29. 14:16:42

Tökéletes pasi nincs, csak nagyszájú. A reklám viszont nagyon vicces. A very funny résznél, amikor megpöcköli a lányt, akinek aztán elered az orra vére, na azon behaltam.

Gepember · http://blog.gepember.com 2008.02.29. 18:22:14

itt a ne hűccsed le www.youtube.com/watch?v=-OX19bBcbsA

szánalom

egyébként a postvideó vicces :)

venuswoman · http://sorozatdara.blog.hu 2008.02.29. 20:03:09

Henry Rollins 2008.02.29. 14:12:09

teljesen egyetértek, engem a bueno köré épített imidzs is irritál.. persze a szaros szájú plakátok az egyik fele, de nekem egy KINDER bueno nevű és cukipirosgyermeteg csomagolású termékről nem az fog eszembejutni, h istenem milyen szexi ez a csoki... (ettől függetlenül finom.)
mondjuk erről eszembe jut egy másik csoki, ami meg még undorító ízű is sztem, a mars delight, v mi, ami mikor megjelent és osztogatták ilyen hostess csajszik az utcán, egy fiúismerősöm odament kérni, mire a hölgy kedvesen elutasította, mondván "bocsi, de ez lánycsoki!"
nc :D


ez a reklám meg kva jó :D
bár hozzáteszem nekem nem kell, h egy fiú szeresse az állatokat, sőt. utálom az állatokat. sajnálom :D

zenit 2008.03.01. 00:45:48

a "férfias, mint lakatos márk"-on kb. 3 percig röhögtem.
és még a spot is zseniális.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása