Eddig abban a langymeleg biztonságérzetben ringathattuk magunkat, hogy csak a hazai tömegközlekedési vállalat reklámjai vannak a béka segge alatt. Azt gondolhattuk, hogy csak itthon találkozhatunk olyan felejthetetlen kampányokkal, mint az
autósokat hergelő utcai reklámtáblák, vagy a bliccelők ellen bevetett, a hátukon kirakati bábukkal villamosozó
gerillaharcosok. Most azonban szerteoszlott a rózsaszín köd, és kiderült, hogy Los Angelesben is amőbák és papucsállatkák irányítják közlekedési vállalat marketingrészlegét. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint a nagyvárosi tömegközlekedés népszerűsíésére szervezett kampányuk, amelynek köszönhetően a Geszti Péter által elkövetett reklámnyelvi bűntettek is megbocsáthatóvá válnak.
Az egész kampányt képesek voltak ugyanis arra a lapos szóviccre felépíteni, hogy a miss ige és a szépségkirálynők Miss megjelölése alakilag megegyezik. Így készülhetett el az a hirdetés, amelyen egy szépségkirálynő látható, vállán keresztbe vetett selyemszalaggal, amelyen a Miss Traffic, vagyis a Miss Közlekedés sor olvasható. Mellette a kampány fősora díszeleg, ami magyarul annyit tesz: Hagyd a dugót, közlekedj metróval. Csak gratulálni tudunk ehhez a baromsághoz kedves amerikai barátainknak, egyben köszönjük, hogy valamelyest visszaadták a BKV-ba vetett hitünket.
Címkék: elmebaj